Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evy
18 dagen op teller en nog enkele vraagjes..... HULP STRESS SLAAT TOE
hey hey allemaal, met nog 18 dagen op de teller begint het te spannen, we hadden vandaag onze afspraak met de fotograaf ivm dagindeling enzo en toen zei ze: " hebben jullie nog iets speciaals gepland na de kerk?" euh, mijn ventje en ik keken elkaar...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 22:01:53

ellen
voor de mensen die zich wat vervelen,kijk is welk kleed jullie het leukste vinden op deze link :)
Hey toekomstige bruidjes, Ik moet zwijgen en kan met weinig mensen men enthousiasme kwijt over mijn droomkleed maar ik ben wel eens benieuwd welk kleedje jullie het leukste vinden op de site van Le Chapeau,want daar heb ik mijn droomkleedje gepast.....
Voorbereiding Reacties: 19 18-6-2012 21:21:48

Karen
20 papieren hartjes te koop (Etsy)
Hallo,Ik heb op Etsy 20 papieren hartjes gekocht om in de voortuin te zetten op onze huwelijksdag. Ze zijn nog in perfecte staat en ik zou ze dan ook graag verkopen. Oorspronkelijk idee was om deze hartjes in de tuin waar onze viering plaats zou vind...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 20:58:57

An
grote 'gouden' kader
Hello,  Wie van de bruidjes heeft zo'n grote kader gebruikt als photobooth??Ik ben nog opzoek naar zo eentje. Maar helaas nog niet gevonden.Iemand een adresje hiervoor (liefst Limburg) Offf en bruidje die haar kader verkoopt!??   ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-6-2012 20:02:25

An
verloop avondfeest
Hey mede-bruiden !  .Ik denk dat ik het me toch moeilijk maak dan dat het eigenlijk nodig is :-)..allesinds... met nog 2 maanden te gaan komen er meer en meer vragen bij...Wat is het normale verloop van een avondfeest?? ik ben maar op enkele bru...
Voorbereiding Reacties: 9 18-6-2012 17:45:05

Eline
Speeches
Misschien een stom vraagje... Maar hoe zijn bij jullie de speeches 'aangekondigd'? Er zijn wel een paar mensen (mijn zus, zijn vader, onze getuigen) die een korte speech willen houden tijdens het eten, maar ik vroeg me af of die dan door iemand aange...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2012 16:41:44

Dorien
Allemaal vraagjes :-)
Hoi Allemaal, Hier ben ik weer :-) Mijn toekomstige wordt stilaan gek van mijn opzoekingswerk, hij vindt dat ik er veel te vroeg bij ben (nog 396 dagen op de teller). Maar soit, ik vind het heel leuk om er al mee bezig te zijn!! *Kent er iemand leu...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2012 16:20:39

virginie
Rode loper 20m gezocht
Hallo, Zijn er hier reeds getrouwde bruidjes die hun rode loper wegdoen? Ik moet 20m hebben. Liefs, Virginie.
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 15:49:28

lieselot
Stress begint toe te nemen...!
Met nog 25 dagen op de teller, en ons zoontje die al 2 weken in het ziekenhuis ligt, begint de stress toch echt wel toe te nemen. Moet nog paar kleine dingen regelen, maarja nu kan ik niet veel doen natuurlijk. Ben de hele tijd bij ons zoontje. Hopel...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 14:48:47

Emy
Witte paraplus gezocht
Hey allemaal Wij zijn op zoek naar witte paraplu's... Heeft er iemand deze nog staan die ervanaf wil? Of weet er iemand ergens waar je die kan huren? We zijn van regio Mechelen maar werken beiden in Brussel. Grtjs Emy
Voorbereiding Reacties: 5 18-6-2012 12:27:33

Charlotte
Welke soep?
Hallo, Onze menu ligt bijna vast, alleen de soep blijft een moeilijke keuze. Oorspronkelijk hadden we gekozen voor waterkerssoep maar bij het proeven van onze menu was deze soep echt niet lekker zoals ze werd gemaakt in de feestzaal. De rest was gel...
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2012 12:06:51

Stéphanie
Vervoer suite
Heeft er iemand van jullie een idee hoe we een suite van 21 personen op een vlotte en leuke manier kunnen vervoeren?
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2012 11:52:30

joyce
stress :-)
nog 3 dagen en 13uren en 40minuten....wat vliegt de tijd toch snel door de foto's tezien en de verslagjes te lezen kriebelt het nu echt enorm en mag het snel vrijdag zijn ik hoop dat de regen en nu wel bijna volledig is uitgevallen en het vrijdag toc...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 10:20:57

clara
to bus or not to bus? Vervoersvragen
Hallo allemaal! Ik ben vrij laat met vervoer. Oorspronkelijk wilde ik zo'n mooie oldtimer bus, maar die vielen echt wel buiten budget. Een bus is echter toch wel in mijn hoofd blijven hangen. We hebben nl suite met 30 personen met 6tal kleine kindj...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2012 9:50:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...