Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Hoeveel op voorhand?
Hallo iedereen! Ik heb mijn trouwkleed al gevonden, maar nu vroegen wij ons af wanneer mijn vriend het best zou gaan kijken voor zijn trouwkostuum? Wij trouwen 29/08/2015.
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 22-12-2014 15:22:58

rita 29 08 2015
wanneer krijg je u jurk
Hallo Dames , Wanner krijg je eigenlijk u trouwkleed ? In november heb ik de mijne voorschot betaald , maar ik begin stilaan te twijfelen of het wel dat jurk is  Ik had een foto aan mijn mama laten zien en het eerste is wat zij zij is dat het va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-12-2014 14:05:55

Karolien
Te koop: gekleurde slippers en fotokadertjes
Hallo allemaal, Wat is het lang geleden dat ik hier nog geweest ben! Op de teller staan ondertussen 261 getrouwde dagen... wat vliegt de tijd. Wie graag nog foto's van ons huwelijk ziet, kan eens gaan kijken op www.flickr.com/karolienentom Nu zi...
Voorbereiding Reacties: 13 22-12-2014 13:02:32

Kelly
Ervaringen Silverspoon
Beste bruidjes, heeft er iemand van jullie reeds ervaringen met de cateraar Silverspoon (Antwerpen)? Deze is ons aangeraden door de weddingplanner en zit qua prijs is ons budget. Maar wij hebben ze nog nooit aan het werk gezien of geproefd :-) daar...
Voorbereiding Reacties: 4 22-12-2014 7:21:48

elena
Locatie gezocht voor een klein maar stevig feestje (Antwerpen of Meetjesland)
Hallo, Wij trouwen in de zomer op Zanzibar. Het wordt een zeer intieme ceremonie. Hier in Belgie willen wij voor onze vrienden wel nog een feestje geven. Dus geen banket. Kent er iemand een leuke, stijlvolle zaal voor een (kleine)receptie (hapjes, dr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-12-2014 21:48:17

Tessa
uitnodigingen Vistaprint?
Hoi trouwers of getrouwden kan er mij soms iemand foto's sturen van uitnodigingen die aangekocht zijn via vistaprint? Ik ben namelijk benieuwd hoe ze er in het echt uitzien? Kan je bij vistaprint ook voorbeelden bestellen? alvast bedankt Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 5 21-12-2014 12:23:52

Sara
Moderne dj (house/lounge)
Wij trouwen in augustus in Brugge en zoeken een 'moderne' dj. Mijn verloofde en ik vinden house/lounge leuk en willen een leuk feestje geven! (geen klassieke/schlager dj;) Wie heeft er tips?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 21-12-2014 10:43:52

Tessa
Dj Regio Turnhout? Ervaringen met Dj Silverblue? of Discovideo?
Iemand goede tips voor een dj regio Turnhout? heb reeds contact gehad met discobar Silverblue, Dj Supreme en Discovideo.com, heeft hier iemand al ervaring mee? groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 21-12-2014 9:50:06

Lindsay
hoever staan jullie met de voorbereiding?
Hoi allemaal, Ik wou eens horen hoe ver wij al staan tov de andere koppels. Kwestie van te weten of we onze oorspronkelijke planning kunnen aanhouden of dat we een vitesse hoger moeten schakelen :P Reeds gebeurt: -feestzaal en catering -aangifte bij...
Voorbereiding Reacties: 9 21-12-2014 0:07:33

Sophie
TE KOOP: Prachtige trouwjurk - Pronovias - Model Malva - mt 40
Goede avond, Graag zou ik mijn trouwjurk verkopen: Model Malva van Pronovias - San Patrick Stijlvolle, mooi afgewerkte jurk – strapless - ivoorwit Maat: EU 40 1 x gedragen en in nieuwe staat – de jurk werd professioneel gereinigd N...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-12-2014 21:01:16

inge
vlinder op stok? of iets anders?
Dag dames en heren, Met nog een maand of 6 op de teller ben ik weer eens in gang geschoten. Ik was eens beginnen denken over de tafels. Ons thema is vlinders dus gaan de tafels gekleurde vlindernaam geven: bv rode vlindertafel, groene vlindertafel.....
Voorbereiding Reacties: 4 20-12-2014 13:12:12

Tessa
Foto's en Reviews De Kapelhoeve Turnhout
Iemand foto's van de kapelhoeve in Turnhout? Wij willen deze zaal misschien voor onze trouw maar zij hier zelf nog nooit geweest. Mensen die hier al op een feest geweest zijn en meningen kunnen geven? bedankt groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-12-2014 21:44:43

Tessa
bruidsjurk onder 500 euro?
Iemand tips waar ik een geodkopere bruidsjurk zou kunnen vinden regio Kempen / Turnhout? Outlets of gewone winkels? Hoop om iets te vinden onder 500 euro of isdit te onrealistisch ? bedankt groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-12-2014 19:26:46

Justine
Ervaringen DISCOVIDEO
Hallo, Zijn er onder jullie al mensen die hun trouw hebben gedaan of naar een trouw zijn geweest met DISCOVIDEO als dj? Zoja, wat waren jullie ervaringen? :) Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 19-12-2014 13:43:37

Tessa
Goedkopere huwelijksuitnodigingen
Tips voor iets goedkopere huwelijksuitnodigingen online? Iemand ervaring met uitnodigingen bij Ava? alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 12 18-12-2014 21:55:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...