Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
Feestzalen regio Lede - Schoonaarde - Wetteren - Aalst
Hey, wij gaan in april 2016 trouwen.  Weet er iemand een romantische zaal waar toch wel 120-130 personen binnen kunnen? Zowel positieve als negatieve commentaar is welkom.
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 30-11-2014 23:09:32

Maris
Ervaring weddingplanner
Hoi allemaal, Wie heeft er in het verleden gebruikgemaakt van de diensten van een weddingplanner (of van een soortgelijke dienst )? Ik zou graag willen weten wat was jullie verwachtingspatroon was, wat betreft de dienst van de consultant en in hoev...
Voorbereiding Reacties: 1 30-11-2014 17:45:48

Lies
Ecologisch Trouwfeest
Ik las net dit artikel: http://www.about-the-wedding.com/een-ecologische-trouwfeest-of-green-wedding.html Lijkt me echt wel super leuk om een trouwfeest te kunnen organiseren waarbij je ook kan meegeven dat je aan het milieu gedacht hebt. Maar dit br...
Locatie Reacties: 2 30-11-2014 15:43:45

Sylvie
Andere naam voor 'viering' of 'ceremonie'
Hey iedereen, heeft iemand een idee voor een ludieke naam voor een 'viering' of 'ceremonie'. Bij ons huwelijk mag het net dat tikkeltje anders dus willen we deze naam ook wat ludieker.  Thx! Grtjs Sylvie 
Ceremonie Reacties: 3 29-11-2014 17:36:52

Joke
bruidslingerie openrug cup D
beste bruidjes, ik ben op zoek naar bruidslingerie, maar dan wel een bh met een doorzichtige rug of geen rug. nu het bijkomende probleem is wel dat ik een cup D/E heb... dus iemand ideetjes waar ik dat zou vinden? het is voor onder een kleed met een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-11-2014 12:05:52

Cindy
pennen graveren
Hallo, iemand ervaring waar je een mooi resultaat hebt voor een goede prijs? Thanks!
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2014 9:22:11

Nele
hoe formuleer je op een toffe manier "geen alcohol als cadeau aub" ?
Hallo iedereen,  wij zijn op zoek naar een toffe manier om op onze uitnodigingen te zetten dat mensen geen alcohol mogen schenken als cadeau.  Meestal zetten mensen iets van een "envelopje" op, maar heb je zo toch nog de kans dat ze fless...
Uitnodigingen Reacties: 19 28-11-2014 21:56:14

mayli
goed ten houte
Hallo Wij overwegen om in goed ten houte ons feest te laten doorgaan. Wij zijn enkel een beetje bang dat de zaal wat klein zal uitvallen, je kan 170 man plaatsen om te eten, maar heb je dan nog genoeg plaats? Iemand ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-11-2014 10:24:25

Inge
Ballonnen
Hoi allemaal Wij willen graag ballonnen voor de fotoshoot. Vandaag ontving ik echter een offerte voor 6 grote pastelkleurige helium ballonnen waarvan ik achterover viel... Heeft één van jullie een goed, betaalbaar adres in de Kempen of een ...
Fotografie Reacties: 12 27-11-2014 17:47:25

Charlotte
Nog 211 dagen en wat een stress
 Hallo allemaal,Geen idee hoe het komt, maar ik heb plots een enorme stress-aanval. Er moet zoveel geregeld worden en er komt zoveel bij kijken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.Wat ik voorlopig al heb:Zaal receptie + avondfeest (met et...
Voorbereiding Reacties: 12 27-11-2014 16:18:20

Ellen
kapster Geel
Hallo,  Ik ben op zoek naar een kapster in Geel die goed is in het opsteken van bruidskapsels. Ik heb nogal lange haren, dus opsteken is erg belangrijk voor mij. Het liefst zou ik hebben dat de kapster op de trouwdag ook aan huis komt. Iemand su...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 27-11-2014 8:38:15

Lindsay
Suitekleed Sarah Danielle
Hallo, Ik was getuige op een bruiloft in september 2014. Ik wil graag mijn suitekleed van Sarah Danielle te koop aanbieden. Het is een lang bustier kleed in de kleur "blossom" (lila). Het is maat 42-44 en slechts 1 maal gedragen. De nieuw...
Kledij - Suite Reacties: 1 26-11-2014 19:54:12

Tim
Trio Bluf
 Iemand trio Bluf al aan het werk gezien?Ervaringen?Bedankt  
Muziek - Live Reacties: 1 26-11-2014 14:11:08

Tim
B-Lux
Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester b-lux uit omgeving Hasselt?
Ceremonie Reacties: 0 26-11-2014 14:06:34

Liesbeth
waardebon Miamonta Zottegem te koop
Beste, Ik heb een waardebon gekregen voor de aankoop van suitekledij bij Miamonta, maar ik kan hier geen gebruik meer van maken. De bon is geldig tot 08/05/2015. De waarde van de bon is 530 euro. Ik wil hem gerust doorverkopen voor 480 euro. Ik ben ...
Kledij - Suite Reacties: 0 26-11-2014 13:16:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...