Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Mieke
leuke zaal omgeving zuid-west-vlaanderen
hallo medebruidjes,ik word een beetje moedeloos. Ik ben nu al een tweetal maanden op zoek naar een geschikte locatie voor onze barbecue, maar de zalen die ik contacteer (le plat pays, manorhoeve, 't molenhof etc) zijn allemaal al bezet op 16 mei 2009...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 13-6-2008 16:11:12

Marieke
zalen omgeving lier
Hallo,Iemand ervaring (bediening, eten, kostprijs, ...) met feestzalen- Hof van Reyen in Boechout?- De Vlasschaerd in Hulshout?groetjes,marieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-6-2008 22:05:59

Sofie
zaal de Waerboom
Mijn vriend en ik trouwen in augustus 2009. Onze zaal ligt reeds vast in De Waerboom te Groot-Bijgaarden. Wij kozen voor de kleinste zaal (Bosch) omdat we rond de 110 genodigden zitten. Ik ben nadien eens gaan kijken wanneer deze zaal gedekt stond en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-6-2008 21:05:18

liesbeth
hulp gevraagd: feestschuur in het Antwerpse!
Hallo allemaal!We hebben al 3 weken alles gedaan om een mooie locatie te vinden voor ons trouwfeest op 11/10/2008 - dansfeest voor 150 personen - en vooral, die betaalbaar is. We hebben echt al mooie locaties gevonden, maar die waren ofwel met verpl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-6-2008 13:12:15

CHARLOTTE
feestzaal De Vesten
Hallo,We willen misschien ons avondfeest houden in zaal De vesten in Laakdal. Heeft hier iemand ervaringen mee? Is het eten daar lekker en de ontvangst vriendelijk?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-6-2008 12:36:31

Karen
feestzaal omg antwerpen
hoi iedereen,ja hoor, wij gaan ook trouwen!uiteraard zijn we nu op zoek naar een feestzaal.Iemand ideetjes..?Wij wonen in Zwijndrecht. (Antwerpen)Deze omgeving dus, maar wil gerust wel wat langer rijden voor een goede feestzaal.Gr K
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-6-2008 21:54:28

lien
avondfeest in tent
Met welke kostprijs (ongeveer) dien ik rekening te houden indien we ons avondfeest houden in een tent. Een gewone spantent (voor 150 personen), vloer, wc, tafels, stoelen, toog ... de ganse inkleding in feite. Ik ben beetje bang dat het duur zal ui...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-6-2008 13:19:34

joke
feestzaal gezocht regio tienen
Hallo, wij hopen in de zomer 2009 te trouwen en zoeken een feestzaal in de buurt van Tienen. Heeft er iemand ervaring met het 'Posthof' in Tienen, 'hof ten steen' in orsmaal, 'Kastanjehof' in Pellenberg? Of weet er iemand nog een andere toffe feestza...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-6-2008 21:26:18

LEEN
hof van waeyenborgh te koop!!!
ik was net op immoweb aan het surfen en wat zie ik daar?? feestzaal het hof van waeyenborgh (van huis van dijck) staat te koop. ik had het al een tijdje door dat de zaken daar niet meer goed gaan heel weinig feesten nog en is al verschillende keren f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-6-2008 16:31:33

lore
onklassieke feestzaal in w-vl gezocht
hallo! mijn verloofde en ik zijn net terug van een jaar buitenland en zouden graag nu in december al trouwen, maar we hebben geen flauw idee waar we een niet klassieke feestzaal kunnen vinden, eentje met karakter en slaapplaatsen, liefts in regio w-v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 5-6-2008 14:46:35

barbara
boerderij of hoeve rond kortrijk
hallo, ik ben op zoek naar een locatie voor het huwelijksfeest van mijn zus 16/8.eigen catering voor 100 man en dan een feest met eigen dj's voor 200 man. het moet rond of in kortrijk zijn. mijn zus zou liefst een boerderij of hoeve hebben.eerder non...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-6-2008 14:11:37

Mieke
feestlocatie
help help helpIk ben nu al een goede maand op zoek naar een geschikte, mooie zaal waar we ons trouwfeest kunnen geven. We zorgen zelf voor de catering, maar ik heb nog steeds een mooie zaal nodig, regio Zuid-Westvlaanderen. Bij de 'traditionele' zale...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-6-2008 21:19:15

Inge
Salon Rembrandt in Vichte
Heeft iemand ervaring met de Salons Rembrandt in Vichte? Wij twijfelen tussen de Cofar in Roeselare en Salons Rembrandt in Vichte.
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-6-2008 15:16:49

carine
Hof ten Damme vrij op 29/08/2008
Is er nog iemand op zoek naar een feestzaal voor 29 augustus 2008 ? Het huwelijk van mijn zoon en zijn vriendin gaat niet door en wij krijgen ons voorschot pas terug als de feestzaal terug verhuurd raakt . Dus ... Iemand interesse ????
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-6-2008 18:45:35

Ann
tafelthema
hoi bruidjes,nog twee maandjes te gaan en de stress begint al een beetje te komen...ik heb een vraagje: gezien wij graag op reis gaan, zouden wij voor het avondfeest elke tafel naar 'een land' noemen dat we al bezocht hebben en per tafel een foto van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-6-2008 15:26:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info