Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ben
Luide piep vanuit de tuin?
We hoorden een hele harde pieptoon uit iemand's tuin. Nu heb ik flinke last gekregen van oorsuizen. Zijn er meer mensen die hiermee ervaring hebben? Het gat om een piepkastje tegen katten?
Juridisch Reacties: 3 22-11-2014 22:14:49

vicky
allerlei te koop
Ons trouwfeest zit er helaas op. We hebben alles zelf georganiseerd maar zitten nu dus met een hele hoop materiaal dat we niet meer kunnen gebruiken ( of toch niet in die hoeveelheden :) ) - 100 kleine schoolbordjes met knijper ( er staat ...
Ideeën Reacties: 10 22-11-2014 16:25:22

Kim
Betalen voor retouches
Dag iedereen, Ik ben in 7 bruidswinkels gaan passen en heb eindelijk mijn trouwkleed gevonden! Ik kan ze bestellen in 2 verschillende winkels. De eerste is e&r wedding in Beringen waar het kleed goedkoper is maar het is nogal ver (1u20 rijden)....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-11-2014 23:49:47

Sofie
Trouwringen
Hey bruidjes, Volgende week hebben we afspraak bij frede di oro om eens een kijkje te nemen In hun collectie,ben zot van de ringen met vingerafdruk 😍 Op foto zien ze er super uit,ben benieuwd om ze in het echt te zien😀 Iemand ervaring met frede d...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-11-2014 23:44:30

Sofie
Loubitin
Hey bruidjes, Iemand ervaring met loubitin pumps kopen via internet? Heb een paar gevonden waar ik helemaal weg van ben,in de schoen staat wel het merk,en ze hebben ook de rode zool. Maar zouden ze wel echt zijn? Grtjes Sofie
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-11-2014 23:39:19

Mieke
vandaag email gekregen voor de kerk voor onze trouw
Vandaag email gekregen volgend jaar in januari en maart naar de misviering gaan enzo het aftellen kan nu wel beginnen...volgend weekend en weekend 12 december zijn we ook uitgenodigd in de kerk. Morgen eens goed lezen en kijken of we aanwezig kunnen...
Voorbereiding Reacties: 10 21-11-2014 23:37:25

Anna
inschatting kostprijs huwelijk
wij zijn aan't proberen een schatting te maken van onze kosten en dit is waar we uitkomen. we proberen het nog 5000 euro te doen zakken maar weten niet goed waarop te besparen!  hoeveel heeft jullie huwelijk gekost/zal het kosten? prijs zaal: ...
Voorbereiding Reacties: 30 21-11-2014 14:29:42

eline
bruidslingerie
Hallo allemaal , binnenkort moet ik mijn jurk terug gaan passen ben dus opzoek naar lingerie het moet zonder bandjes zijn en heb nog al een vrij grote cupmaat een d dus weet niet goed of ik voor een soort korset best kan gaan of beter voor gewoon ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 21-11-2014 11:27:38

Annick
Vintage decoratie voor aankleding feestzaal
Bruidjes, Ik verkoop alle decoratie van mijn huwelijk vorig jaar. Zie link van kapaza met foto's en opsomming van alles: http://www.kapaza.be/nl/overige-decoratie/allerlei-vintage-decoratie-voor-huwelijk-feestzaal-90116861.htm Ik wil er graag een ...
Ideeën Reacties: 5 21-11-2014 10:26:52

Nathalie
Vieringsboekje rent a priest
Iemand een ceremonie boekje? Onze viering is met rent a priest. Ik ben aan het onze begonnen maar het lukt niet zo goed. :-P
Ceremonie Reacties: 0 20-11-2014 23:07:26

Kelly
Rainbow Club Claudia bruidsschoenen te koop
Beste medebruidjes, Ik verkoop mijn schoenen van Rainbow Club Claudia. Deze zijn besteld bij Jagre in Antwerpen in maat 6 (39) - mijn normale schoenmaat. Maar ze zijn net te klein en knellen, dus ik kan deze niet aandoen op onze huwelijksdag. Het zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 20-11-2014 14:23:21

Jessie
Visagiste/Kapper aan huis regio Affligem
Hallo!Iemand goede ervaringen of tips voor een visagiste en kapper die aan huis komt regio Affligem?  Bedankt!Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-11-2014 13:56:38

Anais
Enveloppe formaten waar te koop
Dag Bruidjes,  Ik wil graag mijn uitnodigingen zelf maken, maar weet iemand wat de standaard enveloppe FORMATEN zijn die hier te koop zijn én die maar 1 postzegel nodig hebben?(liefst geen vierkant)en WAAR kopen jullie die enveloppes dan?&n...
Uitnodigingen Reacties: 9 20-11-2014 9:15:20

Eline
Feestzaal Oost-Vlaanderen gezocht
Voor ons huwelijk in juli 2016 ben ik op zoek naar een feestzaal rond Evergem (liefst max. 45 min rijden hiervandaan). Omdat wij over een niet zo groot budget beschikken, zouden we liefst eerst en vooral een goedkope feestzaal vinden en evt. zonder c...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 19-11-2014 20:32:45

Meggie
tips bedankingen
Hallo bruidjes, Wij trouwen in augustus 2015 en zijn op zoek naar leuke tips/ideetjes om als bedanking te geven aan de gasten en de kindjes. Een bedankingskaart sturen gaan we niet doen omdat dat toch vaak wordt weg gesmeten (ik vind dit zonde van h...
Ideeën Reacties: 14 19-11-2014 20:19:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...