Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Fairytale
364 dagen op den teller
Nog een jaartje en het is aan ons eindelijk :) zit echt te popelen, normaal was het gepland voor dit jaar maar door dat er verschillende dingen zijn tussen gekomen hebben we het moeten uitstellen en beginnen we van voorafaan :).  Vandaag voor re...
Voorbereiding Reacties: 0 8-6-2012 23:34:37

sophie
kieken van ne vent!
Hey bruidjes, Ja sorry maar ik moet mijn hart effe luchten. Ik was net naar een van de bruidjes haar prachtige foto's aan het kijken en zij had een mooi lang kleedje met sleep aan ik zei tegen mijn ventje; kijk eens hoe mooi. Weet je wat die zei? Ik...
Voorbereiding Reacties: 14 8-6-2012 23:05:51

stephanie
Rode loper
Hallo, Is er iemand die zijn rode loper verkoopt? Of waar ik het voor een redelijke prijs kan kopen? groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 20:41:31

Evelien
Superleuke week!!
Deze week hadden we een superleuke week!! Begin deze week hebben we het goede nieuws gekregen dat ze binnenkort gaan starten met onze nieuwbouwwoning (was voorzien voor begin augustus dus 1.5 maand vroeger dan verwacht) en dat we nu maandag onz...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 19:19:33

Eline
Even een domper zo 2 weekjes voor onze dag :(
Hoi! Met nog 15 dagen op de teller begint het serieus te korten voor onze dag!!! Vandaag wel even een tegenslag, te horen gekregen dat ons Aisa, ons beagletje vab 6jaar, de maandag na onze trouw onder het mes moet. Haar kruisband is blijkbaar deels g...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2012 19:03:47

joyce
surprice-act tijdens receptie
joepie mijn suprice act voor tijdens de receptie heeft bevestigd dat ze kan komen :-) super blij heb vriendin wat euhm nogal veel durft/kan enz en ze komt vuurspuwen tijdens receptie dus hopelijk mooi weer 22juni !!! i hope so
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2012 16:51:39

Lindsay
Etsy - douanekosten/taxen
Hey allemaal Ik zie altijd zo'n mooie spulletjes voor ons huwelijk op Etsy en nu de grote dag dichterbij komt zou ik deze graag bestellen. De meeste van die zaken komen echter uit Amerika. Ik heb al eens voorgehad dat ik een aantal kledingstukken h...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2012 14:56:28

Nele
te koop
Hallo, onze dag zit er jammer genoeg op. Ik heb enkele zaken die ik verkoop: 2 bloemenmandjes (€12 per stuk), een mandje voor snoepjes (€3,5), beertjes in bruid en bruidegom van hallmark (€25), allemaal net als nieuw! zend een mailt...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 14:50:04

tima
menuhouders
hoi vorige week menu wezen vast leggen en daar hebben ze gezegt dat ik zelf voor menuhoudertjes moet zorgen .  Nu wat hebben jullie genomen ? of hebben jullie van die dubbelgeplooide menu kaarten genomen zodat die zelf kunnen rechtstaan? Ik heb ...
Voorbereiding Reacties: 9 8-6-2012 14:16:55

Elien
Datum kiezen!
Sinds kort ben ik verloofd en we zijn dus volop op zoek naar een datum. We zijn er helemaal nog niet uit of we in winter of zomer willen trouwen (liefst tuinfeest.. maar met ons Belgisch weertje moet je daar meestal niet op rekenen). Nu vroeg ik mij ...
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2012 13:49:27

heidi
kleine huwelijkstrip
hallo, ben op zoek naar een kleine huwelijkstrip. Weet niet goed wat, is voor een paar dagen (16 juli tot 20 juli of zo). Mag binnen- of buitenland zijn. Alle ideeen zijn welkom. groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 8-6-2012 12:40:19

sarah
Overdrijf ik?
Hey bruidjes, Gisteren zaten we bij mijn ouders en ons mama vertelde over haar bezoek aan de kapper die haar haar gaat doen met de trouw. Niets speciaals natuurlijk. Tot ze fier een foto van haar kapsel liet zien: jawel hetzelfde als dat van mij...
Voorbereiding Reacties: 14 8-6-2012 10:18:40

Joeri
Morgen kostuums aanpassen
Hey iedereen, Morgen mogen we zoals de titel het al zegt ons trouwkostuum nog eens aandoen en laten aanpassen. Kijk er wel naar uit want heb het sinds de aankoop niet meer aan gehad :-) wel spannend eigenlijk. Ben benieuwd hoe het er gaat uitzien al...
Voorbereiding Reacties: 5 8-6-2012 8:40:41

Patrizia
2.6.2012 fotootjes :-)
Het is ondertussen een weekje geleden en wil hier toch even enkele fotootjes met jullie delen... de foto's spreken voor zich  Het zijn foto's van een vriend van ons, de rest gaan we nog krijgen. En de foto's van de fotograaf daar gaan we ook nog...
Voorbereiding Reacties: 20 7-6-2012 21:49:02

marieke
Cadeau ouders
Hallo, nog 21 dagen (wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!) en we zijn er nog altijd niet uit wat we aan onze ouders kunnen geven.  We willen niet de klassieke foto van ons geven en hadden eerder gedacht aan een bongo bon of zo voor een weekendje, reisje...&n...
Voorbereiding Reacties: 8 7-6-2012 14:37:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...