Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
...
Volgende
Laatste
Wendy
Traantjes in het pashok
Zaterdag had ik mijn eerste afspraak, de kick-off van mijn zoektocht naar de trouwjurk van mijn dromen!Die heeft niet lang geduurd! Toen we pas binnen waren in Prima Donna (Deerlijk) moesten we enkele ogenblikken wachten tot de dame kwam die ons ging...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
13-9-2009 12:48:03
Nathalie
Nieuwe collectie Linea Raffaelli
Bruidjes,ook de nieuwe collectie van Linea Raffaelli staat online op de site van Linx!Nathalie17/07/2010
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
12-9-2009 18:10:25
Tamara
trouwkleed van moeder
hey,mijn vriend en ik trouwen volgend jaar. Omdat wij ons huwelijk niet te duur willen maken, zoeken we achter creatieve oplossingen. Een van die oplossingen is dat ik zou trouwen in het trouwkleed van mijn moeder. Ik moet wel ongeveer 10 kilo vermag...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
12-9-2009 14:53:20
Anne
Maatje meer:nieuw bij cermo
Ik wil gewoon eventjes zeggen dat je vanaf nu bij Cermo in Turnhout verschillende collecties kan passen in een maatje meer. Dit vind ik zo positief! Iedereen veel succes met de zoektocht naar jullie droomkleed! Geniet ervan!grtjsAnne
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
12-9-2009 12:42:39
Isabel
geen BH aandoen
Hallo iedereenIk heb een vraagje over mijn lingerieik moet een bustiermodel nemen, geen probleem.. maar, ik vond dat mijn borsten al mooi stevig in het kleed zaten. Tis te zeggen, voor ze het kleed achteraan dicht doen, moeten ze eerst een band die e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
11-9-2009 12:10:15
Helene
betaalbare trouwjurkjes
Hoi Bruidjes, Is er iemand die me kan vertellen waar je betaalbare trouw of cocktailjurken kan kopen. Wij trouwen 9 september 2010 maar we willen niet teveel geld aan ons huwelijk spenderen. Iemand ervaring met assepoestertrouwjurken uit Arnnhem?Groe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
11-9-2009 11:30:20
Nathalie
Wanneer voor trouwjurk gaan zien?
Hey bruidjes! Ik trouw op 19.06.2010...wanneer moet ik voor mijn kleedje gaan zien? Zijn de nieuwe collecties al geleverd?Ik heb alleen 1 probleempje, ik weet HEEL goed wat ik wil... Maar weet ook dat ik dure smaak heb... Nicky Vankets...Groetjes Nat...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
11-9-2009 11:17:43
Kathleen
Wat vinden jullie belangrijk aan een trouwjurk
Hey bruidjes,ik ben momenteel erg aan het twijfelen tussen 4 jurken. De ene is iets speelser, de andere iets vrouwelijker, nog een andere heeft een heel leuke stof, de ene is heel uniek, de andere voelt zo tof om aan te hebben, er is er eentje waar i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
11-9-2009 9:35:08
L.
Marylise : Elyse of Skye
Hoi getrouwde dames,Ik twijfel tussen deze 2 jurken. Als iemand van jullie in 1 van deze jurken getrouwd is, zou het mogelijk zijn me een/enkele foto('s) door te mailen, waarop de jurk duidelijk staat, en graag ook het sleepje? Mss dat de keuze zo wa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
10-9-2009 18:31:19
Chantal
bruidskledij aken
Hallo iedereen, Ik ga volgend jaar in mei huwen en aangezien het mijn 2de huwelijk betreft was ik op zoek naar allerlei indo.Ik lees hier veel over aken maar kan iemand me vertellen waar deze winkels zich situeren. Ga daar namelijk volgend weekend na...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
10-9-2009 15:43:49
Ann
trouwjurk
Hallo, Ik ben volop aan het kijken in trouwboeken. Heb al veel schitterende trouwjurken gezien. Maar nooit staat hier een prijs bij. Degene die ik net mooi vindt, van Linea Rafaelli, lijken me duur te zijn. Heeft hier iemand gemiddelde prijzen van. W...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
10-9-2009 14:52:11
katrien
korte trouwjurk
dag allemaal,ik ben op zoek naar een korte trouwjurk (ongeveer kniehoogte), maar dit is niet zo gemakkelijk te vinden.hebben jullie tips van winkels? foto's?...?alvast bedanktkatrien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
10-9-2009 14:30:44
Kim
iemand ervaring met AzieExport uit MerksplaS?
Hallo iedereenbinnen welgeteld 211 daagjes stappen wij in het huwelijksbootje ( Kim en Kim kan niet perfecter)Nu was ik bij de jacht naar een trouwjurk, op het net bij een online winkel van kapaaza terechtgekomen in mijn eigen gemeente (Merksplas) N...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
10-9-2009 14:25:41
vanessa
trouwjurk in ivoor maat 38-40 te koop
dag damesik verkoop men trouwjurk in ivoor maat 38-40nieuwprijs 1500nu elk aannemelijk bodvoor fotos ziehttp://www.kapaza.be/detail/19499059/voor verder info vanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
10-9-2009 13:19:33
liesbeth
trouwjurk
dag bruidjes,vandaag op zoektocht geweest naar mijn droomjurk! ik had al enkele maanden een jurk van mon cheri bridals in het oog, maar die kon ik enkel in engeland of duitsland gaan passen. daarop heb ik met de vraag omq die jurk te bestellen naar e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
10-9-2009 12:24:29
Eerste
Vorige
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
lengkeek fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info