Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

dorien
Naam liedje "zwieren mer servietten"
Hallo iedereen,wij moeten onze muziekkeuze van het avondfeest doorgeven aan de dj en zijn nog op zoek naar de titel van één liedje. Het is dat liedje waarbij de mensen op hun stoel gaan staan en met hun servietten beginnen te zwieren. Het w...
Andere Reacties: 6 5-9-2008 12:41:21

Arianne
kledij bruidsmeisjes
Hey bruidjes,Ik vroeg me af wat zo de gewoonte is als het gaat over de kledij van bruidskindjes en wie de kosten draagt. Ik was van plan om aan de ouders voor te stellen de kosten te delen, aangezien ze hun spruit voor de dag toch zouden moeten klede...
Andere Reacties: 6 5-9-2008 11:36:02

liese
Paspop
Beste, Onze trouw is voorbij en nu zoek ik een paspop maatje 40 om mijn jurk (bustier en rok) op te hangen. Reeds op kapaza gezocht en via paar kringloopwinkels maar zonder geluk. In de etalage-inrichting-winkels vragen ze echter te veel doordat ik d...
Andere Reacties: 3 5-9-2008 8:50:11

Wendy
@liesbeth en dirk
Hey liesbethHoe gaat het met jullie en de voorbereidingenEn idd het blijft gewoon droog in september en oktober voor jullie!!!!!Koortsblaas is ondertussen bijna weg. Nog niet helemaal maarja tis nog 9 dagen... begint te korten)Tot latergroetjeswendy...
Andere Reacties: 2 4-9-2008 22:27:25

Wendy
bruidjes 13/09/08 "het komt dichterbij"
hallo bruidjes van 13/09/08Hoe gaat het met jullie? Hier stressig amai, maarja komt wel goed.De voorbereidingen zijn bijna allemaal klaar. Enkel nog een keer naar AVA want ben dingetjes vergeten en nog naar MAKRO. En het juiste aantal nog ff goed ...
Andere Reacties: 6 4-9-2008 22:23:14

Sara
feestzaal
Hoi, wij trouwen volgend jaar in september. We zijn nu al aan het uitkijken naar een feestzaal. Heeft iemand tips? Regio Limburg (Houthalen,zonhoven,peer,...).
Andere Reacties: 4 4-9-2008 20:43:06

Els
kus
hey, zit met een vraagje... mag je eigenlijk je toekomstige een kus geven bij het bnn komen in de kerk? Dus vader schenkt u weg, geef je af een uwen vriend en dan... vind da zo raar om dan zo gewoon naast hem te staan zonder hem een zoen te geven, ni...
Andere Reacties: 4 4-9-2008 20:16:11

stefanie
Wat nog te doen
Hallo,Wij trouwen binnen 23 dagen , spannend.Wie trouwt er nog kortbij en wat moeten jullie nog allemaal doen?Groetjes Stefanie
Andere Reacties: 5 4-9-2008 18:44:43

Stefanie
Joka (vervolg)
Als alles vlot verloopt kunnenn wij morgen onze huwelijkskaars halen bij Joka! Jammer dat het even tegen zat, maar ik ben blij dat het toch in orde komt! Ik zat er echt mee in, ik wou hen zeker niet zwart maken of zo in mijn vorig bericht. Ik wil gew...
Andere Reacties: 1 4-9-2008 18:36:34

Debby
ceremoniemeester The London Ceremony bus
Hey iedereen,Ik vind de prijzen van een ceremoniemeester allemaal zo duur ?!Of vergis ik me?Wij zouden normaal gezien onze bus willen huren bij The London Ceremony bus in Kapellen.Iemand ervaring mee?En iemand ervaring met een ceremoniemeester van da...
Andere Reacties: 4 4-9-2008 16:05:45

Noemi
nog bruidjes voor 17 oktober 2009
HelloZijn er nog bruidjes die trouwen op 17 oktober 2009? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Ik denk dat het nu een periode is van wachten op de trouwbeurzen enz, niet? Wij hebben al de zaal, fotograaf, video, dj, ceremoniemeester en de ker...
Andere Reacties: 9 4-9-2008 15:23:21

Valérie
08/08/09
hallo bruidjes!wie trouwt er nog allemaal op 08/08/09?Bij ons ligt enkel de zaal vastValérie
Andere Reacties: 10 4-9-2008 14:42:36

Valérie
08/08/09
hallo bruidjes!!wie trouwt er nog allemaal op 08/08/09?Bijons ligt enkel nog maar de zaal vast.Valérie
Andere Reacties: 2 4-9-2008 14:41:09

Nathalie
bruidstaarten
Dit is een bericht voor diegenen die al getrouwd zijn. Kunnen jullie mij foto's doormailen van jullie bruidstaart. Heb al op verschillende sites gekeken en er staan hele mooie taarten op maar dat zijn allemaal amerikaanse en nederlandse modellen en w...
Andere Reacties: 4 4-9-2008 13:56:59

Stefanie
Aantal gasten
Ik vroeg me eigenlijk gewoon iets af... We hadden een 100 mensen in totaal uitgenodigd voor het avondfeest, opgesplitst in 50 voor het diner (enkel familie en onze beste vrienden) en dan nog eens 50 voor het dessert. Voor het diner komt iedereen, maa...
Andere Reacties: 5 4-9-2008 13:34:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...