Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gitte
Leuke zaal met karakter
Hallo,  wij trouwen op 12/09/2015 en zijn dringend op zoek naar een leuke zaal met karakter. Omgeving Boortmeerbeek. Antwerpen, Lier of deze regio's kan ook. Hoevestijl, industrieel of iets dergelijks. Bij voorkeur werken wij met een bevriende ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-12-2014 16:32:54

Jeroen
Huwelijksreis Tanzania-Zanzibar
Hallo, Wij zien op dit forum dat Tanzania en Zanzibar een populaire honeymoonbestemming zijn. Ook wij overwegen hier op huwelijksreis te gaan, vanwege de ideale combinatie safari en strand. Kan iemand ons reisagentschappen of touroperators aanraden d...
Huwelijksreis Reacties: 18 30-12-2014 13:35:38

annelies
Livemuziek ceremonie
Ben dringend opzoek naar een liveband voor de ceremonie. Trouwdatum 06/06/2015. Kent iemand een goede band?  
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 30-12-2014 11:51:25

Jas
Dilemma bruidskindjes kledij!
Wanneer gaan jullie kleren kopen voor de bruidskindjes? Wij trouwen in september maar blijkbaar zijn nu de collecties al binnen. Mijn 2 neefjes van 2 jaar zijn onze bruidskindjes. Tegen de trouw zijn ze 3 jaar en nog goed gegroeid! Koop je best zo d...
Kledij - Suite Reacties: 7 30-12-2014 10:37:04

Brenda
Spullen van Doloris Petunia te koop?
Zijn er hier onder de reeds getrouwde koppels die spulletjes liggen hebben van Doloris Petunia en deze te koop aanbieden? Zoals haarbanden bijvoorbeeld.. Indien je deze wilt verkopen, gelieve een mail te sturen naar van_der_auwera_brenda@hotmail.c...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-12-2014 20:42:28

sarah
Poirier lingerie: waar te vinden?
Hey allemaal, Ik heb een aansluitend kleedje met een open rug, en zou er graag een naadloos torselet onder dragen. Op de site van Poirier heb ik er al mooie gezien (Carnival), maar zou deze toch eerst willen passen en niet zomaar via internet bestel...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-12-2014 15:48:32

Lenntje
Wim Meeussen - Gerda De Vrij
Iemand recente ervaring met de goudsmeden Wim Meeussen of Gerda de Vrij? Kwestie prijsklasse van trouwringen/ service etc? Soms nog extra tips als we gaan kijken voor onze trouwringen? Of nog andere namen van goudsmeden/juweliers met ongeveer dezelfd...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-12-2014 15:19:14

Arno
Kerk regio Mechelen
Dag beste forumers! Wij stappen 3 oktober 2015 in het huwelijksbootje en zijn met veel enthousiasme aan de voorbereidingen bezig. Wij hebben echter een probleem... Bij onze zoektocht naar een kerk in Mechelen bleek dat alle mooie kerkjes van 'norma...
Locaties - Viering Reacties: 3 29-12-2014 14:31:59

Katrien
Tybeert
Heeft er iemand ervaring met feestzaal Tybeert in Lokeren? Is het eten daar lekker? Is er voldoende? Is de huisdj ok? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-12-2014 15:32:01

Eline
Ervaring evolution dj-team
Hallo iedereen Wij zijn volop offertes aan het opvragen bij verscheidene dj's! De verhuurder van onze feestlocatie raadde ons echter evolution dj-team uit Evergem (Sleidinge) aan. Heeft iemand ervaringen met deze dj? Positief of negatief? Ik hoo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 28-12-2014 15:21:57

klaudia
Kort kleedje voor avondfeest
Beste bruidjes, Ik heb mijn droom trouwkleedje al even gevonden maar ik zou graag nog een kort kleedje hebben voor het avondfeest. Weet er iemand waar ik een niet te duur kort bruidskleedje kan vinden ??? Ik ben zelf van Turnhout. Veel liefs klaud...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-12-2014 10:29:57

Jas
Huwelijksreis september! Mauritius, Bali of Griekse eilanden?
Hallo, Wij trouwen volgend jaar en zijn van plan om in september op huwelijksreis te gaan. Volgens het reisbureau heb je maar 3 opties als je goed weer wilt hebben: Bali, Mauritius of Europa (maar dan zouden we naar de Griekse eilanden gaan). Ik be...
Huwelijksreis Reacties: 12 28-12-2014 9:04:03

elena
Help! Unieke locatie gezocht, gastronomisch eten- Antwerpen- Brussel- Oost-Vlaanderen!
Hallo! Wij zijn op zoek naar een unieke locatie die erg stijlvol is, met karakter (iets kasteelachtig?), chique en gastronomisch eten aanbiedt! Het zou voor een walking dinner zijn van ongeveer 300pers. Ze moeten van overal in Belgie komen, maar lie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-12-2014 8:54:01

Jessica
fotobooth props
Dringend op zoek naar iemand die deze heeft liggen maar niet meer gebruikt.../ doorverkoopt Lieft regio Leuven/ Sint-truiden
Voorbereiding Reacties: 0 27-12-2014 21:25:11

Sarah
huwelijksreis: Corsica, Cyprus, Malta?
Wij zijn er nog niet echt uit naar waar onze huwelijksreis zal gaan :-) na wat zoekwerk lijken Corsica, Cyprus of Malta wel interessant te zijn. Iemand al reiservaringen hiermee? En naar wat zou jullie voorkeur gaan? Wij verkiezen geen strandvakant...
Huwelijksreis Reacties: 8 27-12-2014 16:45:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...