Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Dorien
Halve finaliste Miss Maxi Belgium 2012-2013!
Hey iedereen!!! Met veel plezier kan ik hier even op mijn Favoriete forum kunnen melden dat ik officieel 'halve finaliste' ben van de nationale verkiezing 'Miss Maxi Belgium' ! Graag wil ik jullie daarom vragen om samen met ons te helpen, mij t...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2012 20:02:20

Jolien
Top Vrijgezellenparty
Hallo, Vorige week begon ik toch wel een beetje zenuwen te krijgen voor mijn vrijgezellenfeest, wat gaan ze met mij doen? wat ga ik moet doen? Maar alle geluk hadden mijn vriendinnen mij op voorhand wel wat uitgevraagd over wat ik wel en niet wil do...
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2012 19:17:23

Patricia
@ Webmaster
Hallo, Is de publiciteit die ik regelmatig te zien krijg op de linker zijde van Ryanair wel degelijk publiciteit of is dit spam? Uit veiligheid ga ik telkens uit het forum maar dat is niet echt leuk. Als het publiciteit is (in het frans trouwens) i...
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2012 13:56:57

Patricia
Trouwkleed te koop - diverse decoratie te koop ..
Hallo, Nu de grote dag voorbij is, verkoop is enkele zaken. Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken. Mijn trouwjurk, waar ik nog elke dag verliefd naar zit te kijken. Deze is onmiddellijk professioneel gereinigd geweest. Maat 38. Ik ben 1m66 groot maa...
Voorbereiding Reacties: 7 26-6-2012 13:30:43

Sandra
Veel kleine dingen regelen...veel to do's!
Hallo allemaal, Deze maand was het een beetje vanalles wat de 'to do's' betreft...en ook de komende weken nog een drukke agenda! Onze uitnodigingen zijn verstuurd - en er komt weinig reactie...*zucht*... Ik heb net mijn boekje '101 redenen' b...
Voorbereiding Reacties: 16 26-6-2012 11:47:33

sven
het is zover ;-)... GRAAG DE NODIGE TIPS
indeed het is zover nog 73 dagen 12 uren 57 min en 55..54..53 sec en wij gaan trouwen. we wisten eerst niet goed wat we zouden doen feestmaal met enkel familie en daarna een trouwfeest met vrienden.. dat kwam heeeel duur uit. of we gingen enkel een f...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2012 11:23:23

Evi
winkelwagenmuntjes
hallo, even een vraagje voor de bruidjes die al reeds met looland gewerkt hebben: Is het normaal dat je ze niet meer reageren op mail nadat je besteld hebt?We hebben onze muntjes besteld, en alles verliep tot hiertoe heel vlot maar nu vorige week stu...
Voorbereiding Reacties: 1 26-6-2012 11:00:45

Sara
familiezaken
wij zitten op vlak van de familie met een beetje een delicaat probleem. Eerst even de situatie schetsen. Mijn verloofde zijn vader was een alcoholieker met veel schulden. Zijn ma is er bij weg gegaan toen hij ergens een jaar of 10 was en is hertrouwd...
Voorbereiding Reacties: 4 26-6-2012 9:14:23

Jessica
Dat doe je toch niet?
Hey bruidjes, even de teleurstelling van mij afschrijven. Ik droomde van een groot feest met een fijne en vooral lange dansavond:-). We nodigden meer dan 150 personen uit en de bevestigingen kwamen vlotjes binnen. Ook mijn collega's nodigde ik uit,&...
Voorbereiding Reacties: 17 26-6-2012 8:27:13

Daphné
Tevreden :)
Gisteren mochten we onze trouwringen gaan halen bij Perles D'amour...En ben verliefd op onze ringen!!! Ze zijn echt prachtig, ijs gemateerd wit goud met voor mij 1 diamantje. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik raad dit zeker iedereen aan die...
Voorbereiding Reacties: 7 25-6-2012 19:48:00

Elfie
Drink na het huwelijk
 Hallo bruidjes, Zoals de titel al zegt zouden wij de week na ons huwelijk een drink willen geven voor de mensen in onze sportclub. Wij zijn namelijk samen lid van een redelijk grote sportclub en als wij iedereen + partners  moeten u...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2012 12:07:41

nancy
hallo bruidjes met nog 24 daagjes op onze teller :)
hallo bruidjes , nu begint het toch echt wel dicht bij te komen hoor onze grote dag en de zenuwtjes beginnen hier toch al een beetje parte te spelen hoor hihih ik kom eens horen hoever de bruidjes al staan voor 20.7.2012 :) en mss is zien of ik niks...
Voorbereiding Reacties: 5 25-6-2012 9:59:02

Carrie
Eindelijk officieel !
... onze feestzaal ligt al een half jaar vast, net als de dj, fotograaf en ceremoniemeester ... ideetjes en inspiratie heb ik al met hooopen opgedaan ... maar enkel de officiêle vraag met ring ontbrak Dit weekend was het dan zo ver... op een mo...
Voorbereiding Reacties: 7 25-6-2012 9:54:30

karen
Het lijstje word korter...
Jeej, ons to do lijstje begint eindelijk wat te minderen. Het bedrag dat stijgt alleen maar...Maar ja, we gaan eindelijk trouwen dus moeten we er maar iets voor overhebben hé. Denk toch dat we al vrij goed op schema zitten: - trouwkleed gekocht...
Voorbereiding Reacties: 3 24-6-2012 21:55:06

Kelly
Iemand ervaring met baby's op een trouwfeest?!
Pff ff klaagzangetje... Ons zoontje (nu 10 weken) zou op onze trouwdag (4/8) s avonds bij de onthaalmoeder gaan logeren... Nu had ik haar vorige week gevraagd als dit nog steeds kon, want dan zou vanaf midden juli al enkele dagen gaan voor te wenne...
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2012 21:45:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...