Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

annelies
feestzaal Hof Ten Daele
hallo,Wij zouden volgend jaar in de meimaand trouwen en zijn vollop op zoek naar een geschikte zaal. Heeft iemand van jullie ervaring met de feestzaal hof Ten Daele in Herzele? Ook hadden we gedacht aan Hof ten dale in Erpe Mere?Wie kan ons wat verde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-5-2008 11:20:08

Gwendoline
Feestzaal Gent ~ Enkel receptie
Hallo!1 augustus 2008 trouwen we. Doordag we slechts een beperkt budget hebben om te trouwen, hebben we na lang overleg hebben toch besloten om (enkel) een receptie te geven.Zijn er hier mensen die dit ook gedaan hebben?Kent iemand van jullie feestza...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-5-2008 22:33:55

Mieke
feestzaal voor barbecue West-vlaanderen
hallo,vorige week heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Schitterend moment. Over het soort feest zijn we het al eens, we willen heel graag een grote barbecue houden met een schitterend dessertbuffet. Kent er iemand mooie, romantische zalen die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 9-5-2008 12:46:00

karina
Welke feestzaal is een aanrader : La Grange of Flinckheuvel
Hoi iedereen,Kan er mij iemand vertellen welke feestzaal een topper is. Ik zou willen kiezen tussen La Grange in Massenhoven of Flinckheuvel in 's-Gravenwezel. Waar is het eten het beste? Please , help mij. Alvast hartelijk bedankt .Karina
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-5-2008 20:37:44

Annelies
Antwerp Engineering Company
Beste allemaal,wij hebben ons oog laten vallen op bovenstaande locatie. DE bedoeling is een alternatief feest te geven, geen uitgebreide buffetten, maar een (staand) dansfeest. Kennen jullie deze zaal? Waren het daar dan ook geslaagde feestjes? Wet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2008 22:52:22

annelies
mantovani uit oudenaarde
Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de reacties?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-5-2008 21:46:28

Sofie
Salons Roskam - Merelbeke
Hallo bruidjes !Wij zouden volgende week onze zaal beslissen.We hebben er een 6-tal gezien en voor ons sprong Salons Roskam er uit.Gezien we nogal een groot aantal personen hebben voor ons avondfeest (+/- 230) is de keuze dan ook beperkter.Zijn er di...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-5-2008 15:01:56

Indra
Buffet of Menu?
We weten niet goed wat we moeten kiezen als feestmaal voor onze gasten!Koud buffet of een uitgebreid X aantal gangen menu?Wat hebben jullie als feestmaal bij jullie trouw?
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 7-5-2008 14:17:24

CHARLOTTE
feestzaal de Maekelhoeve
Wie heeft er zijn feest al gegeven in de Maekelhoeve in veerle-laakdal? wat is zo de prijs daar? we weten niet wat we moeten kiezen of een zaal met traiteur of een feestzaal waar alles inbegrepen is. iemand ideeën?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-5-2008 13:57:24

A.L.
Feestzaal
Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met de locatie Het Poortgebouw in Oud Rekem. Wij hopen op reacties.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-5-2008 21:20:10

Kim
Toffe, vlotte Feestzaal Limburg/chess café
Hallo, wij zoeken een toffe, vlotte feestzaal in Limburg, iets niet al te deftigs, met lekker eten, niet te duur, maar zeker geen te gekende zaal, eerder iets tofs waar je ook barbeque enzo kan doen. Iemand trouwens ervaring met een huwelijk in het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-5-2008 16:14:49

celine
Kasteelhoeve Outrijve
Hallo,Heeft iemand al een huwelijksfeest meegemaakt in de kasteelhoeve te Avelgem-Outrijve? Viel dit goed mee?Ook over hun huistraiteur Willequet-Lefebvre uit Kluisbergen zijn alle reacties welkom!Celine
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-5-2008 15:18:36

S
budgetvriendelijke feestzaal regio Antwerpen
Hallo iedereenIk ben op zoek naar een feestzaal (met catering) in de regio Antwerpen.Aangezien ik nog maar net op zoektocht ben, sta ik voor alle mogelijke suggesties open ( ik weet namelijk nog totaal niet wat ik wil, loop een beetje verloren en vin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-5-2008 21:35:38

Marieke
HOFKE VAN EKSAARDE - ervaringen?
Hallo bruidjes,We zijn er eindelijk uit (denk ik) na enkele zalen bezocht te hebben en eerst van het concept in buitendland trouwen naar walking dinner tot nu "traditioneel eten " aan 't tafel :)Vandaar, heeft er iemand ervaringen met feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2008 23:18:48

Kim
Den Eyck Kasterlee
Hoi allemaalZijn er mensen die ervaring hebben met Den Eyck in Kasterlee?GroetjesKim
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2008 22:38:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info