Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Truus
nieuwe collectie LR
HalloWeet iemand wanneer de nieuwe (lente of zomer) collectie van Linea Raffaeli uitkomt?We trouwen eind mei volgend jaar en ik begin wat ongeduldig te worden ;)Bedankt en veel plezier met jullie voorbereidingen.Truus
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-8-2009 15:21:24

Alexandra
zoektocht trouwkleed
Dag bruidjes,Een rare vraag misschien, maar hoe lang duurt een bezoekje aan een trouwwinkel gemiddeld? Ik heb het over de 1e bezoekjes, waarvoor je een afspraak maakt om verschillende kleedjes te gaan passen...Groetjes,Alexandra
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-8-2009 12:20:34

stephanie
bruidswinkel in de buurt van Genk
Kan er iemand mij wat adresjes geven van bruidswinkels id buurt van Genk?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-8-2009 15:54:21

annelies
trouwjurk - hoe lang op voorhand ...
Hallo, Graag had ik eens geweten van jullie hoe lang jullie op voorhand gaan kijken of zijn gaan kijken voor jullie droomjurk ... Ik trouw op 17/07/2010 en blijkbaar vinden mijn ouders het nu nog te vroeg en willen ze maar gaan kijken vanaf halfweg j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 16-8-2009 13:40:52

ilse
prijs
is er tussen de winkels onderling nog verschil in prijs voor hetzelfde kleed of liggen die prijzen vast?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-8-2009 13:27:36

jelke
naaister in limburg gezocht.
hallo,ik ga volgend jaar trouwen(24/07/2010)en heb 2 leuke jurken gevonden.en ik ben op zoek naar een naaister in de regio van tongeren of riemst(of in de buurt ervan) die de jurk(en) wil namaken.groetjes jelke.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-8-2009 12:41:49

wendy
tweedehands bruidsschoenen gezocht
heeft er iemand ivoorkleurige bruidsschoenen te koop maat 39?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2009 11:17:20

vera
trouwkleed op korte tijd
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar een budgetvriendelijk touwkleed (+-500 euro), maar dit moet ook nog redelijk snel gebeuren! De trouw is al voor in oktober.Is er iemand die mij wat tips kan geven?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 15-8-2009 21:18:41

Evie
blue by enzoani
Hallo,Heeft er iemand een idee in welke prijsklasse deze jurken zijn?Alvast bedankt!Groetjes,Evie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-8-2009 9:14:39

ariadne
Twijfels...HELP: Deel 2 Opgelost !!
Hallo allemaal,vorige week schreef ik hier mijn verhaal neer over het feit dat ik twijfels had over mijn trouwjurk. Ik was het WAUW gevoel kwijt, en twijfelde over het feit dat ik geen wit kleed gekozen had en ik schrik had er achteraf spijt van te h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 15-8-2009 8:33:53

ilse
droomjurk
ik was op het net al eens aaan het kijken en heb men drromjurk gezien bij marylise. op een tweedehands site bleek hij 1800 euro te kosten wat een beetje boven men budjet is. Zijn alle jurken zo duur?Kun je ergens een jurk laten namaken of komen de ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 14-8-2009 22:43:32

Joke
Trouwjurk huren?
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een goedkoop alternatief voor bruidskledij. Heeft er iemand reeds ervaring met het huren van bruidskledij of weet er iemand goedkope outlets zijn?Vele groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-8-2009 11:06:14

Liesbet
openingsdans met hoepel of zonder
Hallo , ik heb een kleedje met een kleine hoepel eronder, meer bepaald een A lijn.Nu doe ik een speciale openingsdans , je kan het een beetje vergelijken met de tango.Nu zit ik te denken, voor te dansen en voor de openingsdans, zal het gemakkelijker ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2009 15:28:41

Hoi Yee
bruidsjurk
Ben vorig week al bruidsjurken gaan passen bij Liliane Claes in Herentals en in Bruidsparadijs in Merksem. Heeft er nog iemand ervaring met deze winkels?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2009 12:53:17

evi
Modeshow Geeraardsbergen
hoi hoi, ik ben voor mijn kleed bij Modeshow in Geeraardsbergen geweest. Hele vriendelijke dame. Ik was ernom zenuwachtig en die mevrouw was echt supervriendelijk en ik voelde me echt op m'n gemak. Nog een heel groot pluspunt, ik heb mijn kleed bij h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-8-2009 18:31:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info