Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

marlies
Fabriekspand in Gent, Brussel of ertussenin
Dag iedereen,Wij zijn volop op zoek naar een trouwzaal om in september volgend jaar een (betrekkelijk) groot feest te geven. Wij zijn beiden eerder gewonnen voor de atypische zalen, zoals fabriekspanden, maar komen net tot de vaststelling dat die vre...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-6-2008 14:20:57

patricia
op zoek naar feestzaal in westvlaanderen enkel voor receptie
wij zijn op zoek zaal naar een feestzaal in westvlaanderen waar we een receptie zouden geven voor 90 personen en daarna met de naaste familei gaan gaan eten heeft iemand al gehoord van "casa toscana " in meulebeke?gr
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-6-2008 13:39:25

Annelies
Zotte morgen
Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in de Zotte Morgen in Geel? De zaal charmeerde ons, maar we hadden graag geweten wat jullie ervaring met deze zaal is!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-6-2008 11:16:41

Kathleen
Feestzaal Het Rekreatief - Wilrijk
Hallo iedereenHeeft iemand positieve of negatieve ervaringen met de feestzaal Het Recreatief in Wilrijk (provincie Antwerpen)? Wij horen het graag!GroetjesK&G
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-5-2008 2:32:35

Annelies
tekeningen over trouwkoppeltjes en keramieken beeldjes
hoi hoi,Mijn vriend en ik zijn op zoek naar tekeningen van huwelijkspaartjes (koppeltje, jongen dat meisje ten huwelijk vraagt, ...). Hebben jullie zelf ergens leuke tekeningen op de computer staan of linken van websites: laat het me weten! Ik ben oo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-5-2008 23:47:24

sarah
DRINGEND!!! Torenhof of Domein Martinus
Hoi bruidjes of reeds getrouwde stellen,Wij moeten dringend onze feestzaal vastleggen en we twijfelen tussen het Torenhof in Tongerlo of domein Martinus in halle. Wat zijn jullie positieve of negatieve ervaringen met deze locaties?Waarom zou je voor ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-5-2008 19:26:32

sofie
Zaal zonder catering regio Antwerpen
Heeft er iemand een idee van een mooie zaal waar er geen catering is? Mijn toekomstige man is een traiteur. Maar zouden graag mooie lokatie hebben voor feest.groetjes,Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-5-2008 21:26:18

sofie
Zaal zonder catering regio Antwerpen
Heeft er iemand een idee van een mooie zaal waar er geen catering is? Mijn toekomstige man is een traiteur. Maar zouden graag mooie lokatie hebben voor feest.groetjes,Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-5-2008 21:26:10

nele
schalienhuys
hey,we zijn gisteren naar schalienhuys gaan kijken in Temse, en deze zaal staat ons zwaar aan. Maar nu vraag ik me af wat jullie ervan vinden. Zijn er al mensen naar een feest geweest of gaan jullie er trouwen?Laat iets weten.xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-5-2008 13:08:45

Annelies
Kasteelhoeve in Booischot (Heist-o/d-berg)
Heeft er iemand ervaringen met feesten in de Kasteelhoeve. Wij wachten momenteel op een offerte en onze eerste indruk was zeker positief.Aangezien ik er zelf nog geen feest meegemaakt hebt, wilde ik toch eens eventjes rondhoren!Alvast bedankt!Annelie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-5-2008 23:03:22

Nele
Feestzaal regio Heusden-Zolder/Hasselt
Dag iedereen,We willen graag volgende zomer +/- augustus trouwen.Kan er mij iemand een mooie, budgetvriendelijke trouwlocatie aanraden in de regio Heusden-Zolder/Hasselt?Alvast bedankt voor jullie hulp!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-5-2008 15:41:26

GJ
feestzaal
Dag allemaal,Mijn vriendin en ik gaan trouwen op 19/06/2009 en we zijn nog op zoek naar een mooie feestzaal (+/- 125 personen) in de Kempen. We zoeken iets romantisch en het mag best chique zijn maar ook weer niet té... Hebben jullie aanraders v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-5-2008 13:09:50

ilse
Afspanning De Moor Broechem/Ranst
Hey bruidjesWij hebben een huwelijk gepland voor mei 2009. We zijn al eens een kijkje gaan nemen in De Moor Ranst en deze sprak ons enorm aan. Heeft er iemand ervaring mee zowel + als -tief? Of hebben jullie nog andere budgetvriendelijke aanraders om...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-5-2008 20:02:29

leen
Salons Wellington Moortsele
Hallo,Wij zijn van plan om in februari 2009 te trouwen. Na vele zalen bezocht te hebben, denken we eraan om het feest te laten doorgaan in Salons Wellington in Moortsele. Toch twijfelen we nog. We kennen namelijk niemand die er reeds is geweest. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2008 15:24:48

Barbara
WPC THE LOFT
Dag iedereen, graag had ik enkele reacties over de locatie WPC The Loft in Hoeselt. Voor -en nadelen, prijsklasse per persoon,...Groetjes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-5-2008 7:40:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info