Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
Gemeentehuis wanneer
hallo iedereen, Mijn knappe verloofde heeft momenteel gekke dagplanning en weet uberhaupt niet of het kan. Hij woont momenteel in hartje antwerpen en ik woon in mortsel dus we zoude in principe op beide plaatsen voor de wet kunnen trouwen. Tot ...
Voorbereiding Reacties: 8 16-6-2012 12:23:36

Kristien
Bloemen bruidsboeket?
Hoi! Welke bloemen gebruiken jullie voor jullie bruidsboeket? Of laten jullie de bruidegom kiezen? Ik vertrouw dat precies niet zo ;-)GroetjesKristien
Voorbereiding Reacties: 19 16-6-2012 10:32:06

sarah
het schiet goed op
weeral enkele dingetjes van het to do lijstje kunnen schrappen.de bloemen zijn besteld: witte callas met fuschia gerbera's, een mini boeketje voor de bruidsmeisjes, altaarstuk en corsagesde ballonnen zijn besteld: voor aan ons huis, voor aan de feest...
Voorbereiding Reacties: 2 16-6-2012 9:48:25

Anne
happy bride-to-be
Zo happy! gisteren 'het' kleedje gaan halen - nog mooier nu het volledig op maat is :D ik wou het gewoon niet uitdoen!  niets dan lof over Linx (Linea rafaelli) in Leuven Daarna 's avonds met mijn schatje naar FDO om onze ringen (het was al va...
Voorbereiding Reacties: 5 16-6-2012 9:03:04

isabel
vrijgezellen eindelijk :-)
hmmm gemengde gevoelens voor morgen de vrijgezellen is eindelijk daar hehe om 11u30 moet ik me melden bij mijn bruidsmeisje met roze schoenen, witte legging en voor de rest weet ik niks ... ik kijk er naar uit maar ik hoop dat ze zich gehouden hebben...
Voorbereiding Reacties: 9 15-6-2012 20:11:41

Ann
Tafelindeling - wie heeft leuke ideetjes???
Hallo iedereen Ik heb totaal nog geen idee welk thema we gaan nemen voor onze tafelindeling/ tafelaanduiding. War gebruiken jullie? Alle tips zijn welkom! Mercikes
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2012 17:58:30

Ellen
Mijn bezorgde Bruidegom
Hallo iedereen, Mijn ventje vind het enorm vervelend dat onze gasten zo lang moeten wachten (lees: 2u a 2u30) tijdens de fotoshoot. De fotoshoot komt na de kerk en voor het eten (,wij gaan geen receptie doen omdat we iedereen gewoon uitnodigen naa...
Voorbereiding Reacties: 15 15-6-2012 17:37:12

Fairytale
Misboekjes drukken en binden (antwerpse)
Beste bruidjes en gommetjes, Waar laten jullie de misboekjes drukken en/of binden? Groetjes.
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2012 16:14:41

Karolien
Aan alle bruidjes van 16 juni!
Veel succes aan alle bruid- en gommetjes morgen!!!! Ik ben zelf net terug van de manicure en ben er helemaal klaar voor!!!! En we laten het weer de sfeer en zeker de dag niet verpesten! Heel veel succes en geluk!
Voorbereiding Reacties: 9 15-6-2012 15:12:11

joyce
twijfel,twijfel,twijfel....
met nog MAAR 6 dagen op de teller begin ik over alles te twijfelen doe je uw ring links of rechts aan ? samen slapen of niet samen slapen ? cadeautjes in viering geven aan ouders of op feest na de toespraak ? welke openingsdans make you feel my lov...
Voorbereiding Reacties: 11 15-6-2012 10:59:18

Hanne
Lied bruidstaart
Hallo allemaal met nog 7 dagen op de teller hebben we nog geen liedje waarop we onze bruidstaart laten billen komen? Hoelang laten jullie dit spelen? Tot de taart bij jullie is of tot de hele 'ceremonie' gedaan is? Help Help Help :) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 14-6-2012 22:37:46

Kelly
Update!
De uitnodigingen zijn verstuurd. Buiten nog enkele twijfelgevallen Zoals buren van ouders. Die per post zijn gisteren of vandaag aangekomen. Andere had ik begin deze week gaan ronddragen in de brievebussen. En de eerste 10 bevestigingen zijn binnen....
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2012 22:14:10

jill
Eeuwige twijfelaar
Dag bruidjes :)  Amai met nog 15 dagen op de teller begint het toch spannend te worden. en hoe minder er op de teller staat hoe meer ik twijfel over alles. Nu heb ik al schoenen gekocht bij van loock, ze zijn mooi, maar nu begin ik te denken da...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2012 20:45:38

Heidi
whiii !
* morgen een dagje verlof, mijn papa komt na 1,5 week opnieuw naar huis van het ziekenhuis! * zaterdag onze vrijgezellen ! ik heb mijn post al gekregen... het thema is Heidi uit Tirol, hoe verrassend :p ik moet klaar staan in mijn tirolerpakje (jaja,...
Voorbereiding Reacties: 3 14-6-2012 19:10:06

Chantal
Laatste uurtjes gaan bijna in.....
Hihiiiii...morgen de laatste dag aftellen en dan is het zo ver voor ons! ECHT ZOOOO spannend! Verbazend genoeg ben ik echt nog ongelooflijk kalm (3 maanden geleden was ik precies stukken zenuwachtiger). 1 van mijn getuigen was vandaag heel de dag me...
Voorbereiding Reacties: 13 14-6-2012 16:19:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...