Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Tiffanie
Rieten mand om dingen uit te delen...
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een rieten mand, bij voorkeur wit, om mijn geschenkjes voor de kindjes in te stoppen. Dit zijn de geschenkjes die aan de kerk uitgedeeld worden. Waar kan ik dat vinden? Bij voorkeur aan een lage prijs! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2012 19:58:44

Charlotte
tafelverdeling dessertenbuffet
Hallo, Als je met een thema werkt om de tafels te verdelen, doe je dit dan ook nog voor de tafels waar de mensen zitten die enkel voor het dessertenbuffet/dansfeest komen? Bedankt, Charlotte
Voorbereiding Reacties: 1 24-6-2012 19:25:54

Eline
Iets voor op de checklist
Aangezien ik al een aantal posts heb zien passeren van trouwers rond 7 juli die vroegen wat er nog op de checklist kon: ik heb net naamkaartjes gemaakt voor de op stoelen van de suite, om vooraan te leggen voor het begin van de ceremonie, zodat hun p...
Voorbereiding Reacties: 3 24-6-2012 16:44:08

Kelly
Liedjes tafelindeling gezocht.
Hey, We zijn nog op zoek naar een aantal liedjes voor de tafelindeling. We willen elke tafel een liedje geven dat naar het tafelnummer verwijst. We hebben er al enkele, maar ook nog naar een heel deel op zoek. Dus alle tips zijn welkom. Ook voor d...
Voorbereiding Reacties: 4 24-6-2012 15:57:04

Kim
Planning huwelijk 07/07
Hoi iedereen! Nog 12 dagen op de teller hier en ik heb het gevoel alsof ik een heleboel dingen aan het vergeten ben... Zijn er nog mensen die begin volgende maand trouwen en die hun to-do lijstje eens willen doorgeven? Alvast bedankt! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 24-6-2012 14:00:20

LEEN
EVEN HEEL VEEL SUCCES AAN IEDEREEN DIE NET ALS WIJ BINNEN 6 DAGEN TROUWEN...
Hallo iedereen, Spanning begint stillekesaan wel te komen... Alles is geregeld... Morgen nog laatste dagje werken en dan beginnen genieten van verlof en aftellen naar onze grote dag.. Ik wens alle bruidsparen die net als wij hopen op zeer goed weer ...
Voorbereiding Reacties: 1 23-6-2012 21:53:36

Karolien
hoeveel cadeautjes aan kerk?
Hoi, zijn hier nog kleuterjuffen of leerkrachten die iets uitdelen aan de kerk aan de kindjes? Ik speel met het idee om aan de kindjes een bellenblaas te geven met een zelf ontworpen wikkel (in de stijl van onze uitnodiging) met een klein zakje snoe...
Voorbereiding Reacties: 8 23-6-2012 19:00:03

Laura
noodkit
Hallo allemaal, Nog één weekje en dan is het zover voor ons. Het enige waar we nog aan moeten denken is een noodkit. Wat steken jullie hier allemaal in? Groetjes Laura
Voorbereiding Reacties: 6 23-6-2012 16:12:19

Vicky
cadeautje bruidegom
Hallo medebruidjes Met nog maar 6 dagen op de teller, ben ik misschien wat laat... Maar, hebben jullie een cadeautje voor jullie toekomstige??? Ik wou dit op zijn kussen achterlaten, voor ik naar mijn ouders ga om te gaan slapen. Groetjes Vicky
Voorbereiding Reacties: 8 23-6-2012 13:06:06

tash
kleine ivoorkleurige ballonnen te koop
We waren eigenlijk op zoek naar kleine witte ballonnen (12,5inch) en ik dacht deze gevonden te hebben bij guntro's partyshop online.  Maar het bleken bij levering ivoorkleurige te zijn.  Het zijn 99 stuks (k heb er eentje uitgehaald om te t...
Voorbereiding Reacties: 0 23-6-2012 11:33:26

Kristien
Twijfels rond receptiegasten: HELP!
Hoi hoi,Nu heb ik iets voor..Na lang wikken en wegen hadden we besloten om de collega's van mijn werk die naar de receptie komen (zijn er een hele boel, ik werk in een ziekenhuis, ik zit op verschillende plaatsen en heb overal wel ergens "collega's" ...
Voorbereiding Reacties: 7 23-6-2012 10:12:13

Kelly
Liedjes gezocht!
Met nog 48 dagen op de teller hebben we onze openingsdans gevonden. Nu zijn we nog op zoek naar een intredelied, liedjes om met de ouders te dansen en liedjes voor de tafels. Intredenlied: Meestal worden er van die opzwepende liedjes gebruikt zoals ...
Voorbereiding Reacties: 2 23-6-2012 9:58:11

mieke
Hoe ver staan de 7 juli bruidjes???
Goedemorgen iedereen; De teller geeft hier 13 dagen aan:-) Brrr, het komt nu zo ontzettend snel dichtbij. Ik ben volop bezig aan de laatste details. Hoe is het met de andere 7 juli bruidjes? Beginnen de kriebels ook al te komen en vooral: wat moeten...
Voorbereiding Reacties: 7 23-6-2012 8:08:17

Silke
Grote houten letters
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar grote houten letters. Wij zouden graag onze initialen S & N hebben op ons huwelijk en dit leggen in de plaats van een gewoon gastenboek. Het is dus de bedoeling dat er ruimte is voor de gasten om er iets op te...
Voorbereiding Reacties: 10 22-6-2012 23:00:15

sofie
jipeeeee....nog 28dagen.
hallo lieve bruidjes. De teller gaat plots zo vlug. Ik durf mijn computer bijna niet op te starten, want dan krijg ik telkens een kleine paniekaanval. De tijd vliegt en toch moet er heel wat gebeuren. Zelf heb ik niet zoveel stress, maar andere men...
Voorbereiding Reacties: 0 22-6-2012 17:01:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...