Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
trouwen en kindjes
HalloIk heb een vraagje voor bruidjes die kort geleden of al langer getrouwd zijn :ik denk dat de meeste bruidjes ook met kindjes 'bezig zijn' vandaar mijn vraag :hoe lang na jullie huwelijk zijn jullie gegeaan voor een kindje en hoe lang heeft het g...
Andere Reacties: 11 31-8-2008 23:03:06

franca
huur costuums heren limburg
hallo wie kan me vertellen waar ik mooie costuums kan huren voor mijn aanstaande en de rest van de heren, ergens in limburggrtjs
Andere Reacties: 3 31-8-2008 21:28:55

janne
fotolocatie
Hallo!Zijn er nog onder jullie die ideetjes hebben voor fotolocaties?liefst in de omgeving van kortrijk,zowel binnen- als buitenlocatiesIk heb niet veel tijd meer en zou toch graag een leuke locatie vinden
Andere Reacties: 2 31-8-2008 21:08:19

Kathleen
06/09/08
Zijn er nog koppels die nu zaterdag 06/09/08 gaan trouwen? Ik heb de indruk dat we nog veel moeten doen, allemaal kleine dingen. Mijn vriend zit ondertussen rustig tv te kijken en te computeren. Hij vindt dat er geen haast bij is, grrr. We hebben no...
Andere Reacties: 12 31-8-2008 21:03:45

Anne
Bart Meeus
Iemand hier ervaringen met Bart Meeus, zijn foto's vind ik prachtig. Wat is zijn prijs?Groeten Anne
Andere Reacties: 1 31-8-2008 20:17:09

Cindy
'verre ' familie
Hallo iedereen, wij trouwen op 4 juli 2009, maar we zitten nog met een 'probleem'. De familie van mijn vriend woont op 80 km van bij ons. Nu zitten we in met de planning. Voor 's middags te eten, willen we alleen de dichte familie uitnodigen. Waar bl...
Andere Reacties: 6 31-8-2008 20:09:51

martine
trouwkleed voor bijkomende receptie?
Hallo, ik had graag eens jullie mening. We zijn vrijdag getrouwd en het feest was in beperkte kring; met familie gaan eten en wat gezellig babbelen en er werd een beetje gedanst. Donderdag geven we een receptie voor vrienden en collega's. Zou ik dan ...
Andere Reacties: 10 31-8-2008 19:58:53

Kim
Te koop: Witte paraplu's
Hallo bruidjes,Onze dag zit erop na een jaar van druk voorbereiden. Het was gewoon prachtig. We hebben van elk moment genoten. Gelukkig hadden we ook mooi weer. Wij hadden wel 8 grote witte paraplu's voorzien voor het geval dat het zou regenen, maar ...
Andere Reacties: 4 31-8-2008 19:02:42

fonny
feestzaal omgeving olen geel
beste mensen, graag ideetjes voor ons feest , dit mag gaan van een feestzaal waar alles inbegrepen is tot een toffe locatie .... elke ideetje is welkom
Andere Reacties: 6 31-8-2008 11:13:59

charlotte
Scarpellini oostende
Hallo iedereen.Mijn vriendin heeft een kleed gekocht bij scarpellini. Ze ziet er prachtig uit. We hebben een aantal bruidszaken gedaan en finaal in oostende (of all places) heeft ze haar hart verloren aan een prachtige jurk.We waren minder onder de i...
Andere Reacties: 3 31-8-2008 10:17:16

kathleen
Ik-trouw.org
Hey zijn er hier nog mensen die op de site ik-trouw.org niet op geraken????
Andere Reacties: 23 31-8-2008 9:06:59

franca
de kleine graaf riemst
hallo iedereen, ben gaan kijken naar de kleine graaf wat een prachtige locatie, maar ik hoor niets anders dan slechte dingen over het eten en over die 25 euro die je extra moet betalen na je formule voor het persooneel, is er iemand die daar al een f...
Andere Reacties: 4 30-8-2008 20:09:03

sarah
romantisch weekend
Zijn er hier mensen met creatieve, romantische ideeen voor een weekendje weg?zelf had ik gedacht- lapland: ijshotel (alhoewel, misschien wat prijzig)- marrakechof weet er iemand iets super leuk?? iets wat je ook niet alle dagen doetmerci voor het mee...
Andere Reacties: 6 30-8-2008 15:33:37

gaetane
Info trouwen in Italië
Hallo iedereen;Volgende zomer willen mijn vriend en ik trouwen in het buitenland, nl italië.Hoe begin je aan zoiets?En hoe zit het met de paperassen?We zouden het liefst alles zelf regelen dus niet via een reisbureauKan iemand mij informatie bez...
Andere Reacties: 2 30-8-2008 14:18:30

martine
Gisteren zijn wij getrouwd.....
Goeie middag,Onze grote dag was gisteren.... en het was .... super!!!! We trouwden enkel voor de wet in het stadhuis te Brugge.Het weer viel goed mee. Het was wel bewolkt maar droog en redeljk warm.De sfeer was een beetje uitgelaten en er werd af en ...
Andere Reacties: 3 30-8-2008 13:27:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...