Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Katrien
origineel idee om de enveloppen in te steken
Hallo iedereen. Ik ben op zoek naar een leuk idee om de enveloppen in te steken die we ontvangen op de receptie en het feest. Ik had gedacht aan een bierton maar dat kost eigenlijk veel voorwat het dient. Hopelijk hebben jullie een beetje inspiratie....
Ideeën Reacties: 5 2-4-2007 22:06:02

Evelien
originele menu's
Hallo iedereen!Ik ben op zoek naar ideeën om originele menu's te maken.Alle suggesties zijn welkom!!Alvast bedankt!GroetjesEvelien23-06-2007
Ideeën Reacties: 3 2-4-2007 15:49:14

marjolijn
tafelnaamkaartjes
wij zijn op zoek naar een origineel idee als om de tafelnamen op de tafels te zetten. Mijn zus gebruikte wegwijzertjes, sommigen hoorde ik van hoefijzers en de personen kregen dan bij aanvang ook een hoefijzertje met hun naam op hun bord. Zijn er nog...
Ideeën Reacties: 9 1-4-2007 13:40:54

Evi
ideeën voor vrijgezellenavond
Hallo iedereen,Mijn trouw is al even achter de rug maar ik weet dat je hier altijd goede suggesties en tips kan krijgen. Daarom vraag ik jullie of jullie leuke ideeën hebben voor een vrijgezellenavond zowel voor de man als voor de vrouw. Onze be...
Ideeën Reacties: 1 31-3-2007 13:49:49

bieke
cadeau ouders bv. fotodoosje en andere ideetjes
wij zoeken nog een cadeau voor onze ouders. Dachten al aan een fotodoosje met al enkele foto's van onze dag in, maar WAAR kan je zoiets vinden? Het onderwerp is hier al vaak aan bod gekomen, maar er komt steeds weinig reactie op. Weet niemand dan goe...
Ideeën Reacties: 5 31-3-2007 11:57:37

Pat
cadeau getuigen
hallo,Ik weet dat het hier op de site al verschillende keren gevraagd is maar ik ben op zoek naar een cadeau voor onze getuigen mijn getuige mijn nicht van 30 jaar en getuige van mijn ventje zijn vriend van 47 jaar. Ik weet niet wat kopen voor hen. e...
Ideeën Reacties: 4 29-3-2007 11:00:17

mieke
gedicht getuige
Dag medebruidjes!Ik zou morgenavond aan mijn nicht willen vragen of ze mijn getuige wil zijn voor ons huwelijk, maar nu had ik dat graag op een originele manier gedaan. Ik dacht eventueel aan een gedichtje of zo, maar heb zelf niet zo veel inspiratie...
Ideeën Reacties: 1 29-3-2007 10:47:43

Ilse
Moederdag: iem een ideetje
Hallo,Wij trouwen op 12 mei, de dag voor moederdag.We zouden na middernacht nog iets leuks willen doen of geven aan onze mamas.Iemand een ideetje???Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ideeën Reacties: 4 28-3-2007 8:39:33

Selma
receptieboek
Wij willen als de mensen voor de receptie en voor het feest komen een kalender neerleggen, zodat ze hier hun naam op kunnen schrijven. Deze is dan alleen nog niet af, omdat wij hier foto's van de avond op willen plakken. Of we kunnen er foto's op doe...
Ideeën Reacties: 1 27-3-2007 16:17:06

Bieke
Misboekje
Hoi,Wij trouwen op 777 voor de kerk! Ik ben nu volop bezig met het maken van het misboekje. Zijn er bruidjes die voorbeeldjes hebben van trouwboekjes? Het zou me geweldig vooruit helpen. Het zou ook al geweldig zijn mocht ik weten wat er allemaal...
Ideeën Reacties: 8 26-3-2007 20:26:35

Ingrid
witte lintjes
Dag medebruidjeswaar kan ik witte lintjes vinden voor aan de auto's? We zouden deze ook willen gebruiken voor de tafeldecoratie. Ingrid
Ideeën Reacties: 4 26-3-2007 9:45:34

Rebecca
Snackje
HoiMijn verloofde en ik trouwen op zaterdag 11 augustus 2007. We trouwen om 11.30u in de gemeente en om 13.00u in de kerk. We moeten rechtstreeks van het gemeentehuis naar de kerk, want we trouwen in een koets en hebben de tijd volledig nodig. Dit...
Ideeën Reacties: 10 22-3-2007 12:00:23

Ine
misboekje voorbeelden
Wij zijn vandaag voor de eerste keer naar de priester geweest.Nu moet ik dus ons misboekje in elkaar steken.Dat doe je niet alle dagen é en dus had ik graag wat ideeën op gedaan.Hebben jullie je misboekje al af? zou het dan eventueel mogeli...
Ideeën Reacties: 4 21-3-2007 18:01:54

Mieke
tafelthema aan Els met idee liefde is..
Aan Els die enkele berichten voorheen reageerde over thema tafel. Heb ook die prentjes van liefde is.. in ons misboekje verwerkt. Mss wel leuk voor ook thema aan tafel, maar heb geen idee hoe je dit aanpakt? Kan je me helpen? Mieke22/09/2007
Ideeën Reacties: 8 20-3-2007 10:08:00

katrijn
ideeën bruidskindjes
Hoi hoiBij onze trouw zullen 6 bruidskindjes (onder 8 jaar) aanwezig zijn. 3 jongens en 3 meisjes.De meisjes zou ik graag een bloemetje in hun handen geven, maar hebben jullie enkele ideeën voor de jongens?Ik heb al even aan een ballon gedacht, ...
Ideeën Reacties: 3 19-3-2007 19:24:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...