Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Liese
bruidssieraden bij strapless kleedje?
Hoi bruidjes,nu ik mijn droomkleedje heb gevonden, ben ik op zoek naar mooie bruidssieraden voor erbij! Zelf vind ik een eenvoudig parelkettinkje het mooiste, en nu had ik op internet een site gevonden van iemand die prachtige bruidssieraden maakt vo...
Andere Reacties: 11 8-9-2008 8:22:34

daisy
foto's van ons huwelijk gisteren!
Gisteren was het onze dag en hij was ronduit schitterend!! Tegen alle verwachtingen in was het dan ook nog eens mooi weer. Verslag volgt nog maar hier alvast enkele foto's...http://picasaweb.google.be/scott.schippers/TrouwTimDaisy06092008?authkey=6tX...
Andere Reacties: 8 7-9-2008 23:52:43

miranda
Reeds 2 dagen getrouwd.
Hoi medebruidjes,We zijn reeds twee dagen getrouwd en het was geweldig.De dag begon vroeg,naar de kapper, schimnken, geen tijd om te eten, voor ikhet wist was de limousine al daar. Ik had mijn kleed nog niet aan, volop paniek dat ik niet op tijd zou...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 22:15:35

Heidi
Trouwkleed te koop van Linea Raffaelli
Hey toekomstige bruidjes,Wij zijn 2 aug gelukkig getrouwd.Nu verkoop ik mijn kleed.Het is van het merk LR Het is maatje 42U kunt mij steeds mailen voor foto sheidigermeys@hotmail.com
Andere Reacties: 0 7-9-2008 22:05:37

Heidi
trouwkleed Linea Raffaelli
Hey bruidjes,Wij zijn 2 aug gelukkig getrouwd.Het was een supperdag.Ik verkoop mijn kleedje van LR daar ik het zonde vind het in de kast te laten hangen.Het is een rood en voor foto s kunt u mij steeds mailen.heidigermeys@hotmail.com
Andere Reacties: 0 7-9-2008 22:01:16

Jennifer
De eerste foto's van onze dag zijn er !!
Elaba aan alle bruidjes in spe en ondertussen getrouwde madammen.Eergisteren was onze grote dag en ondertussen hebben we de eerste foto's !http://www.pixagogo.be/3885194218Groetjes van een héél content bruidje.
Andere Reacties: 5 7-9-2008 19:43:18

nathalie
fotolocatie
weet iemand een mooie locatie voor trouwfoto's in de omgeving van meulebeke/tielt
Andere Reacties: 2 7-9-2008 19:12:35

Sofie
Bedanking voor vrijgezellen
beste bruidjes,ik heb er sinds gisteren mijn vrijgezellenfeest opzitten.alles was tot in de puntjes geregeld en het was superfijn. Nu zou ik iets willen terugdoen om hen te bedanken.iemand een ideetje?ik dacht eerst aan een groepsfoto of zo maar we ...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 19:01:36

Ilse
Help!!! Misboekje maken!
Liefste bruidjes,kan iemand mij helpen met mooie teksten voor ons misboekje. Er zijn van die 'sprookjesachtige' teksten met een achterliggende betekenis, maar ik kan ze nergens terugvinden. Alle ideeën zijn welkom. Mijn mailadres: ilsejansen25@h...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 18:25:12

Vanessa
5 Sepetember
Zijn er hier nog mensen die op 5 september 2009 trouwen? Uit nieuwsgierigheid... ;-)Grtjes
Andere Reacties: 1 7-9-2008 17:06:20

Annemie
wat te doen met onze eigen kinderen??,
Hey,Wij zitten met een probleem. Onze kinderen zijn onze bruidskinderen maar we weten niet goed wat we 's avonds,na receptie, met hen moeten doen??Onze dochter gaat dan bijna 7 jaar zijn dus zij kan eventueel op het feest blijven tot 24u maar ons zoo...
Andere Reacties: 7 7-9-2008 15:59:07

kristel
bruidskleed te koop
Hallo aanstaande bruidjes..Ik heb een huwelijkskleed van Rembo Styling voor jullie in aanbieding.Maat 38, geen retouches (owv huwelijk dat geannuleerd is)Het kleedje is van de collectie van 2008.Willen jullie foto's zien of meer inlichtingen, contact...
Andere Reacties: 7 7-9-2008 15:28:41

tim
RINGEN
Ik vroeg me af hoeveel jullie betaald hebben voor een verlovingsring (bij het ten huwelijk vragen) en hoeveel jullie trouwringen zelf hebben gekost??!!??
Andere Reacties: 16 7-9-2008 15:23:26

vanessa
trouwkleed en suitekleed te koop
dag damesaangezien men pracctige dag voorbij is verkoop ik men trouwkleed zodat iemand anders plezier kan aan hebbenmaat 38-40 echt prinsessenkleedvoor meer info of fotosvanessa.van.de.putte@telenet.be of http://www.kapaza.be/detail/11439875/ook suit...
Andere Reacties: 0 7-9-2008 14:21:57

inge
kasteel sanderling
hey!we zijn gisteren op bezoek geweest in Kasteel Sanderling in De Pinte en waren meteen verkocht. Donderdag hebben we alvast een afspraak met de vrouw des huizes, toch vroeg ik mij af wat reacties waren van mensen die daar al naar feesten geweest zi...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 13:03:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...