Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
...
Volgende
Laatste
Kirsten
wanneer kiezen?
Hallo iedereen,wij trouwen op 28/08/2010 (nog lang wachten dus!) en ik vroeg mij af wanneer jullie zouden beginnen met het passen van jurken. Ik dacht om in januari te beginnen. Is dat te laat? Hebben jullie ook al ervaring met La Sposa outlet in Bev...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
27-7-2009 10:14:10
Leen
trouwkleed maat 46 gezocht
Hallo, heeft iemand soms een trouwkleed te koop maat 46? Wij trouwen in de zomer van 2010 en willen het een beetje budgetvriendelijk houden...Graag foto's + vraagprijs doormailen naar vermeulen_leen@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
26-7-2009 21:03:14
Nathalie
Koonings Bruidsmode...
Beste mede-bruidjesIs er iemand van jullie tijdens de solden bij Koonings in Nederland geweest? Waren er echt supersolden aan -50% zoals op de website vermeld en was een afspraak echt nodig? ...nog 2 daagjes solden!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
25-7-2009 22:37:42
Ellen
2e hands trouwkleed
Hallo,Ik heb hier op de site iets gelezen over een winkel in Gent waar ze 2ehands bruidsjurken verkopen. Ik ben nu al effe aan het zoeken op internet maar vind de naam van de winkel niet. Kent iemand deze winkel?Andere tips van winkels waar ze 2e han...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
25-7-2009 17:34:52
hans
kort trouwkleedje te koop
Ik ben in april getrouwd, en aangezien mijn kleedje maar eenzaam in de kast hangt, heb ik ervoor gekozen om het te verkopen. Het is een leuk kleedje tot aan de knie van het merk Marylise. Heb er veel leuke reacties op gekregen!Meer informatie:http://...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
25-7-2009 15:43:41
Ellen
twijfel twijfel,eeuwige twijfelaar
hallo, vandaag voor de tweede maal een bruidswinkel binnen gestapt: maxim's in mechelen. ze waren daar enorm vriendelijk,ik heb een kleedje gepast maar twijfel enorm het is totaal iets anders dan wat ik wou, het is het typische klassieke trouwkleed i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
25-7-2009 1:50:34
lins
trouwjurk gezocht
Hallo,Mijn vriend en ik hebben sinds vorige week beslist om te trouwen. Ik ben niet van plan om een gloednieuw kleedte kopen. Ik zoek dus een simpele, relatief moderne jurk van maximum 2 jaar oud (maakt niet uit welke kleur), liefst zo weinig mogelij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
24-7-2009 22:34:34
Nathalie
Trouwjurk
Hallo,heeft iemand al ervaring met de bruidswinkel Lilian Claes te Herentals? Ik ben zelf van de kempen en heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen bij de start naar een trouwjurk.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-7-2009 21:22:19
Riet
TE KOOP: Schoenen Sophie Sposa - maat 42
Hallo,Ik bied een paar ivoorkleurige trouwschoenen te koop aan. Merk: Sophie SposaModel: Karen (www.sophiesposa.nl) De schoenen zijn nooit aangedaan. Ze zaten bij in een pakket met mijn trouwjurk. Maar maat 42 was te klein voor mij.Laat maar wete...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
24-7-2009 21:18:17
Kelly
Tati France
Hoi Bruidjes,Ik denk eraan om is naar een Tati winkel te rijden in Frankrijk.Ik wou is weten wie daar zijn kleed heeft gevonden en hoe het juist werkt enz.Heb je veel keuze, en moet je het kleed dan onmiddelijk meenemen of hoe gaat dan in zijn werk d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
23-7-2009 22:09:58
katleen
cosmobella 7187
Hey bruidjesheb mss een raar vraagje. Maar weten jullie misschien waar ik het kleedje van cosmobella 7187 kan vinden? Ik weet dat ze in E&R het merk cosmobella verkopen. Maar ben nog niet kunnen langsgaan omdat ze op jaarlijks verlof zijnen ik wi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
23-7-2009 19:15:19
Isabel
raar gevoel bij terugzien van mijn kleed
HalloIk trouw op 12-12-2009. Vorig jaar in november ben ik de nieuwe collectie van Linea rafelli gaan bekijken en heb er mijn gedacht gevonden...en heb ook direct gekocht. Heb geen spijt van mijn keuze... ik kan uren naar mijn kleed staren op de webs...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
23-7-2009 12:29:54
Davy
trouwjurk te koop Rembo Styling
Hallo iedereen, Ik verkoop mijn trouwjurk van Rembo styling. Het is een witte jurk, maatje 38. Ik ben 1,70 groot. Als je een foto wilt zien, stuur ik deze met plezier door! Groetjes, Lien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
22-7-2009 11:10:28
Joke
Naaister voor retouches tweedehandstrouwjurk
Hallo allemaal, Ik zit met een probleem. Ik heb een prachtige tweedehandsjurk gevonden, maar er zijn toch wel wat retouches nodig. Ik zoek dus een naaister die mij kan zeggen of hetgeen ik wil mogelijk is of niet. En die dit dan ook wil doen als het ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
22-7-2009 11:02:33
Prinses
Schoenen sophie sposa
Hey bruidjes,Wie van jullie had/heeft schoenen van sophie sposa? Ik heb tussen hun collectie de perfecte schoenen gevonden op internet maar er staan uiteraard geen prijzen bij. Zijn ze goed van prijs/kwaliteit?Weet er iemand een winkel in regio antwe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
21-7-2009 13:47:57
Eerste
Vorige
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
CAT Image
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info