Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sarah
speeche
Graag voorbeelden van Speeches op het avondfeest! Weten echt niet hoe eraan te beginnen ..... Kan iemand please helpen volgende week is onze trouw!
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2012 14:32:15

Dorine
Nog een maandje te gaan
Ooit was ik getrouwd: vele jaren zelfs, een huwelijk vol leugens, bedrog, heel veel drank en vooral weinig liefde en respect. Vandaag, over exact een maand, 7 juli, is 't zover, dan trouw ik met de man die mij weer leerde in de liefde te geloven,...
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 14:22:18

Jennifer
Nog exact een jaar te gaan !
Dag bruidjes, op dit moment staan er 365 dagen op de teller ! We zijn vandaag ook exact anderhalf jaar samen en zullen de dag van ons huwelijk dus 2,5 jaar samen zijn. Deze middag werd ik op het werk verrast met een boeketje bloemen van mijn liefje...
Voorbereiding Reacties: 2 7-6-2012 13:51:05

BruidjeXX
Make up: ok! Ondertrouw: niet ok! Schoenen? Uren?
Hallo, Even een update over de stand van zaken en even polsen naar de 'haalbaarheid' van onze dagindeling. Stavaza: - kledij bruid en bruidegom: OK HELP, waar vind ik schoenen? -  uitnodigingen; ontwerp klaar, volgende week verzenden...
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 12:44:50

virginie
Le prince maurice mauritius
Zijn hier nog mensen waarvan het verblijf in het hotel wordt geannuleerd en naar het hotel Belle Mare Plage worden over geplaatst?Wat zijn de ervaringen met het Belle Mare Plage hotel? Mvg, Virginie
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 11:16:02

joyce
onverwachts,niet gepland maar oohhh zo gewenst...
Zoals je al aan de titel kunt lezen is er iets heel mooi's in het verschiet... Ik ben al eventjes over tijd maar dat gebeurd wel meer (zeer onregelmatige cyclus) dus dan hecht je er niet zoveel "waarde" aan maar nu werden die paar dagen een week en ...
Voorbereiding Reacties: 28 7-6-2012 10:50:28

Katrien
Puzzelstukken ipv gastenboek
Hallo bruidjes en gommetjes, Ik heb een idee in m'n koppeke gestoken, en geraak er niet vanaf.  Maar zit strop met de uitwerking.... Ik zou graag iets anders willen dan een standaard gastenboek.  Ik had gedacht om voor elk koppel een puzz...
Voorbereiding Reacties: 8 7-6-2012 10:06:04

Mieke
weer dingen geregeld
De tijd begint te korten en de slapeloze nachten en slechte gedachten komen naar boven. Maar gelukkig heb ik ook nog wat dingen kunnen in orde brengen en dus weg vinken op mijn lijstje, ook dingen die ik niet moest hebben. Ik was met mijn mama en sch...
Voorbereiding Reacties: 2 7-6-2012 9:43:13

Ann
nog 2 dagen!!!!!
Deze morgen voelde ik iets van zenuwen, maar dat is al weeral over. Ik ben eigenlijk met alles klaar (afgezien van een paar details), ga dus deze namiddag lekker met mijn kids naar de film (zij hebben vrij vandaag) en morgen ga ik nog half dagje werk...
Voorbereiding Reacties: 8 7-6-2012 8:24:55

Steffie
Draaiboek van iemand die in de namiddag trouwt (bv.13.30 uur)
Hallo Wie trouwt er nog in de namiddag? Wijzelf trouwen om 13.30 u voor de kerk. Voor de wet zijn we al getrouwd. Hoe ziet jullie dag er dan uit? Neem je ook in de voormiddag foto's enzo? Ik ben benieuwd naar jullie draaiboek!!! Thanks xxxxxxxxxxxx...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2012 7:57:01

Debbie
Nog maar enkele uurtjes
Hey bruidjes, Hier nog maar enkel uurtjes op de afteller!! Morgen is het EINDELIJK zover :-) nog ff duimen dat de regen wegblijft en dan kan de stralende dag eindelijk beginnen. Aan alle 8 juni bruidjes: Veel geluk, plezier en geniet van jullie da...
Voorbereiding Reacties: 7 7-6-2012 7:47:56

lotte
twijfel over de uren
pff de uitnodigingen worden dit wknd gedrukt maar blijf twijfelen over de uren wat zouden jullie doen ofwel: 14.00u kerk 15.30 tot 16.30 receptie 19.00u avondfeest of 14.30u kerk 16.00-18.00u receptie 19.00u avondfeest lijkt beiden ok moeten w...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2012 7:32:11

sandra
Vervoer suite
Ik ben op zoek naar vervoer voor met de suite naar het gemeentehuis te rijden, en daarna de suite naar de feestzaal te brengen terwijl wij foto's laten trekken. We trouwen in vosselaar en de feestzaal is in ravels , zijn met ongeveer 24personen. En h...
Voorbereiding Reacties: 3 6-6-2012 22:27:27

sharis
zenuwen voor proefkapsel en pas
Vermits ik mijn toekomstige wat in het duister moet laten ivm de details van het kapsel en het trouwkleed. het was nog maar de tweede keer dat ik naar die kapper ging in heist op den berg. Ik had zenuwen niet normaal. Allerlei doemgedachten komen&nbs...
Voorbereiding Reacties: 1 6-6-2012 19:53:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...