Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nele
Fotoalbum & Gastenboek
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie fotoalbum met zwarte bladzijden. Waar kunnen we dit vinden? En waar vinden we mooie gastenboeken? Omgeving Mol/Hasselt.BedanktNele
Andere Reacties: 5 27-8-2008 13:11:35

Stefanie
trouwkleedje Linea Raffaelli te koop!
Op 12 juli zijn we in het huwelijksbootje gestapt. Nu heb ik beslotenmijn kleedje te verkopen en hopelijk kan ik er iemand anders gelukkigmee maken! Ikzelf ben 1m73, het topje is maat 36 (maar net ietsruimer), de rok is maat 38.Vraagprijs: 500euro fo...
Andere Reacties: 3 27-8-2008 10:36:18

katleen
Mauritius of Bali?
Hallo bruidjes,We twijfelen voor onze huwelijksreis...We zouden graag naar Bali of Mauritius gaan. Wat is de mooiste bestemming volgens jullie?Is het klimaat voor beide bestemmingen goed in april?Groetjes
Andere Reacties: 5 27-8-2008 10:04:20

Ann
@ Saskia - reis Nieuw Zeeland
Hé Saskia,Wij landen in auckland en vertrekken terug in Christchurch. Wij hebben geen rondreis geboekt, maar enkel de vlucht en onze mobilhome en de rondreis plannen we dus helemaal zelf. Moeilijk is het helemaal niet. Het vraagt enkel veel voor...
Andere Reacties: 2 27-8-2008 9:09:10

Sofie
@ Kathleen die op 13 sept nr Kreta gaat
Welk hotel nemen jullie en wat kost heel het plaatje?Wij trouwen op 12 sept 2009 en gaan ook normaal naar Kreta, heb je een aanrader qua hotel ofzo?LiefsSofie12/09/2009
Andere Reacties: 4 27-8-2008 8:51:26

Sofie
é
Andere Reacties: 0 27-8-2008 8:49:27

cindy
SUPERDAG GEHAD
Hoi iedereen, Ik wilde nog effe iets laten weten. Ons dagje zit erop. We zijn net terug van onze huwelijksreis. Alles is schitterend verlopen, als we het zouden kunnen overdoen, deden we het net hetzelfde. Ik heb hier heel wat tips en ideetjes gehaal...
Andere Reacties: 4 27-8-2008 1:42:03

anuschka
You are van Dolly Parton
Hallo iedereenIs er iemand die mij het liedje You are van Dolly Parton zou kunnen doormailen?Via limewire kan ik het niet downloaden en van youtube ook niet!HELP!!!!Zaterdag heb ik het nodig!GroetjesAnuschka30/08/08
Andere Reacties: 4 26-8-2008 22:09:42

Kim
@ Anneleen: teksten misboekje
Anneleen, kan je me ook even de teksten van de misboekjes sturen.Of anderen die leuke teksten hebben, ze zijn welkom!Thankskim_spr@hotmail.com
Andere Reacties: 0 26-8-2008 21:43:50

Tineke
nog te koop
hallo bruidjes,ik heb nog steeds 2 rieten bloemenmandjes te koop en een ketting van linea raffaelli met witte parels.De witte loper is te vuil om nog te kunnen gebruiken.Groetjes, Tineketinekedierick@hotmail.com
Andere Reacties: 7 26-8-2008 20:52:15

Anne
Gedichtje over liefde om te feliciteren
HalloVrienden van mij trouwen zaterdag en ik zou graag een mooi gedichtje op de kaart zetten. Iemand suggesties?Groetjes Anne
Andere Reacties: 2 26-8-2008 20:35:59

Kim
Eigen ontworpen uitnodiging
Hoi allemaalIk ben zo blij, we hadden zelf een uitnodiging ontworpen. Een neef van mij die net afgestudeerd is als grafisch ontwerper ging deze omzetten tot een grafisch ontwerp, zodat we kosten uitsparen. Nu hebben we vanavond het resultaat gezien, ...
Andere Reacties: 1 26-8-2008 20:27:51

Lydia
witte loper
Hallo IedereenIk ben op zoek naar witte lopers voor de kerk. Ik heb vernomen dat je deze kan krijgen bij bruidsparadijs maar vond ze een beetje te duur. Kent iemand nog een adres waar deze goedkoper zijn?Alvast bedankt Lydia
Andere Reacties: 2 26-8-2008 20:26:44

liesbeth
prijs trouwjurk/thema trouwfeest
Hallo,Wij trouwen op 17/07/09 en zijn op zoek naar een thema voor ons trouwfeest.Aan de hand van dit thema zouden we onze uitnodigingen ontwerpen, alsook de tafelsin de zaal aankleden. We hebben beiden niet zoveel inspiratie. Heeft iemand van julli...
Andere Reacties: 9 26-8-2008 18:22:14

Isabelle
nachteljke hapjes?
Hallo, ik vraag me af of jullie nog hapjes voorzien een paar uur na de openingsdans zoals belegde broodjes of zoiets? Ik twijfel of dit nog nodig zou zijn na een receptie, en dan een 5 gangen diner.GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 7 26-8-2008 16:41:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...