Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

vanessa
teksten
heywij zijn op zoek naar leuke teksten en creatieve of leuke huwlijksbeloften om ons trouwboekje te makenwieheeft tips en kan ons helpengroetjes
Ideeën Reacties: 0 13-1-2007 0:06:48

valerie
thema voor huwelijksfeest
Hoi iedereen,Gebruiken jullie een thema op jullie huwelijk? zo ja welk thema en hoe maak je het thema duidelijk, bijvoorbeeld door de menu-kaarten ofzo?alvast bedankt voor jullie idee :-)valerie
Ideeën Reacties: 7 12-1-2007 22:58:37

veerle
gastenboek
hallo, ik zou een leuke tekst willen zetten op de eerste bladzijde van ons gastenboek zodat de mensen weten dat ze er gerust iets kunnen in noteren...Iemand een idee?bedankt Veerle 2/06/07
Ideeën Reacties: 2 12-1-2007 18:40:02

Sofie
Receptieboek en bruidsuiker
Hallo,Wij zijn op zoek naar een boek waarin onze gasten hun felicitaties kunnen neerschrijven. Waar kan ik zoiets vinden? En weet iemand originele ideeën voor bruidssuiker? Of leuke winkeltjes hiervoor? Regio Antwerpen, Oost-Vlaanderen ...Bedank...
Ideeën Reacties: 7 8-1-2007 12:26:49

Jessie
bedankjes op receptie?
Wij trouwen op 09.06.2007 en geven zowel een receptie als een avondfeest. Op het avondfeest geven we de gasten als bedankje een foto van ons, die tijdens de reportage 's morgens wordt genomen.Nu was mijn vraag: geven we de gasten van onze receptie o...
Ideeën Reacties: 4 7-1-2007 19:37:15

Saskia
helderziende
HoiIs er al iemand van jullie naar een waarzegger/helderziende in west vlaanderen geweest, zoja kun je die mij aanraden of niet.
Ideeën Reacties: 1 5-1-2007 15:06:05

Inge
Bedankjes
Hallo allemaal,Allemaal een liefdevol 2007 gewenst!!!Ik heb een probleem ik geraak er echt niet uit.Op 06/07/2007 gaan wij trouwen, en ik zou echt niet weten wat we als bedankje moeten geven.Kan iemand mij een idee geven van wat wij zouden kunne geve...
Ideeën Reacties: 3 4-1-2007 15:15:36

patricia
dringend nog paar dingen gezocht
hallo10 maart is het zover voor mij.het komt dichter en dichter.toch heb ik nog een paar dingen niet.ik zoek nog- een enveloppendoos.iets moois.- een soort toren voor mijn bedankjes op te stellen .-een kapper in omgeveing van deinze- een paraplu.wee...
Ideeën Reacties: 6 2-1-2007 12:47:29

Peggy
something old, something new, something borrowd and something blue...
Hey,gewoon uit nieuwsgierigheid....gaan jullie daar rekening mee houden of niet? En wat zal je dan nemen voor de 4 aspecten ?23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Ideeën Reacties: 7 25-12-2006 10:17:20

Leen
Decoratie feestzaal in mediteraanse sfeer
hallo iedereen,Over een half jaar trouwen mijn vriend en ik. We willen ons trouwfeest heel los houden en niet te traditioneel. We hebben gekozen om het avondfeest in een mediteraanse sfeer te houden. Mijn vriend en mijn toekomstige schoonouders zijn ...
Ideeën Reacties: 1 24-12-2006 13:58:07

fabienne
speech
hallo kan iemand mijn een mooie gedicht of speech geven voor mijn toekomstige ,hij is alles voor mij en ik weet niet hoe hem bedanken voor alles hij doet,ik ben onlangs geopereerd van mijn rug en hij doet alles voor mij een echt schat,bedankt
Ideeën Reacties: 1 24-12-2006 0:05:03

Patricia
gedichten
Hoi trouwers,ik zoek nog mooie gedichten om in het misboekje te zetten. Niet echt om voor te lezen, maar om het boekje een beetje af te werken. Bv. als beginpaginagroetjes
Ideeën Reacties: 3 22-12-2006 21:08:47

Katleen
Gastenboek
Hallo ! Morgen is het eindelijk zo ver ! Maar ik heb nog een vraagje: leggen jullie gewoon het gastenboek klaar, of schrijven jullie daar zelf al iets in ?Groetjes
Ideeën Reacties: 6 22-12-2006 12:42:59

Veerle
verloop avondfeest???
Heb een probleem. Ik weet niet hoe de avond te vullen. We beginnen met een etentje voor de familie. Helaas zijn dat er nog weinig(ong25). Daarna dachten we receptie te houden en een fuif voor ongeveer 150 personen. Maar de hele nacht drank bekostigen...
Ideeën Reacties: 2 18-12-2006 11:18:56

Saskia
schilders ezeltjes voor op tafel
hoi mede bruidjesWeet er iemand waar ik schilders ezeltjes kan vinden om een A4 blad op te plaatsen voor op de tafels te zetten?Ik heb eens gehoord in Ikea maar ik weet niet of ze er nu nog hebben. Misschien weten jullie waar ze er nog hebben. Die va...
Ideeën Reacties: 4 18-12-2006 10:11:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...