Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Anneleen
rechtzetting
Hoi,Een hele tijd geleden plaatste ik een verslagje van onze dag.(http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=140990) daarbij heb ik het feestviltje vernoemd en helaas de verkeerde website doorgegeven. Bij deze een rechtzetting: www.hetfeestvi...
Andere Reacties: 2 9-9-2008 12:30:29

annouschka
chocoladebedanking met namen??
Hallo iedereen, volgende maand trouw ik voor de wet.Als bedanking wou ik een doosje pralinen...maar als je het doosje opent zou ik de tekst willen zien (verdeeld over verscheidene pralinen) Bedankt!!!Annouschka & Erik18/10/2008Weet iemand waar ik...
Andere Reacties: 5 9-9-2008 11:20:41

cindy
afloop van het trouwfeest
Hallo iedereen eindelijk getrouwd!!!Ik kan allen maar zeggen FANTASTICH.Prachtige dag gehad heel mooi weer en mijn lieve echtgenoot zag er fantastich uit.Ik was zo benieuwd om hem te zien.Zal eens kort overlopen :10uur: daar was hij dan eventjes slik...
Andere Reacties: 1 9-9-2008 11:08:20

Sofie
Prijs make-up en bruidskapsel aan huis
Mag ik van jullie weten hoeveel jullie betaald hebben om de make-up en het kapsel thuis te laten verzorgen?Ik betaal 160 EURO voor proef van beide en op de dag zelf komt ze af naar mij thuis..Bedankt allesinds!LiefsSofie12/09/2009
Andere Reacties: 1 9-9-2008 10:36:35

Nadja
Trouwschoenen
Hey allenIk ben dringend op zoek naar trouwschoenen. Kan iemand mij daarbij helpen. Ik heb al wel speciale winkels gedaan, en heel mooie dingen gezien, maar het is allemaal zo duur. Ik kan moeilijk 200 euro geven aan schoenen die ik maar 1 keer in ...
Andere Reacties: 10 9-9-2008 9:55:03

eef
traiteur omgeving kortrijk
Hallo, wij trouwen in mei 2009 en zijn op zoek naar een goeie en betaalbare traiteur. Alle suggesties zijn welkom!
Andere Reacties: 2 8-9-2008 20:59:43

Charlotte
Dringend kapster gezocht 27/09/2008 !!!
Bruidjes,een probleem! Mijn kapster is ernstig ziek, dus ik ben nog op zoek naar een goede kapster/kapper in de Regio Lede-Wichelen-Wetteren. Kent iemand een goede kapper die eventueel vrij is op zaterdagmorgen 27/09/2008. Graag ook wat verstand van ...
Andere Reacties: 4 8-9-2008 18:11:45

Griet
Huwelijksdag was fantastisch! Tips voor mensen uit Waasland
Hallo iedereen,Wij zijn getrouwd op 2 augustus en het was echt een fantastische dag! Veel stress gehad op voorhand (en ook wel de dag zelf), maar het was het allemaal meer dan waard. 's Morgens al om half vijf wakker (niet al te best geslapen), dan n...
Andere Reacties: 1 8-9-2008 17:32:35

brendy
Wat allemaal meenemen the big day?
Dag lieve bruidjes,Volgende zaterdag, den 13e ist dan zover, nog 5 nachtjes slapen!! Ik had even een vraagje: wat nemen jullie allemaal mee die dag en wie houdt dit bij? Ik heb al gedacht aan pleisters en deo, make-up. maar tips zijn welkom dat ik ze...
Andere Reacties: 6 8-9-2008 15:09:50

nathalie
rent a priest
heeft iemand ervaring met rent a priest?Hoe hebben jullie dat gedaan ivm alles klaarzetten voor de ceremonie?wij trouwen in september volgend jaar.
Andere Reacties: 3 8-9-2008 12:03:36

Karlien
30 dagen getrouwd!!!
Hey,Hier heb ik lang op gewacht, de dag dat ik hier mijn verslagje kon komen doen.30 dagen geleden was het onze grote dag en hij was ongelofelijk formitastisch. Vrijdag en zondag was het al regen dat de klok sloeg, maar op zaterdag 9 aug scheen het z...
Andere Reacties: 3 8-9-2008 10:37:01

Karen
muziekkeuze
hoi iedereen,welke muziek kozen jullie voor :* intredelied kerk* uittredelied kerk* binnenkomen zaal* binnenbrengen vd taart* openingsdansgr
Andere Reacties: 9 8-9-2008 10:24:01

Daphne
Update voorbereidingen 20/9/08
Hallo iedereen,Enkele weken geleden heb ik een berichtje gepost waarbij ik aan alles begon te twijfelen. Ondertussen is deze fase (gelukkig) wat voorbij (mede door jullie fantastische reactties). Enkele goede ervaringen van dit weekend (na enkele kle...
Andere Reacties: 0 8-9-2008 9:47:07

letty
farah love zwijndrecht
HEY IK WAS BIJ FARAH LOVE IN ZWIJNDRECHT, ik trouw op 7.8.9 en ik vond er mijn droomjurk. De mensen waren zeer vriendelijk, iemand had me gezegd dat ze namaak doen, maar dit is niet zo. De folders met de jurken liggen in de etalage en de mijne heb ...
Andere Reacties: 2 8-9-2008 9:01:57

letty
FARAH LOVE
Andere Reacties: 0 8-9-2008 8:58:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...