Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
trouwringen besteld!!!!!!!
hey bruidjes,wat ben ik happy  zaterdag zijn we bij fede di oro een kijkje gaan nemen en wij waren meteen verkocht na het uittekenen van een ontwerpje met onze vingerafdruk in onze ringen.Voorschot is betaald dus.. dit kan i...
Voorbereiding Reacties: 10 2-12-2014 22:09:57

Karen
Mening feestzaal DE SCHUUR te NIEUWMOER
Halloooooooooo Heeft er iemand reeds ervaring met feestzaal de schuur te Nieuwmoer? Wij zouden hier eventueel wel willen feesten maar zou graag wat reacties hebben over deze zaal voor we deze vastleggen :-). Ik heb er namelijk zelf nog geen trouwfee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-12-2014 12:45:11

Aline
Nieuwe bruidsschoenen te koop
Hey, Ik heb lang gezocht naar schoenen en uiteindelijk toch nog andere gevonden. Ik heb dus een paar witte (ivoor) bruidsschoenen te koop. Ze zijn enkel gepast, maar niet aangedaan. http://www.kapaza.be/nl/schoenen-en-laarzen/bruidsschoenen-wit-904...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-12-2014 10:50:45

Aline
Allerlei spullen te koop
Hallo, Wij hebben ons huwelijksfeest zelf in elkaar gestoken alsook de decoratie. We hebben dus nog enkele spullen over die te koop zijn. - Verschillende soorten vazen - Theelichthoudertjes - Kadertjes (Ideaal voor menu, tafelindeling...) - Witte l...
Voorbereiding Reacties: 3 2-12-2014 10:48:27

stephanie
tip om extra te stralen op je grote dag
Hoi bruidjes in spe,Ik was en ben nog altijd een grote fan van het forum. Voor onze trouw kwam ik elke dag kijken en nu ben ik al 73 dagen getrouwd, maar het is moeilijk af kicken van het forum. Toch wou ik nog een tip ...
Voorbereiding Reacties: 0 2-12-2014 10:15:26

Annelies
Weddingplanner of niet?
Waarom een weddingplanner? Jullie hebben beide en fulltime job of zitten in verbouwingen, of merken ineens dat een trouw regelen toch echt wel veel werk is. Op zo'n moment staat de weddingplanner klaar voor het grootste deel van het werk uit jullie ...
Voorbereiding Reacties: 0 1-12-2014 21:32:00

Annelies
Nog aan het twijfelen over een ceremoniemeester?
Waarom een ceremoniemeester? Heel simpel, de ceremoniemeester begeleidt u en uw gasten doorheen de volledige dag. Hij/zij zorgt er voor dat alles vlot verloopt zonder dat het bruidspaar ook maar aan iets moet denken (behalve Ja zeggen dan uiteraard ;...
Ceremonie Reacties: 0 1-12-2014 21:30:16

Brenda
Familia Nijlen
beste bruidjes en bruidegommen, onze zaal is geboekt! Zaal Familia in Nijlen, mooie zaal met alles op en aan maar ik heb een vraagje voor diegene die hun feest hier geven of reeds gegeven hebben. Welke DJ hebben jullie gebruikt? Ze raden ons in...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 1-12-2014 20:19:25

Nele
fotolocaties Puurs/Sint-Amands
Hallo!  Wij zijn aan het uitkijken naar toffe locaties voor onze foto's.  We trouwen voor de wet in het gemeentehuis is Puurs,  ons feest is in de oude guma-fabriek in Sint-Amands.  We willen geen foto's nemen aan de scheldekaa...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-12-2014 20:17:19

Indhia
Feestzaal
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de feestzaal 'Hof ter Molen' in Leke, of Kasteel Lodewijk van Maele in Brugge?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-12-2014 19:34:52

eline
anti rimpel
Beste bruidjes ,, heb sinds zaterdag een heel nieuw product gevonden voor tegen de rimpels eigenlijk meer een machientje wie wil nu niet stralen zonder rimpels mijn mama alsinds wel :) als je dit ook wil stuur maar een mailtje naar eline-wuyts@hotma...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 1-12-2014 18:56:04

ann
bretels
Wij zouden graag trouwen in een losse sfeer. Bij de zoektocht naar een kostuum ziet alles er nogal chic uit. We hadden eerder gedacht aan bretels in plaats van een das of strik. Heeft iemand een idee waar je een degelijk kostuum kan verkrijgen zonde...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 1-12-2014 17:21:09

Shelly
Ceremoniemeester gezocht
Hallo allemaal, Op 21 maart 2015 doen wij ons kerkelijk huwelijk. Hierbij zijn de belangrijkste zakens al geregeld, enkel nog een ceremoniemeester zou het puzzeltje vervolledigen. Wij trouwen in de regio van Avelgem, Anzegem,... Ik hoop dat jullie...
Ceremonie Reacties: 3 1-12-2014 9:06:40

Sophie
Binnenkomst feestzaal
Hoi bruidjesWij vroegen ons iets af! Bij het binnenkomen van de feestzaal word er ook een liedje gekozen, het onze word dit van Black Eyes Peas - I gotta feeling! Wat er word er dan precies gedaan? Ik zie vaak dat het koppel dan ook e...
Ideeën Reacties: 4 30-11-2014 23:28:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...