Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vera
Jullie ervaringen met een drinkfeest?
Dag toekomstige bruidjes!Ik ben al een paar weken op zoek naar de "perfecte" feestlocatie, maar ik geraak er niet uit.We willen +/- 210 gasten uitnodigen en we zitten met een beperkt budget aangezien we aan het bouwen zijn.Toch willen we ni...
Andere Reacties: 5 27-8-2008 20:05:45

Kim
Bruidjes maart en april 2009
Hoi bruidjesIk zelf trouw 28 maart 2009. Wie trouwt nog rond deze datum en wat is er bij jullie al in orde?GroetjesKim
Andere Reacties: 14 27-8-2008 20:00:41

Vicky
bruidjes 6 sept wat nog te doen, hoe voelen jullie je??
Hey medebruidjesOjee wat komt het dichtbij he.Kwou gewoon eens horen wat jullie nog moeten doen.Ik moet het draaiboek nog eens checken en het aan onze ceremoniemeester bezorgen.Gisteren moesten we op onze aantallen voor het avondfeest doorgeven aan d...
Andere Reacties: 6 27-8-2008 19:36:50

Liese
De Koekjesfee?
Dag bruidjes,heeft iemand van jullie ervaring met De Koekjesfee (www.dekoekjesfee.be)? De bruidstaarten zijn ware kunstwerkjes, echt prachtig!! Helaas zijn ze vrij prijzig, dus ik zou graag wat reacties of ervaringen horen!Bedankt!Groetjes,Liese09/05...
Andere Reacties: 4 27-8-2008 18:29:42

Els
bruidjes 17/07/2010
Ik ben misschien wat vroeg, maar zijn er nog bruidjes voor 17/07/'10? Ik weet dat ik wsl wel wat vroeg zal zijn, maar toch: Zo ja, wat ligt er bij jullie al vast?Groetjes,Els
Andere Reacties: 9 27-8-2008 18:26:02

KELLY
dj
KENT ER IEMAND DJ ED VAN WAREGEM?werkt bij de keten mckanzie ofzogroetjes kelly
Andere Reacties: 0 27-8-2008 18:25:35

Sigrid
bedankkaartjes
Hoi allemaal,"U bent reeds 4 dagen gehuwd!" Amai... :-) Veel foto's hebben we nog niet, maar ik begin stilaan aan de bedankkaartjes te denken. Wie heeft deze ook zelf gemaakt? Kennen jullie sites waar ik terecht kan?Groetjes,Sigrid
Andere Reacties: 4 27-8-2008 16:05:07

dorien
fotografie Luna: ervaring?
Hallo bruidjes en bruidegommen!Wij zijn op zoek gegaan naar een fotograaf voor ons huwelijk en het platinum pakket dat Luna aanbiedt zegt ons wel iets.Heeft iemand ervaring met deze fotograaf? Zowel positieve als negatieve reacties? groetendorien
Andere Reacties: 4 27-8-2008 15:45:10

Katrien
toffe bus als trouwvervoer
Ik ben op zoek naar een toffe bus (oldtimer bus, oude schoolbus, partybus,...)die ongeveer 20 personen vervoert van thuis naar het gemeentehuis en de kerk en weer terug naar huis. Locatie: Maaseik.(Totale afstand: ongeveer 5 KM)Ik heb al verschillend...
Andere Reacties: 1 27-8-2008 15:12:46

tinneke
liedjes mis
heeft iemand soms leuke voorstellen of enkele ideeën voor toffe liedjes voor tijdens de misviering? alvast bedankt!!
Andere Reacties: 3 27-8-2008 15:03:31

Gwen
Prijs (proef)kapsel en -makeup
Hello,Een vraagje rond de prijs van proefkapsel en -make up en voor de dag van het huwelijk zelf: hoeveel betalen jullie hiervoor?Ik heb nu een offerte gekregen voor:35 euro proefkapsel (ik veronderstel dat we dan samen verschillende kapsels zullen p...
Andere Reacties: 4 27-8-2008 14:56:12

Laura
Papieren zakdoeken met huwelijkstekening op gezocht
Hey,Aangezien er zeker traantjes zullen vloeien, ben ik op zoek naar papierenzakdoekjes met een huwelijksafbeelding of dergelijke op. Ik kan deze spijtig genoeg enkel vinden op Nederlandse sites... Weet er iemand waar je ze hier kan vinden?Groetjes,L...
Andere Reacties: 3 27-8-2008 14:51:25

Kim
Huwelijsknacht
Voor degenen die niet op reis vertrekken spenderen jullie je huwelijksnacht thuis of in een hotel?Zijn er voorbeeldjes van leuke mooie hotels? Niet te ver regio Oost-Vlaanderen - Vlaams BrabantTnxKim12-09-2009
Andere Reacties: 11 27-8-2008 14:38:34

Kim
Draaiboek
Zou er mij iemand een voorbeeldje kunnen mailen van een draaiboek?kdesutter@techdata.beBedanktKim
Andere Reacties: 3 27-8-2008 13:40:21

Laura
Witte duoparaplu's gezocht
Hey,Kan er iemand mij vertellen waar je witte duoparaplu's kan vinden? Onze fotograaf heeft deze niet ter beschikking en onze ceremoniemeester is onze beste vriend (die er natuurlijk ook geen heeft).Alvast bedankt!Groetjes,Laura http:\\laura-bert.bru...
Andere Reacties: 2 27-8-2008 13:12:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...