Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evelien
kasteel d'aertrycke
Hallo Heeft iemand ervaring met kasteel d'aertrycke in Torhout als feestlocatie? Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 24-8-2008 20:54:39

Sofie
Bedanking ouders
Ons huwelijk begint nu zeer snel dichterbij te komen.Op aanrading van de priester zouden wij de ouders nog eens extra in de bloemen willen zetten.Tekst zelf samenstellen lukt mij niet echtheeft er iemand van jullie een mooi, passend gedichtje?wat gev...
Andere Reacties: 7 24-8-2008 20:27:50

KELLY
vraagske
iemand ervaring met die bierkaartjes met die vragen op. ik zou dat graag willen maar ben zo eigenlijk beetje benieuwd welke vragen er allemaal worden gevraagd?iemand ervaring?groetjes kelly
Andere Reacties: 6 24-8-2008 19:28:11

Ellen
Oldtimerbus Saurer
Kan iemand me vertellen hoeveel het ongeveer kost om een oldtimer bus type Saurer te huren? Het duurt namelijk zeer lang vooraleer ik antwoord krijg van de verhuurfirma's.Bedankt!
Andere Reacties: 2 24-8-2008 13:15:31

katrien
Opletten met DJ team Happy Music
Beste,Blijkbaar werd mijn verhaal verwijderd van dit forum, wat ik niet echt kn begrijpen. Ik heb gisteren een mail van de verantwoordelijke gekregen om het allemaal eens grondig te bekijken. Zonder antwoord is mijn verhaal nu weg. Daarom doe ik hier...
Andere Reacties: 11 24-8-2008 12:58:00

Anja
Oliebollen en gluhwein
Hey , wij trouwen in de winter en wij waren van plan om na het burgerlijk huwelijk op de kerstmarkt vlakbij gluwhein te gaan drinken of warme choco. Nu blijkt dat de kerstmarkt dit jaar een week later doorgaat. Wij zijn op zoek naar een soort van kra...
Andere Reacties: 4 24-8-2008 12:52:17

An
fotoreportage
hallo allemaal,een kameraad van ons zal onze foto's maken, we hebben hem carte blanche gegeven. zijn er mensen die leuke poses, assecoires hadden bij hun huwelijksreportage? wij zoeken leuke ideetjes voor onze foto's ... alle ideetjes zijn welkom!gro...
Andere Reacties: 3 24-8-2008 11:55:15

An
tafelaanduiding
Hallo,bij ons wordt niet afgeroepen door de zaalverantwoordelijke waar iedereen moet gaan zitten. zu ik best iemand van familie of vrienden vragen om onze gasten naar hun tafel te brengen? of via een andere manier?? ....Ideetjes zijn altijd welkom!gr...
Andere Reacties: 2 24-8-2008 11:50:29

An
Intredelied binnenkomen zaal
hallo allemaal,ik ben aan het zoeken naar een tof intredelied als mijn ventje en ik de zaal gaan binnenkomen. Iemand een origineel ideetje??alvast bedankt,groetjes An
Andere Reacties: 5 24-8-2008 11:49:31

janne
fotolocatie in en rond kortrijk
Hallo!Zijn er mensen onder jullie die reeds een fotoreportage voor hun huwelijk gedaan hebben in het recyclagebedrijf galloo te menen?Wat vonden jullie hiervan? kunnen jullie eventueel een paar foto's doorsturen? Of hebben jullie nog tips om ergens a...
Andere Reacties: 1 23-8-2008 21:24:47

Els
verhuur videocamera
hoi!!We zijn op zoek naar een plaats in West-Vlaanderen waar je videocamera kan huren.Heeft iemand een idee waar we dit kunnen vinden?Dank
Andere Reacties: 0 23-8-2008 19:14:29

liesbeth
reactie genodigden
Beste allemaal,Hoe lang duurde het bij jullie voor er iemand had gereageerd op de uitnodiging? De meesten hebben de onze een week geleden in uhn bus gekregen maar nog geen kat heeft iets laten weten.GroetjesDirk en Liesbeth11-10-2008
Andere Reacties: 16 23-8-2008 11:19:06

michelina
de grote dag
help , vandaag is mijn grote dag en heb echt slecht geslapen! niet omdat ik zenuwachtig ben want dat valt heel goed mee. maar door mijn krulspelden. ik raad het echt iedereen af. mijn kapper vond het beter dan hadden in de morgen wat meer tijd. maar ...
Andere Reacties: 4 23-8-2008 5:10:32

couvreur
rode bruidsjurk van Ian Stuart te koop
Ik verkoop (met spijt in het hart)mijn wijnrode zijden bruidsjurk van vorig jaar. Tja een nieuwe keuken kost nogal veel hé. Het is een echt prinsessenkleed met smalle bustier en heel wijde rok. Heb ook een bijpassend collier. Ik heb maat 36 tot ...
Andere Reacties: 4 22-8-2008 16:21:50

Kay
Nog 365 dagen
Eindelijk nog 1 jaar we zijn al sinds vorig jaar november verloofd. en nu komt het dan eindelijk toch steeds dichter en dichter bij. Ik ben blij dat het binnen een jaar zo ver is maar beegin toch ook al een to do list te maken ze. Ook al ligt er het ...
Andere Reacties: 4 22-8-2008 15:56:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...