Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

griet
versiering
Hallo iedereen,ik ben nog op zoek naar leuke ideeën om de voorgevel en oprit van ons huis te versieren op onze grote dag. Ik had graag een rode loper gelegd en enkele leuke ballonnen op te hangen. Heeft er iemand een idee hoe we hier kunnen aang...
Ideeën Reacties: 2 27-6-2007 15:30:51

marijke
sfeer
hallo iedereenik had eens een vraagje?ik zou graag op onze trouw een liedje playbacken voor mijn man.weten jullie mischien een heel tof of een heel mooi liedje gezongen door een vrouw?vlaams of engels maakt niet uit
Ideeën Reacties: 2 26-6-2007 15:32:46

Filip
KANON SCHIETING
ik zoek dringend een kanon voor de schieting van trouw op 6 juli aanstaande.wie kan mij helpen???Grt- Filip
Ideeën Reacties: 1 25-6-2007 14:35:10

Iene
thema reizen
Wij zijn nog op zoek naar leuke teksten, liedjes, decoraties ivm reizen voor in de kerk... maar ook voor in de feestzaal. Iemand originele ideeën voor een gastboek, tafelschikking, enzo omtrent dit thema? Iene, 18/8/07
Ideeën Reacties: 0 24-6-2007 15:45:03

Marisa
Tekst voor bedankingsfoto's
Hallo medebruidjes,Ik ben nog op zoek naar een korte tekst voor op onze bedankingsfoto's te plaatsen.Heeft er iemand originele ideeën?We vragen enkel geld voor onze huwelijksreis.Bedankt,Marisa7/7/7
Ideeën Reacties: 4 24-6-2007 14:20:10

lien
geluk.com: plantjes?
Hoi hoi,Ik had een ideetje in mijn hoofd voor de bedankingen die ik wil meegeven aan de gasten, maar helaas kan dit ideetje niet doorgaan:s. Nu was ik eens op geluk.com aan het rondsnuffelen en zag ik daar de geluksplantjes staan (klavertje 4, vergee...
Ideeën Reacties: 3 23-6-2007 23:13:40

Laetitia
INSPIRATIE BLOEMENDECORATIE FEESTZAAL
Hello iedereen,Ik ben eigenlijk op zoek naar enkele goede ideeën om de feestzaal te versieren. Wij trouwen in een orangerie en ben eigenlijk best wel inspiratieloos, erg he... Vandaar dat ik jullie hulp inroep. Heeft er iemand van jullie een paa...
Ideeën Reacties: 1 22-6-2007 15:20:41

Brenda
vb van mis boekjes
Hallo,Ik ben volop aan het samenstellen van een misboekje.Maar ik heb nie zoveel vb misboekjes.Weet er messchien iemand een goeie site waar ik veel kan op vinden. Ook vb van de kaft.Want ik zou die zelf willen makken .Het enige waar over ik wel al z...
Ideeën Reacties: 2 21-6-2007 21:16:27

leen
tafelversiering
heeft iemand goede( en geen al te dure ) ideetjes voor tafelversiering + feestzaalversiering + tafelplaatsen?alvast bedankt !!
Ideeën Reacties: 2 21-6-2007 19:16:04

Ilse
alternatief voor dansfeest
Hoi allemaal,Wij hebben geen dansfeest na ons diner... Sommigen wilden dat niet. Ik vind het wel heel spijtig. Ik ben nu zelf ook niet zo'n danser, maar ik heb schrik dat de mensen ons feest saai zullen vinden. Ik durf de beslissing niet opnieuw aanv...
Ideeën Reacties: 4 21-6-2007 10:11:38

Lies
Hond als ringdrager?
Hey,Ik ben op zoek naar een leuke manier om de ringen naar voor te laten brengen. We trouwen enkel voor de wet en gaan dus daar onze ringen uitwisselen. Nu hoor ik vaak dat mensen hun hond de ringen laten brengen.Wij hebben zelf een Engelse bulldog e...
Ideeën Reacties: 15 20-6-2007 13:43:38

Tine
Gastenboek
Hoi meiden, Het begint serieus in te korten nu (nog 24dagen), en toch nog heel wat te doen precies...Straks komen ze met de trouwringen, en nu keek ik op mn lijstje en ik moet ook nog een gastenboek zien te vinden...Waar koop je zoiets? Of bestel je ...
Ideeën Reacties: 4 20-6-2007 11:03:36

sofie
bloemen
hallo,ik heb een vraagje. weet er iemand van jullie of je ergens liefst in limburg planten of struiken kan huren voor aan de kerk te zetten of aan de voordeur.eventueel buxusstruiken of iets dergelijks voor witte linten in te hangen.ik trouw in novem...
Ideeën Reacties: 2 18-6-2007 15:28:40

mieke
Wordt het nog gedaan: cadeau getuigen
Geven jullie aan getuigen iets, zoja wat?groetjes
Ideeën Reacties: 9 17-6-2007 16:09:37

Nele
Tafelversiering
Hallo,Heeft er iemand voorbeelden of foto's van bloemstukjes en andere tafeldecoratie om onze tafels te versieren. Ideetjes voor de menu en naamkaartjes? Kent er iemand een goede site? Tips zijn welkom.GroetjesNele
Ideeën Reacties: 3 17-6-2007 15:21:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...