Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
Feestzaal met speeltuin
Hallo, Ik ben op zoek naar een feestzaal in Vlaams-Brabant en Brussel.Ik ben helemaal niet moeilijk, maar er moet wel een speeltuin aan zijn. alle tips zijn welkom.txs!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-11-2014 10:23:44

Caroline
GEZOCHT: Ceremoniemeester regio Leuven - Mechelen
Beste bruidjes,  Ik ben opzoek naar een ceremoniemeester regio Leuven - Mechelen. Aangezien ons trouwfeest jaren 50 rock en roll gericht is, zijn wij opzoek naar een ceremoniemeester die niet in een saai kostuum rondloopt. Dit past namelijk nie...
Ceremonie Reacties: 3 17-11-2014 10:11:23

Wendy
Alle soorten glazen potjes nodig!
Hallo bruidjes, Ik ben op zoek naar alle soorten glazen potjes voor m'n huwelijk volgend jaar! Ik zou ze graag gebruiken om op de tafels te zetten. Een perfect voorbeeld zijn potten van Nutella of anderen. Wie kan me hiermee helpen? Ik zou er eno...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-11-2014 9:10:06

Karina
Wedding Planning of Trouwdagbegeleiding
Beste Bruidsparen Waar kunnen wij jullie zoal mee helpen: - Nog op zoek naar een uniek thema? - Nog op zoek naar een bepaald iets? Bloemen, fotograaf, ringen, give-aways... - Willen jullie wel ceremonie begeleiding, maar niet het stijve gedoe? - Wil...
Ceremonie Reacties: 0 16-11-2014 18:30:02

Eileen
Gi Van Aalst of Poll Van Ghent?
Dag bruidjes,  wij trouwen volgend jaar in Kuurne en zijn op zoek naar een DJ. Via onze zaal zijn wij bij Poll van Ghent en Gi van Aalst gekomen. Graag had ik eens jullie mening gehoord over beide dj-groepen (want ze hebben meerdere mensen onder...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 16-11-2014 17:24:54

kylie
Trouwbeurs Roeselare 21-22-23 november 2014
Hallo, Weet er iemand of er gratis vrijkaarten voor de trouwbeurs 'trouwen Roeselare' te verkrijgen zijn? Alvast bedankt,
Voorbereiding Reacties: 2 16-11-2014 16:36:31

Lenntje
Trouwbeurs-mariage Leuven; vrijkaarten?
Hey iedereen, is er iemand dit weekend naar de trouwbeurs in Leuven geweest? Is het de moeite om op een druilerige zondagnamiddag eens langs te gaan en ideekes op te doen? Per toeval niemand vrijkaarten voor deze beurs? Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 3 16-11-2014 15:01:20

Kim
Twijfel huwelijksreis
Hallo medebruidjes Wij zijn aan het twijfelen om naar Cyprus, Rhodos of Kreta te gaan welke raden jullie aan. GroetjesKim & Miquel  
Huwelijksreis Reacties: 6 16-11-2014 14:39:15

sofie
Fotostrip
kan er mij iemand helpen? Ik ben hopeloos op zoek naar een website/programma waar je fotostrip/ fotobooth kan maken. Alvast bedankt! Sofie
Fotografie Reacties: 0 16-11-2014 13:11:59

kim
videograaf
hoi allemaal, ik was gisteren met mijnen toekomstige naar de huwelijksbeurs geweest. Geen goed idee, want nu moet ik ons budget weer vergroten ; Mijn ventje wil dolgraag een videograaf, ookal kost dit vrij veel geld. Ikzelf had daar al over nage...
Video Reacties: 20 16-11-2014 10:35:31

Marc
studio binnen maken
Hallo Wij trouwen op 20 november 2015 dan is het geen mooi weer meer maar zijn op zoek naar een fotograaf die binnen een soort studio kan maken door midden van achtergronden te projecteren en zo toch mooie foto's te verkrijgen wij trouwen in zaa...
Fotografie Reacties: 7 16-11-2014 8:33:21

Mieke
Nog 6 Maandjes Tot D Day !!! 😎
Spannend 😇
Voorbereiding Reacties: 4 15-11-2014 23:04:53

Lenntje
ideekes voor bruidsschoenen
Dag bruidjes, kunnen jullie me soms helpen? Ik ben op zoek naar 'leuke' (bruids)schoenen en ze mogen dan ook nog eens niet wit zijn!! Liefst champagne kleur of brons of baby pink... Ik ben al een tijdje aan het rondzien, maar vind niet echt mijn ding...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-11-2014 21:59:03

Vansteenbrugge
ZONDAG 16 NOVEMBER is het zo ver ...
Morgen *** TROUW & TRENDS***, Avelgem. Nog steeds GRATIS kaarten te verkrijgen via onze website: WWW.TFV.BE. We zetten alvast een glaasje bubbels klaar. Gratis attentie voor de eerste 75 bruidjes! Bekijk ook de sfeerbeelden van TROUW & TREND...
Voorbereiding Reacties: 0 15-11-2014 20:43:15

Lore
Vraag bruidskindjes
We hebben eindelijk onze bruidskindjes gevraagd! We hebben er drie. Een meisje van 5 en twee jongens van 2 en 3 jaar Zo hebben we ze gevraagd: http://pinterest.com/pin/A-8RTwAQwN0HXdy0odcAAAA/
Ideeën Reacties: 0 15-11-2014 19:11:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...