Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Fairytale
trouwjurk/hoepel(rok)
Beste bruidjes, Ik heb men bruidsjurk + hoepelrok, wij trouwen pas volgend jaar.  Maar met de hoepelrok heb ik toch wel een probleem, deze zit boven men navel en spant nogal vrij hard, als ik men hoepel lager wil dragen komt ie op de grond, vin...
Voorbereiding Reacties: 5 6-6-2012 15:24:38

Katrien
Enkele vraagjes: rode loper - soskit - bloemdecoratie
Hallo bruidjes, Met nog maar 16 dagen op de teller zijn het vooral de kleinere dingen die nog geregeld moeten worden. Ik heb wel nog enkele vragen hierover: 1) Waar kan ik ergens in het Antwerpse rode lopers huren of kopen? 2) Wat zit er zoal i...
Voorbereiding Reacties: 3 6-6-2012 14:01:13

Sarah
suite
Dag allemaal .....wij hebben geen ceremoniemeester......maar had nu wel graag is geweten wat de volgorde van de suite is. We hebben: Ik en mijn man Mijn mama en papa Zijn mama en stiefpapa Zijn oudste zus en schoonbroer Zijn jongste zus en schoonbro...
Voorbereiding Reacties: 3 6-6-2012 9:39:36

heidi
stress, stress
hallo met nog 33 dagen op de teller krijg ik toch wel serieuze stress. Kan de slaap niet vatten, loop op de toppen van mijn tenen. Heb dringend iets kalmerends nodig, alle tips zijn welkom. De woorden van mijn ventje gisteren hebben mij wel deugd ge...
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2012 7:57:41

Elisabeth
Wat te doen met suite?
Hoi bruidjes! Heb even jullie raad nodig: Wij zijn al op 30 maart voor de wet getrouwd, en op 29 september volgt dan de kerkelijke viering en het grote feest. We hebben ervoor gekozen om de mis om 11u30 te zetten, in plaats van 's namiddags zoals v...
Voorbereiding Reacties: 6 5-6-2012 17:01:07

Stéphanie
Planning Trouwfeest
Beste bruidjes! Ik ben op zoek naar een soort van planning voor een trouwfeest zodat ik eens kan zien of ik met alles wel op schema zit. Je weet wel zo een planning waar op staat 12 maanden voor het feest, 6 maanden voor het feest. Zo heb ik een bee...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2012 16:52:29

delphine
origineel tekstje gastendoek
Hoi iedereen wij hebben schildersdoekjes als gastenboek. Ik zou daar graag een tekstje bijzetten. Ik dacht dat ik dit hier zag, maar kan het niet meer terugvinden. Graag een rijmpje of zo iets: schrijf iets op ons doek dan komt het niet in een verg...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 15:01:39

Nikki
Nog 16 dagen op de teller....
Met nog 16 dagen op de teller. Vond toch nog iemand het nodig om even moeilijk te doen :)Even kort uitleggen : wij doen 's middags een BBQ voor de mensen waar we echt een band met hebben.Dit zal in totaal 26 man zijn. en dan 's avonds een reuze hapje...
Voorbereiding Reacties: 3 5-6-2012 14:55:29

joyce
auto's suite
heb een praktisch vraagje ivm de auto's van de suite. wie kan met wie in een auto of is dat echt 1 auto per koppel ?  ik had dus gedach bomma-bompa-meme- opa in 1 auto kelly(getuige)-kenneth(vriend van)-ashley(zus)-mike(vriend van) 1 auto mama-p...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 12:36:51

nancy
Laatste 100 dagen!!
Jaja,ook hier staat de teller eindelijk op 100 dagen,het echte aftelwerk kan beginnen  Ben bezig met houten letters te schilderen voor onze fotoshoot voor de uitnodigingen. Fotoshoot is volgende week donderdag gepland aangezien ik nu nog in het...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2012 10:25:25

Lien
De stress slaat toe....
Hey medebruidjes, Hoe dichter de dag nadert... Hoe meer ik begin te twijfelen en hoe moeilijker het wordt knopen door te hakken. Hebben jullie dat ook? Wat moet er nog gebeuren: Menukaarten drukken Misboekje: allerlaatste teksten schrijven en late...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 10:24:11

Ilse
Oproep tot bevestigen! - Aan de creatieve bruidjes-in-spé
Aan de creatieve bruidjes-in-spé! (en natuurlijk ook aan de rest) Vandaag is de laatste dag voor onze gasten om hun aanwezigheid te bevestigen. En ik zou hen graag met een ludiek versje hier nog even aan willen "reminderen" Wij trouwen op 30/...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 9:53:10

Lieselot
Bijna 23 juni...
Waar zitten de bruidjes van 23 juni? Wat moet er nog allemaal gebeuren? Begint het ook keihard te kriebelen?? Vertel!!! :) Lies'L
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2012 22:25:45

heidi
nog 11 dagen op de teller ...
vandaag kreeg ik voor het eerst echt stress :) vandaag op zoek geweest naar paraplu's en geen gevonden, vind zonde ze te moeten bestellen nu, en ze misschien niet nodig te hebben, wou wachten tot begin volgende week, zodat ik toch al iets meer zekerh...
Voorbereiding Reacties: 11 4-6-2012 22:16:17

heidi
openingsliedje
hallo, ben aan het twijfelen tussen volgende liedjes: have a little faith in me van jon bon jovi of when you say nothing at all van ronan keating groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2012 19:46:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...