Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
...
Volgende
Laatste
Stef
't Krekelhof - Gooik
Wij zijn gisterenavond de zaal gaan vastleggen. Wij zijn er zeer hartelijk ontvangen door de zaakvoerders en hebben een prima uitleg gekregen. Ook onze suggesties hoe we het feest zien werden vervuld. Kortom een aanrader in Vlaams Brabant
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
5-7-2008 13:03:46
griet
Ladeuze Etikove
Hallo!Heeft iemand ervaring met een feest in La deuze in Etikhove? Of voorstellen van zalen in de buurt? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
5-7-2008 9:40:19
Gwendoline
Zaalversiering
fiogf49gjkf0d1 augustus komt steeds dichter en dichter... Alles leek goed in orde tot ik vandaag tot de ontdekking kwam dat ik iets heel belangrijks bijna over het hoofd had gezien! We moeten de zaal zelf versieren!Iemand goede tips of leuke idee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
4-7-2008 17:05:54
Tessa
feestzaal Hof van Aragon
fiogf49gjkf0dHallo,Heeft er iemand van jullie al ervaring met het Hof van Aragon? Bedankt.Groetjes,Tessa
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-7-2008 12:26:19
evelien
godshuis
fiogf49gjkf0dHey,Dit weekend beslissen we over onze zaal. Ik hoop nog een paar laatste referenties mee te pikken. Heeft iemand recent een trouwfeest meegemaakt in het godshuis (sint-laureins)? of kasteel van zaffelaere? Of weten jullie iets ivm prijz...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
4-7-2008 11:05:47
Ellen
Den Moor, Broechem
fiogf49gjkf0dhoi,Heeft iemand reacties betreft Den Moor in Broechem/Ranst ? Buiten is het heel mooie natuur, binnen vrezen we dat het maar net groot genoeg gaat zijn (120 pers op diner, en 80 extra voor dansfeest). Ook andere reacties welkom, betreft...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-7-2008 16:52:55
evelien
renard prijzen
Hallo,Kan iemand me recente prijzen doorgeven van de renard in beervelde? We moeten wachten tot de bazin terug is van reis om aan prijzen te geraken, maar zouden nu al een idee willen hebben. Van hoeveel alles zal kosten om een juiste vergelijking te...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
3-7-2008 12:25:26
Lien
Vervolg Feestzaal regio Herzele / Zottegem
fiogf49gjkf0dHoi bruidjes!Na een eerste zoektocht, twijfelen we nu nog tussen drie zalen:* De Bataaf in Herzele* Hof ten Daele in Hillegem* De Linde in ErwetegemEén van deze drie wordt onze feestzaal en ze komen qua prijs ongeveer hetzelfde uit....
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
3-7-2008 11:05:52
Vicky
Salmhoeve in Bonheiden
fiogf49gjkf0dHallo bruidjesNu er toch al wel wat trouwfeesten achter de rug zijn (als bezoeker of als stralende bruid aanwezig) ben ik benieuwd of hier onder jullie al naar feestzaal de Salmhoeve in Bonheiden geweest zijn? Zoja hoe wxas jullie ervari...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
2-7-2008 22:15:34
Tessa
feestzaal Laarhof Schelle/Hemiksem
fiogf49gjkf0dHallo,Heeft er iemand van jullie al ervaring met feestzaal Laarhof in Schelle/Hemiksem?Thanks,Tessa
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
2-7-2008 20:04:12
evelien
het godshuis of kasteel van Saffelaere?
fiogf49gjkf0dHey,Wij zouden graag trouwen in één van die twee zalen. Het godshuis is nogal ver voor ons, maar heel mooi en voldoende ruimte om al onze genodigden te plaatsen (200). Het kasteel van Saffelaere is iets dichter bij en ik heb re...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
2-7-2008 17:36:30
Ans
Priorij Corsendonk
fiogf49gjkf0dHoi allemaal. Wij zijn gisteren een kijkje gaan nemen bij Priorij Corsendonk in Turnhout en ik moet zeggen, ik was helemaal verkocht aan de locatie. Op het eerste zicht leek dit niet geschikt voor onze portomonnee maar dit blijkt alsnog ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
2-7-2008 10:37:31
Els
Feestzaal gezocht
fiogf49gjkf0dHey! Volgende week starten we onze zoektocht naar een geschikte feestzaal. Wij wonen in Erpe-Mere (tegen Aalst, Oost-Vlaanderen). Heeft iemand suggesties of don't-s? We denken aan Caelberg in Moorsel, maar alles staat nog open. (Enkel de...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
2-7-2008 8:36:09
Ellen
De Hezehoef - Olen
fiogf49gjkf0dBeste,Heeft iemand ervaring met De Hezehoef in Olen ? Het wordt deze zaal of een andere, moeten nu nog de knoop doorhakken ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
2-7-2008 7:49:07
Katleen
Feestzaal Villa Clara - Vlaams Brabant
fiogf49gjkf0dIs er ooit iemand al naar feestzaal Villa Clara in Itterbeek geweest?Ziet er heel mooi uit, maar heeft geen tuin, en ik weet niet in welke prijsklasse ze vallen...Alvast bedankt!Katleen
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
1-7-2008 21:18:31
Eerste
Vorige
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
ptr.pictures
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info