Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Super tip: Een boudoir shoot!
Dag Bruidjes, Ik wilde jullie even laten weten dat ik een boudoir shoot ten zeerste kan aanraden! Ik heb dit een paar maand voor ons huwelijk laten doen bij mijn fotografe. De foto's zijn echt fantastisch en tijdens de shoot voelde ik me super! Ik...
Fotografie Reacties: 2 3-1-2015 19:45:01

Britt
Trash the dress shoot...
Doen of niet? Een trash the dress shoot heeft me altijd al aangesproken.... Zijn er bruidskoppels die dit ook al gedaan hebben? Enkel zijn er voor ons 2 heikelpunten: we willen ook voor een kindje gaan en dan gaat dat niet meer&nb...
Fotografie Reacties: 7 3-1-2015 19:27:45

eline
gastenboek zelf maken
Hallo allemaal , de titel verklapt het al ik zou graag mijn gastenboek zelf maken aja meer versieren met stof waar kan ik goedkoop een gastenboek krijgen het maakt niet uit wat er op staat wordt toch bekleed iemand tips merci x
Voorbereiding Reacties: 0 3-1-2015 17:36:15

Annelies
ceremoniemeester of weddingplanner
De feesten zijn weer achter de rug dus het plannen kan weer volop beginnen. Merken jullie dat jullie toch nood hebben aan een weddingplanner? Of zijn jullie nog op zoek naar een ceremoniemeester? Twijfel dal niet om mij te contacteren. Ik sta met vee...
Ceremonie Reacties: 0 3-1-2015 17:35:22

Lori
Locatie rond het Leuvense met veel natuur
Hallo iedereen,  zoals iedereen zijn ook wij opzoek naar de perfecte locatie :-)  Graag hadden wij getrouwd midden in de natuur of met een mooie tuin. De zaal hoeft niet heel groot te zijn, we zitten met een kleine 100 gasten.  Wij z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2015 16:58:53

Carine
Gezocht: naaister die een trouwkleed kan versmallen
Kan iemand mij helpen, ik zoek een goede naaister om een kleed te versmallen of iets van kan maken. Die geen bang heeft om er aan te beginnen! Liefst niet te duur, want dan kan ik evengoed een nieuwe kopen. Graag regio West-Vlaanderen. Iemand suggest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-1-2015 14:56:01

Sarah
bruidskapster gezocht regio Destelberen en omstreken
Kan iemand een goede bruidsapster aanraden regio Destelberen, Gentbrugge, Heusden, Lochristi, Oostakker? Het is niet nodig dat de kapster naar huis komt. Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-1-2015 14:36:54

wendy
zijn er nog bruidjes die echt neit genieten van het organiseren vcan hun trouw
pffffffffffff alles wat ik wilde kan niet dus kan ik helemaal terug herbeginnen zijn er nog bruidje die dit ervaren en hoe pakken jullie dit aan
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2015 14:31:34

maude
thema valentijn
Hallo , We zoeken namen of iets in deze aard voor op de tafels van onze gasten te zetten wie kan ons helpen met idéeen  Met vriendelijke Groeten 
Ideeën Reacties: 2 3-1-2015 13:34:11

Leen
Turkse kapster?
Hoi dames!Vraagje, wij trouwen op 12 juni 2015... en ik ben nog op zoek naar een turkse kapster, omdat zij altijd hun haren super mooi kunnen opsteken... Iemand ervaring met een kapster ? Liefst in de buurt van houthalen-helchteren... En ook liefst i...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-1-2015 11:25:26

Anneleen
Bruidskindjes
Hey iedereen, We zijn ondertussen al 134dagen getrouwd en omdat de kostuumpjes van de bruidskindjes in de kast blijven hangen dacht ik van deze te verkopen. Ze hebben nieuw 50€ per stuk gekost en ik zou er graag nog 30€ per stuk van krijgen. Ze z...
Kledij - Suite Reacties: 1 3-1-2015 10:46:59

Meggie
Ceremoniewagens regio Waasland
Hallo collega bruidjes! Ik ben op zoek naar een bedrijf dat ceremoniewagens verhuurt regio Waasland. Hebben jullie tips aub? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 2-1-2015 22:05:50

Julie
restaurant intieme kring regio leuven
Wij zijn op zoek naar een lekker restaurant om te eten na de burgerlijke trouw, lekker en Nie te duur. Regio leuven, buiten het centrum
Locatie Reacties: 2 2-1-2015 21:31:14

leen
Misboekje
Ik ben eindelijk aan ons Misboekje begonnen. Maar kheb al door dat het niet vanzelfsprekend blijkt.... Heeft iemand van jullie een voorbeeld ofzo? Je mag me hier contacteren of mij een mailtje sturen op leendelforge@hotmail.com. Alvast bedankt voor ...
Religie Reacties: 0 2-1-2015 20:42:57

Karo
Voorbeeld uitwerking ceremonie
Dag iedereen en vooral bruidjes!  Wij trouwen binnenkort en hebben binnen enkele weken een eerste afspraak met Huis van de Mens. Kunnen jullie me al wat ceremonieboekjes mailen zodat ik al wat inspiratie kan opdoen?  retrolicious.jewels@g...
Ceremonie Reacties: 0 2-1-2015 18:51:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...