Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kelly
Checklist of draaiboek gezocht trouwfuif. (alles zelf organiseren)
Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een checklist of draaiboek voor onze dag. Wij organiseren een trouwfuif in een zaaltje waar we alles zelf moeten organiseren. Dus als iemand hier ervaring mee heeft en dit wil delen met mij. Want ik heb ...
Voorbereiding Reacties: 24 11-6-2012 10:33:37

dany
16 juni
Waauw,,ineens zie ik hier nog 4 dagen op de teller staan.Ik krijg er kriebels van.Waar is de tijd dat hier nod 3 cijfertjes stonden. We zijn er allebei superklaar voor en genieten er nu al van. Aan allen bruidjes en gommen voor zaterdag : VEEL SUCCES...
Voorbereiding Reacties: 7 11-6-2012 9:02:16

kim
vader bruidegom wil er niet heel de dag bijzijn :-(
Hoi iedereen,  wij trouwen 22 september 2012, dit weekend hadden we een vergadering met onze suite ove rhet verloop van de dag. Mijn schoonvader en zen partner zei ons dat hij na de kerk naar huis gaat en pas tegen het avondfeest terug...
Voorbereiding Reacties: 19 10-6-2012 22:13:48

Tiffanie
Zonnebank of niet?
Hoi bruidjes, Ik stel het gaan naar de zonnebank altijd maar uit, omdat ik stiekem hoop dat ik nog door de zon egaal zal kunnen bruinen. Ik sta niet met een echt bruine kleur, maar alles moet natuurlijk wel egaal zijn... Jammer genoeg heb ik een hek...
Voorbereiding Reacties: 17 10-6-2012 21:37:52

Sara
perfectionisme/matchy matchy
vandaag aan tafel met mijn ouders ging het ( weeral) over ons huwelijk en mij ma vindt dat ik overdrijf. Ik wil de uitnodigingen, de bedankjes, de tafelkaartjes, de misboekjes, de menukaartjes,... allemaal mooi in onze thema kleuren zelf ontwerpen. D...
Voorbereiding Reacties: 17 10-6-2012 20:11:40

vanessa
stress
hallo bruidjes Met nog elf dagen op de teller kijk ik er echt naar uit. Ik had een super schema uitgewerkt alles op tijd en wachten op bevestiging van iedereen. Elke dag krijg je de vraag en niet veel stress, neeen alles goed voorbereid. En vanda...
Voorbereiding Reacties: 1 10-6-2012 17:16:19

Sandra
Bridezilla is born - chapter 2 :-)
Hey allemaal, In een vorige post schetste ik even het verhaal van mijn getuige (en ook 'beste vriendin') die op mijn grote dag niet mee wil gaan naar mijn kapper. Zoals toen al gezegd - ieder kiest waar ze willen gaan...maar mijn kapper is niet zo ...
Voorbereiding Reacties: 13 10-6-2012 16:54:25

Shibby
Auto 'versieren'
Hoi allemaal, Aangezien het van mijn ouderlijk huis naar de wet en de kerk slechts een 500 meter is vonden wij het een beetje weggesmeten om daar honderden euro's vervoer aan te geven. Wij gebruiken een mooie cabrio van kennissen. Ik zou graag die a...
Voorbereiding Reacties: 3 10-6-2012 15:10:12

inge
huwelijk en doopsel
Eind augustus ga ik trouwen voor de wet en gaan we ons kindje laten dopen. Dit hebben we enkele weken geleden beslist.We gaan een barbecue geven voor enkel de familie en vrienden. een tuinfeest Wie heeft kan enkele tips geven om dit goed te laten ver...
Voorbereiding Reacties: 3 10-6-2012 12:56:45

stephanie
Wat zijn de 'taakjes' van bruidskindjes?
Hallo, Wat zijn eigenlijk de taakjes van de bruidskindjes (enkel voor wettelijke trouw). groetjes!
Voorbereiding Reacties: 2 10-6-2012 12:53:11

elsy
nog 19 dagen
de stress begint toe te slaan iedereen heeft verwittigd voor hun aanwezigheid op ons huwelijk dus begin ik te beseffen dat het niet meer lang is! en dat doen mijn zenuwen op hol slaan! morgen mag ik voor de eerste keer mijn kleed gaan passen in de or...
Voorbereiding Reacties: 4 10-6-2012 11:52:53

frida
tekst voor troopje
Dag,   Kan mij iemand helpen aan een leuke tekst voor een doop. Mijn vriendin trouwt en doop haar dochtertje. Nu hebben ze aan mij gevraagd of ik iets wil voorlezen in de kerk speciaal voor haar dochtertje. Zelf had ik gedacht zo iets wat een ...
Voorbereiding Reacties: 1 10-6-2012 9:00:20

Sara
taak voor niet-bruidskindjes
na al wat obstakels met de bruidskindjes tegen te komen hebben we besloten om maar voor 2 bruidskindjes te gaan van de verloofde zijn kant van de familie en de 2 kindjes van mijn kant van de familie geen bruidskindjes te maken. Voor wie niet weet waa...
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2012 17:09:59

Tamara
huwelijk Elke Van Elderen
Wie van jullie heeft de blik of tv familie waarin de reportage staat van het huwelijk van elke en regi? Ergens staat er dat ze 4kg is afgevallen met het drinken van...? Weet het ni meer, in een vlucht bij de kapper gelezen. Wil dat drankje gerust wel...
Voorbereiding Reacties: 5 9-6-2012 14:11:52

mieke
Spannende dag:-)
Goedemorgen iedereen! Ik wens alle bruidjes en gommetjes een prachtige dag toe vandaag. Met nog 27 dagen op de teller hier, vier ik vandaag mijn vrijgezellen! Ik kijk er echt naar uit! Het wordt de max, dat weet ik nu al:-) Ben echt benieuwd wat ze a...
Voorbereiding Reacties: 1 9-6-2012 8:19:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...