Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

elke
vrijgezellendag
Hallo, Wij trouwen op 13/7 en ik moet een lijst opstellen wat ik wil doen bij mijn vrijgezellendag. Ik heb hier echt geen gedacht van. Kan iemand mij helpen met ideeen.groeten Elke
Ideeën Reacties: 6 15-2-2007 17:22:35

tinneke
offerande
Wij zijn op zoek naar ideetjes voor tijdens de offerande. We zouden graag hebben dat alle aanwezigen een wens voor ons op een blaadje schrijven. Deze mogen ze dan naar voor brengen. Nu zoeken we een originele vorm voor het blaadje en een manier va...
Ideeën Reacties: 5 13-2-2007 21:30:46

Katrien
bedrukte lollies
Dag allemaal!ik heb een vraagje... weet iemand van jullie waar je lollies kan laten bedrukken met bv. een foto?bedankt voor de hulp!groetjes,Katrien
Ideeën Reacties: 2 13-2-2007 16:06:36

brigitte
attentie voor de kindjes bij het buitenkomen van de kerk,
wat geven aan de kindjes als alternatief voor snoep bij het buitenkomen van de kerk?
Ideeën Reacties: 9 13-2-2007 12:41:31

An
(Foto)boek voor bij feest te leggen
Hallo bruidjesGraag had ik geweten hoe men dit boek laat maken of waar men het kan halen om zo in de zaal te leggen bij het binnenkomen,waar mense altijd iets leuks in kunne schrijven.Of misschien ook leuke ideetjes om dit zelf te maken...?Alvast bed...
Ideeën Reacties: 6 13-2-2007 12:28:50

Evi
cadeau ouders
hey,Weten jullie een leuk en origineel cadeau om aan de ouders te geven om hen te bedanken?groetjes,evi
Ideeën Reacties: 2 11-2-2007 23:50:37

Veerle
bedankt liedjes
Hey bruidjes,heeft er iemand 'bedankt' van frans bauer gevonden? Of een ander nederlandstalig nummer om de ouders te bedanken (behalve bedankt lieve ouders want dat had mijn zus). engels gaan de moeders toch niet verstaan.
Ideeën Reacties: 1 10-2-2007 18:28:50

Veerle
vervoer familie
Dag bruidjes,ik zoek nog vervoer voor de familie (ong 15 pers, ja kleine familie). Wij hebben een oldtimer maar de familie moet nog vervoerd worden. Ze komen samen bij mijn ouders, 1 straat van het gemeentehuis en de feestzaal is daar in de buurt. Du...
Ideeën Reacties: 2 10-2-2007 18:24:58

Lieselot
dansfeest na diner voor alle vrienden....ideetjes en tips
Aangezien wij een heel grote familie en vriendenkring hebben, zijn wij nog aan het zoeken naar de ideale formule voor het feest.We denken eerder aan receptie (voor zakenrelaties enz), feest met eten voor familie en dichtste vriendenkring en daarna he...
Ideeën Reacties: 3 10-2-2007 9:51:51

Evi
liedje gezocht
Hallo,Weet er iemand hoe dat liedje juist heet dat ze soms op trouwfeesten spelen. Meestal wordt er tijdens dat liedje dan door iedereen in de zaal met een servet ofzo gewuifd. Ik had dat een hele tijd geleden gezien in een aflevering van de Pfaffs...
Ideeën Reacties: 3 9-2-2007 1:29:14

marin
een tuinfeest?
hallo wij zoeken in september te trouwen.ik heb een tuin van 1000 vierkante meter en dacht een buitenfeest te houden.Heeft iemand ideen hoe je zoiets betaalbaar aanpakt met een leuk thema?alle raad is welkom.
Ideeën Reacties: 2 7-2-2007 22:36:31

Veerle
bedrukte bedankjes
Hey bruidjesGraag had ik voor onze getuigen iets gegeven waar bv bedankt in staat bedrukt en eventueel de namen. Ik had gedacht aan zeep of een fles of zo. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan vinden? Liefst Vlaams Brabant.
Ideeën Reacties: 5 6-2-2007 13:24:13

arianne
ideeen voor klein feest (dinner dance)
graag had ik geweten of er nog mensen een feest gegeven hebben zoals bvb dinner dance? Graag gaven we een trouwfeest, maar dat is nu echt een beetje te duur vinden we persoonlijk. We willen huwen in september, enkel voor de wet, maar willen na het e...
Ideeën Reacties: 3 5-2-2007 20:45:22

A
Wuppies bruidspaar gezocht
HoiIk vond op een nederlandse website een superschattig wuppies bruidspaar. Weet iemand van jullie of ze deze ook ergens in een winkel verkopen, provincie Antwerpen?Ook andere gelijkaardige ideetjes die we al geschenkje zouden kunnen gebruiken zijn ...
Ideeën Reacties: 2 4-2-2007 20:08:12

Elke
gedichtjes ouders en getuigen
Hallo Ben op zoek naar een lief tekstje om onze ouders te bedanken en ook een tof tekstje voor onze getuigen. heeft er iemand eentje??Of weet je een toffe site waar ik dit kan vinden...?BedanktElke
Ideeën Reacties: 3 2-2-2007 23:05:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...