Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

katrien
Gezocht: kleedje voor wettelijke trouw
Dag dames,Deze zomer trouwen mijn vriend en ik voor de wet. Volgend jaar voor de kerk... Mn trouwjurk wil ik voor de eerste keer dragen voor de kerk. Ik ben op zoek naar een leuke, mooie jurk voor de wettelijke trouw die geen stukken van mensen kost....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-6-2009 21:00:33

Heidi
Bruidskleed afgehaald
Hey bruidjes, heb net mijn kleed nog gepast en afgehaald, het is echt prachtig!Het pastte al van de eerste pasbeurt perfect moest enkel nog wat ingekort en zelfs ter plekke nog vanboven wat ingemaakt.Het plaatje klopt nu volledig, enkel mijn kapsel n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-6-2009 15:37:48

kimberly
bruidsjurk volledig betalen?
Dag bruidjes,Graag had ik geweten wanneer jullie eigelijk het volledige bedrag van de jurk moeten betalen? De winkel verwacht dat het volledig betaald is alvorens ik een tweede pasbeurt krijg (retouches gedaan worden,...)ergens begrijp ik dat welmaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 22-6-2009 23:17:32

Dorien
Adresjes regio Hamme (Oost-Vlaanderen)
Hey iedereen,Wie kan mij helpen met adresjes van winkels met bruidskledij? Wij zijn van Hamme (Oost-Vlaanderen). Ik ken enkel Rachel in Temse. Wie heeft met deze winkel ervaring of kan mij aan nog andere adresjes helpen?Alvast hartelijk bedankt!Mvg,D...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-6-2009 14:54:00

Claudia
twijfels over trouwkleed??
Met nog 7 dagen op de teller komt alles wat korter bij..De zenuwen zijn goed aanwezig en...twijfels over mijn kleed ! Heeft er nog iemand dit (gehad)?? Ik blijf maar denken dat ik mss niet het juiste kleed heb gekozen, wat als niemand mij een mooie b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-6-2009 20:34:27

Sofie
marylise - anika
hallo,Door omstandigheden gaat mijn huwelijk niet door. Maar ik had al wel mijn trouwkleedje besteld. Dus hierbij verkoop ik een nieuwe, nog niet aangepast trouwkleed van het merk marylise - type anika. foto's zijn via mail te verkrijgen. groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-6-2009 15:27:49

Lindsay
Brede schouders: welke trouwjurk?
Hoi dames.Ik zit met een vraagje...Wie heeft net als mij redelijk brede schouders en kan mij raad geven in welk type bruidsjurk hier het mooiste bij is?Ik wil graag al voor ik kleedjes ga kiezen een idee hebben. Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 19-6-2009 12:46:03

KARIN
Kleed kiezen
Beste bruidjes-in-speIk zit met een klein probleempje. We trouwen volgend jaar in mei en sinds we onze datum hebben, lag vast dat ik in juli voor mijn kleed zou kijken, maar nu dit in de buurt komt, twijfel ik of ik toch niet nog wat moet wachten tot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 17-6-2009 14:23:54

Sabine
Jarice in Welle en De Cock Fashion in Meise
Hallo BruidjesHeeft iemand ervaring met de bruids- en suitekledingzaken Jarice in Welle en De Cock Fashion in Meise?GroetjesSabine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-6-2009 22:56:39

Els
Pronovias:Rania
Hoi,Ik heb jullie hulp nodig!! Online zag ik de collectie van Pronovias en ik ben helemaal verliefd op het Rania-model! Het probleem is dat de winkel waarbij ik geïnformeerd heb het model niet meer in de winkel hebben hangen. Bij sommigen kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-6-2009 22:14:59

Sabine
Farah Love in Zwijndrecht
Hallo bruidjesHeeft iemand ervaring met de bruids- en suitekledingzaak Farah Love in Zwijndrecht?En indien ja, was dit de moeite?Alvast bedankt voor de info!GroetjesSabine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-6-2009 10:25:10

Karen
makkelijk kleed zonder bandjes?
Hallozijn er nog bruidjes die een trouwkleed hebben zonder bandjes? Ik ben vorige week om mijn kleedje mogen gaan, het is heel mooi maar ik denk dat het niet gemakkelijk gaat zijn om te zitten of in te dansen. Ik draag er een soort korset-bh onder. H...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-6-2009 12:42:24

Evy
Help, trouwkleed te klein! Huwelijk 4 juli 09
Halloik heb vorig jaar in maart mijn trouwkleed besteld bij Bo te Kortrijk, was meteen verliefd op dit kleed.Ze hebben toen mijn maten opgenomen, mijn eerste paspeurt was in Februari laatstleden. MIjn kleed was al gans gemaakt, wat ik zeker niet ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 13-6-2009 15:58:11

Astrid
Trouwjurk Agnes Bridal
Hoi iedereen, ik heb op het internet een prachtige jurk gezien van Agnes Bridal (www.agnesbridal.com). Weet iemand waar deze jurken verkocht worden? Ik woon in regio Brugge. Dus West- en Oost-Vlaanderen zijn haalbaar ofwel Nederland regio Sluis/Oostb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-6-2009 21:42:15

elsie
trouw of suite kledij grote maat
Hallo,kan er me iemand zeggen waar ik trouw of suitekledij kan vinden voor een maatje meer en ook voor een betaalbare prijs of eventueel een goede kleermaakster die dat zou kunnen maken Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 11-6-2009 13:23:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info