Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Petra
Trouwjurk San Patrick te koop
HalloNog op zoek naar een trouwjurk?Ik verkoop mijn jurk van San Patrick. Ik ben op 23 mei 2009 getrouwd. Het kleed heeft een sleep, is gebroken wit en van wilde zijde. De maat is 38 (ik ben 1m65 groot). Ik verkoop ook de bijhorende lange sluier....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-9-2009 19:43:53

Carolien
Hoepelrok te koop
Ik ben ondertussen 1 jaartje getrouwd en verkoop nu mijn hoepelrok. ALs er iemand interesse heeft, kan je altijd mailen naar carolientje84@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-9-2009 18:11:56

Ann
te koop trouwkleed Rembo Styling 2008
te koop: trouwkleed Rembo Styling 2008bustier ( maat 44 bh maat 80 C/D) en rok ( maat 38)droogkuis gereinigd.Foto's te zien op kapaza: http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/20328992/Trouwkleed_Rembo_Styling_2008.htmlBieden mag ( nieuwprijs ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-9-2009 14:06:43

A
Koonings in Eindhoven
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met de bruidswinkel Koonings in Eindhoven?Groetjes, Anne
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-9-2009 12:46:58

steffi
helpppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!
het begint nu echt te dringen.ik trouw binnenkort en moet nog een onderrok/hoepelrok hebben.kan niemand mij helpen.heb echt maar een beperkt budget voor de onderrok/hoepelrok.dank op voorbaat
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-9-2009 12:56:57

Stephanie
Kostprijs trouwkleed
Hallo iedereenWij trouwen volgend jaar 21/08/2010 en ik heb mijn eerste afspraak voor een pasbeurt nu 07/10/2009 bij Pierre-Yves!Op de website staat een trouwjurk die ik héél mooi vind en toen ik een mailtje stuurde voor wat informatie, kre...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 1-9-2009 11:17:38

ine
Kleedje Gekocht bij anuna
Hallo Bruidjes,vandaag was het mijn pasdagje! De eerste en meteen prijs. We begonnen de ochtend bij anuna in Hasselt waar een lieve verkoopster ons helemaal wegwijs maakte in de trouwcollectie! Uiteindelijk was iedereen helemaal weg van een kleedje d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-8-2009 17:45:43

Sue
Winkel Trouwkledij : regio Turnhout
Hey bruidjes, weten jullie een bruidswinkel (liefst regio Turnhout), waar ik een vrij modern bruidskleed kan kopen in een betaalbare prijsklasse? Bedankt iedereen!Sue11/06/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-8-2009 15:53:01

Jessica D
nieuwe collectie
Halloik zag vandaag op internet dat de nieuwe collectie 2010 van Marylise al op de site staat. Zijn er nog andere collecties 2010 die binnekort of al reeds op sites staan?Ik kijk al graag eens op internet, voor ik de winkels binnenstap!Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-8-2009 11:24:36

Eva
Eerste pas
Dag medebruidjes!!zaterdag had ik mijn eerste pas! Erg spannend aangezien mijn kleed op maat gemaakt werd en ik het dus nog nooit aangezien had. En het was in één woord prachtig! Echt alles waar ik op gehoopt had!De service is goed en de me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-8-2009 8:47:12

annelies
trouwkleed passen
Beste bruidjes (in spé of in t verleden :o))Binnenkort bezoek ik een aantal winkels (in het Oost-Vlaamse om te beginnen) om trouwkleden te passen. is het in de meeste zaken nodig om te reserveren of kan je gewoon binnenwandelen? Wie goede winkel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-8-2009 21:58:56

Erna
trouwkleed kopen op e-bay?
Ik heb op E-Bay mooie en betaalbare nieuwe trouwkleedjes gezien. Mijn trouwkleed wordt gemaakt door een naaister. Als ik deze kleedjes zie, begin ik te twijfelen over mijn keuze. Heeft er iemand (of kennen jullie iemand) al eens een (trouw)kleed geko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-8-2009 18:09:23

lies
veromia & veromia couture prijs?
hallo iedereenik zou heel graag een trouwjurk kopen van veromia & veromia couture, nu vraag ik mij af waar ik dit kan kopen( regio west vlaaanderen) en wat de prijzen zijn voor zo'n jurk?groetjeslies 16 juli 2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-8-2009 6:40:23

Natasja
droomjurk gevonden
Hallo iedereen,Zaterdag had ik een afspraak bij Mariage Prélude om wat trouwjurken te passen, mijn mama en getuige waren ook mee. Wat bleek? de eerste jurk die ik aan had, die was het!! Ik had nog wel wat andere gepast, maar had hierbij niet het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-8-2009 11:39:23

Ellen
Linea Lin (Lochristi bij Gent)
Iemand ervaring met deze winkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-8-2009 10:59:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info