Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Natasja
trouwkledij Modeshow
Hallo medebruidjes! Voor mij zal het nog een 10-tal maanden duren voor de grote dag(17/4/10), maar ben reeds naar het uitkijken naar een trouwjurk :o) Heeft er iemand ervaring met de winkel Modeshow in Geraadsbergen? Heb hun website bezocht en er zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-6-2009 20:04:51

jessica
prachtige trouwjurk te koop, maat 44-48
Ik heb een prachtige trouwjurk te koop, volledig nieuw, dus geen tweedehands, want ik ga in een andere jurk trouwen. Voor foto's, stuur een mailtje naar kuup1@skynet.beHeel romantisch, prachtige afwerking, kleed in gebroken wit met kleine sleep, nieu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-6-2009 15:58:05

Annelies
Te Koop: Linea Raffaelli, maat 34 -36‏
Hallo, ik verkoop mijn trouwkleed van het merk Linea Raffaelli, (kleed + bijhorende prachtige sjaal met bloem) + beschermzak. Komt van De Cock Fashion te Wolvertem. Slechts eenmaal gedragen op mijn trouwdag 08/08/08, zonder schade! Collectie 2008!!Ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-6-2009 14:39:50

Geert
Trouwjurk op reis
Heykes, zou graag mijn kleedje meenemen op reis (Mexico) om daar nog foto's mee te laten trekken, maar heb een doodsangst dat het verloren geraakt met de bagage. Is het te doen om het als handbagage mee te nemen en mag dat? Is het ook te doen om het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-6-2009 9:29:05

Stephanie
solden
hallo! weet iemand wanneer de jurken van de collecties 2009 in solden gaan? Is dat in juli al, of pas in januari?merciekes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-6-2009 20:05:06

Stephanie
Bruidsjurk Manuel Mota voor Pronovias gezocht!
Hallo iedereen!Ik heb deze post al eerder gezet, maar voorlopig geen reactie, daarom vraag ik het nog eens:Ik ben op zoek naar iemand getrouwd is in een jurk van Manuel Mota 2008 die die jurk zou willen verkopen.Ik hou enorm van alle modelletjes van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-6-2009 16:39:31

Saskia
Betaalbaar trouwkleed
Hey medebruidjesgraag had ik geweten waar ik een betaalbaar trouw- of suitekleed vind hoeft niet perse een trouwkleed zijn want we trouwen alleen voor de wet en blijkbaar volgens ik hoor van familie hoeft dat dan niet perse. Maar nu is mijn volgend p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 8-6-2009 16:31:59

Katrien
Trouwjurk Atelier Aimée
Hallo bruidjes, ik heb op de site van Koonings een supermooi kleedje van Atelier Aimée gezien. Ik had nog nooit van dit merk gehoord en ben een kijkje gaan nemen op de website. Hele mooie dingen ertussen. Nu, Koonings is nogal ver en heb nog nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-6-2009 13:26:59

nancy
dansen met een trouwkleed?????
hallo, ik zit met een vraagje, ik heb dus mijn kleed gekocht en heeft een kleine sleep, na de fotos kan ik die sleep wel omhoog steken maar hangt dan nog een beetje op de grond, ik wil mijn kleed de hele avond aan houden, nu de vraag is of het wel mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-6-2009 17:07:11

Stéphanie
Heb mijn droomkleed
hoi bruidjesIk ben gisteren met mijn stiefmama gaan kijken naar kleedjes. Wilden eigelijk gewoon kijken wat we binnen mijn budget konden vinden... Maar mocht ze dan nog passen ook. Heb er stuk of 5-6 aangehad waaronder ook een kleedje dat ik heel p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-6-2009 12:30:02

Katrien
Benjamin Roberts 966
Hoi heeft iemand een idee wat het kleedje nr 966 van Benjamin Roberts ongeveer kost??? Dank je wel!!!Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-6-2009 11:19:05

Cindy
vandaag Kleed afhalen :)
Lieve bruidjes,Vandaag mag ik mijn kleedje gaan afhalen!Kben zeer benieuwd, ik hoop dat alles perfect zit. Nog exact één weekje en dan is't aan ons...Spannend!xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-6-2009 9:34:48

Jessica
Kleedje is al binnen!
Amai ik die dacht nooit op tijd mijn kleed zou vinden... 2/5 besliste we om dit jaar nog te trouwen 8/8 en op 12/5 vind ik het kleed van mijn dromen en bestel die. Ze zeiden mij half juli dat ze ging binnen komen.. nu belde ze mij om te zeggen dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-6-2009 15:25:53

Priska
La divina sposa
Hey,Ik heb net een zalig trouwkleed gezien op het internet van La Divina Sposa maar ik heb geen flauw idee welke winkels dat merk verkopen.Is er iemand die een trouwkleed van La Divina Sposa heeft?Indien ja, waar heb je het gevonden?Alvast bedankt :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-6-2009 21:21:42

Melissa
NAAISTER GEZOCHT OMGEVING ZULTE (west-oost-vlaanderen)
Mijn vriend en ik trouwen op 15/07/2011. Dat is nog lang maar toch wil ik al eens uitkijken voor een jurk. Omdat ik het budget niet heb voor een dure jurk uit de winkel, en ik ook geen tweedehands wil, had ik gedacht om er 1 te laten maken door een o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 2-6-2009 20:42:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info