Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Marisa
wat doen tussen wettelijk en kerkelijk huwelijk?
Hey iedereen,Wij hebben een probleempje. Ons wettelijk huwelijk heeft plaats om 11u30 en ons kerkelijk huwelijk om 13u.Mijn toekomstige heeft me gezegd dat zo'n wettelijk huwelijk slechts 15 min. duurt - en om "safe" te spelen (met eventuel...
Ideeën Reacties: 6 16-6-2007 18:32:51

Wendi
huwelijkskaars
Piep collega's, vorige week zijn we een huwelijkskaars gaan kopen. Binnen 2 weken is onze dag en in de winkel hadden ze gezegd dat ze geen tijd genoeg meer hadden om ze nog te bedrukken met onze namen en de datum. Weet er iemand, in de omgeving van s...
Ideeën Reacties: 5 15-6-2007 9:05:58

Tilly
Idee met hondjes (sledehonden)
hallowij zijn op zoek naar een origineel idee voor op ons huwelijk. Wij zijn allebei hondenliefhebbers in hart en nieren en zouden dan ook graag 'iets' erbij betrekken die mogelijk is en doenbaar! Liefst met sledehonden/malamutes!!groetjes
Ideeën Reacties: 5 12-6-2007 13:09:39

Skiwi
sketchke op feest van vrienden
hey Allemaal,op 07/07/07 trouwt een vriendin. met de oudleidingsploeg van de scouts zouden we een of ander sketchke/... willen doen zoals van ons verwacht wordt :-)Nu is de vraag natuurlijk .. heeft er iemand ideetjes??bij mij hadden ze vorig jaar v...
Ideeën Reacties: 2 11-6-2007 20:29:53

Brenda
snoepjes kerk varkentjes
hallo,Wij trouwen 29 septemb er en ben nu op zoek acheter iets om aan de kindjes te geven aan de kerk.Daar ik zelf een varkensbedrijfje heb zou ik graag iets hebben met een varkentje of zo.Weet er iemand waar ik klein varkentjes of iets dergelijks k...
Ideeën Reacties: 6 11-6-2007 18:08:58

Marijke
Tafelschikking
Hey bruidjes,Nog 33 dagen te gaan. Onze uitnodigingen zijn verstuurd en bijna iedereen heeft ondertussen een seintje gegeven. Nu kunnen we onze tafels beginnen in te delen.Heeft iemand een (origineel) idee (thema's,voorbeelden...)om de tafelschikki...
Ideeën Reacties: 4 11-6-2007 12:20:58

nathalie
thema trouw met kraampjes
Aan alle bruiden met een creative mind...Wij trouwen volgend jaar in september en om ons feest een persoonlijke toets te geven willen we werken rond een bepaald thema.Ik had gedacht aan het charleston tijdperk maar zijn er nog andere suggesties? Teve...
Ideeën Reacties: 3 10-6-2007 21:09:49

Lieselot
praatpaal
Hallo,Mijn toekomstige bruidegom en ik zouden graag een praatpaal in onze zaal zetten? Daar kunnen de genodigden een boodschap opnemen op video. Je kan zo een praatpaal huren maar dat kost wel wat. Heeft er iemand een idee hoe je dat zelf zou kunnen ...
Ideeën Reacties: 9 9-6-2007 11:45:57

Katrien
Vraag ivm gastenboek
Hoi allemaal,Ik heb nog eens een vraagje...Dit weekend zou ik aan ons gastenboek willen beginnen. Ik heb handgeschept papier gehaald in dezelfde kleur als ons fotoboek maar... Wat is een normaal formaat (afmetingen) van een gastenboek en uit hoevee...
Ideeën Reacties: 1 7-6-2007 17:31:40

GEERT
SPEECH AVONDFEEST
Morgen is het eindelijk zover voor ons!Van pure zenuwen slaag ik er echter niet in om een kort speechke op papier te zetten.Wie helpt mij?
Ideeën Reacties: 2 7-6-2007 16:56:30

Anne
Fortune Cookies in reclame
Hallo aanstaande bruidjes,Ik had een paar weken geleden gedacht aan fortune cookies te geven bij ons trouwfeest. Had hier via het forum een adres gevonden in Nederland. Gisteren ben ik te weten gekomen dat er deze week in de Lidl in reclame staan. B...
Ideeën Reacties: 8 6-6-2007 16:00:58

Freya
Triporteur gezocht
Ik ben op zoek naar iemand waar ik een triporteur kan huren. Voor diegene die dit niet kennen, dit is een traditioneel ijskarretje per fiets of te voet te vervoeren.Ikzelf ben van Zwijndrecht tegen Antwerpen.GroetjesFreya
Ideeën Reacties: 3 6-6-2007 13:40:16

evy
bedanking
hoi,wij zijn op zoek naar een bedankingmaar ik wil iets zeer speciaal ik he al op verschillende sites gezien maar der is niet echt iets wat in het oog springt.hebben jullie misschien ideeen??vele groetjes
Ideeën Reacties: 3 5-6-2007 20:46:08

Wendi
vrijgezellenavond
Tussendoor toch nog leuke dingen ook. Samen met een vriendin ben ik aan het brainstormen voor mijn vrijgezellenavond. We zouden 's avonds naar de Sinksenfoor gaan en ik zou iets moeten verkopen. Heeft er iemand originele ideetjes over wat er zowal ve...
Ideeën Reacties: 8 5-6-2007 11:00:04

Jennifer
Tips uitstap na wettelijk huwelijk?
dag medebruidjes,Door ons stomme gemeentehuis dat ons geen uur op voorhand wilde geven voor het wettelijk huwelijk, hebben we eindelijk de knoop doorgehakt en beslist om ons wettelijk huwelijk op een andere dag te doen. Het is anders onmogelijk om ee...
Ideeën Reacties: 9 5-6-2007 9:45:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...