Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Cindy
Coctailkleed ipv traditionele trouwjurk
Hallo mede-bruidjes,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in augustus. Ik ben al wat aan het rondkijken voor een trouwkleed maar wil niet echt een traditioneel. Eerder een champagnekleurig aansluitend lang coctailkleed. Heb er al een super schoon ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 22-9-2009 13:29:07

S
sleep of geen sleep
Ik wil wel eens weten wie van jullie een trouwkleed heeft met een sleep of niet?Voor ik ging gaan passen, was ik overtuigd "anti-sleep". Maar door het passen van veel verschillende jurken, zijn zowat alle zaken die ik op voorhand in mijn ho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 22-9-2009 12:34:31

Dorien
Twijfelen over trouwjurk
hoi allemaal!Ik trouw op 9 juli 2010.En heb men kleedje al begin dit jaar gekozen. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik begin te twijfelen! Toen ik het aan had was het wel mooi maar had niet de kriebels in de buik en had niet dat WAAAUWWWW gevoel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-9-2009 21:11:58

Petra
Trouwjurk San Patrick te koop!!
HalloNog op zoek naar een trouwjurk?Ik verkoop mijn jurk van San Patrick. Ik ben op 23 mei 2009 getrouwd. Het kleed heeft een sleep, is gebroken wit en van wilde zijde. De maat is 38 (ik ben 1m65 groot). Ik verkoop ook de bijhorende lange sluier.Voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-9-2009 18:31:44

Tina
twijfels trouwjurk
Hey iedereen,Ik begin serieus te twijfelen over de keuze van mijn jurk... Ik heb er eentje met zo'n kraag en toen mijn vriendin trouwde in juni, was mijn vriend zijn opmerking dat hij het kleed wel mooi vond, maar die kraag niet (terwijl ik juist dez...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-9-2009 14:34:05

Evie
Ariana st truiden, benjamin roberts
Hoi medebruidjes,Een tijdje geleden schreef ik dat ik nog Benjamin Roberts kleedjes wou passen in St truiden.Dit is een echte aanrader. Ze werken samen met Mia Monta in Zottegem. Zo mocht ik zeggen welke kleedjes ik mooi vond en hadden ze er van daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-9-2009 10:59:10

stefanie
Marylise
Gisteren ben ik mijn zoektocht naar mijn droomjurk begonnen. Ik had het zelf niet gedacht maar het was SUPER. Al die mooie kleedjes! Ik voelde mij een prinsesje. Ik was heel blij om te zien dat ik met verschillende jurken goed sta (A-lijn, corset, di...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-9-2009 10:01:45

Sarah
Te koop: Trouwjurk van Linea Raffaelli
Onze dag zit er ondertussen alweer op. Wij zouden graag onze bruidjurken willen verkopen.Ze zijn beiden van Linea Raffaelli, kleur ivoor.Wij hebben hier een maat 42 en een maat 46 liggen.De nieuwprijs van de jurken was 1180 en 1390.Groetjes,Sarah en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-9-2009 9:18:06

Torre
koonings
dag bruidjes, is er iemand die bij Koonings zijn trouwkleed heeft gekocht. Is het de moeite om er een kijkje te gaan nemen? groetjes Ines
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-9-2009 22:33:55

Ann
LilianClaes
Hoi toekomstige bruidjes!Ik ben vandaag voor het eerst trouwjurken gaan passen! Ik ben in Herentals bij Lilianclaes geweest! Super vriendelijk verkoopster, niet dwingend, geven je alle tijd, ... Super fijne ervaring! Een echte aanrader als je nog ner...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-9-2009 19:05:31

Natalie
Indrukken gevraagd bruidswinkels
Hallo!Hier ben ik nog eens om jullie raad te vragen.Heeft er iemand van jullie ervaring met de volgende zaken:Couture Anny in GentCouture Steven in TorhoutAzzuro in OostendeBruidshuis Ellen in OostburgAlvast heel erg bedanktGrtsNatalie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-9-2009 13:05:55

Torre
naaister kempen
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een naaister die mijn trouwkleed zou kunnen maken. groetjes Ines
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-9-2009 20:41:16

D
Sancerre - Ian Stuart te koop.
Beste,Mijn vrouw en ik zijn deze zomer getrouwd.Ze is getrouwd in Sancerre - Ian Stuart.Het is een prachtig trouwkleed maar wij hebben nu toch besloten het te verkopen.Ze heeft maat 36 en is ongeveer 1m74 groot.Kan wel nog uitgelegd worden.Een afbeel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-9-2009 9:46:44

cindy
Trouwkleed te koop
Trouwkleed maat 34/36 (collectie zomer 2009)2-delig: top met bloemetje bovenaan en lange rok met gedrapeerde stof Professioneel gereinigdFoto's beschikbaar op aanvraag (cindyooms@hotmail.com)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-9-2009 20:42:11

Natalie
Oni Onik
Hallo allemaal!Mss een een beetje een rare vraag, maar na wat rond te neuzen op het internet op zoek naar 'mijn' droomjurk, ben ik helemaal verknocht geraakt aan de collectie van Oni Onik. Heeft er iemand een idee in welke prijscategorie deze jurken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-9-2009 19:46:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info