Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eveline
Bruidstaart
Op ons feest zal een dessertenbuffet voorzien zijn, maar we zijn nog steeds aan het twijfelen of we een bruidstaart gaan nemen of niet. We zijn beiden geen echte taarteters en ik heb al vaak gemerkt dat veel gasten op het feest eerder kiezen voor cho...
Voorbereiding Reacties: 5 4-6-2012 18:11:57

Sandra
De kriebeltjes worden groter en groter
Hallo, met nog 40 dagen op de teller begint het al serieus te kriebelen hier. Dit weekend zijn de ringen (van fede di oro) geleverd en ze zijn prachtig! We hebben al heel wat mogen afkruisen ondertussen. Deze week mag mijn ventje zijn kostuum ook g...
Voorbereiding Reacties: 1 4-6-2012 16:42:59

Charlotte
Te koop
Onze prachtige dag is ondertussen al 38 dagen voorbij.  Na wat rommelen en opruimen heb ik enkele spullen bij elkaar gevonden die we niet meer nodig hebben. Vele zijn zelfs niet gebruikt op de trouwdag zelf en daardoor nooit gebruikt. Andere zij...
Voorbereiding Reacties: 2 4-6-2012 15:26:12

Marlies
Huwelijk kerk
Hoihoi, Ik zit met een vraagje. Wat is de kostprijs voor een kerkelijk huwelijk? Hoeveel tijd vooraf leg je dit best vast? Groetjes, Marlies
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2012 14:02:46

Joeri
Vrijgezellen ventje zit er op
Hey iedereen dit weekend op zaterdag was de vrijgezellen van mijn ventje. Ik moet zeggen dat er tot zaterdag geen zenuwen waren, maar dan kreeg hij plots een smsje waarin stond dat hij onder andere zwembroek en handdoek moest meenemen. Vana...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2012 9:17:11

Tamara
Rode loper of in andere kleur gezocht!
Hoi bruidjes, Als iemand van jullie voor mij trouwt, kan ik dan de loper overkopen? Moet wel 20 m lang zijn... Omgeving vlaams-brabant, limburg Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2012 9:03:51

Sandra
Hapjesproef - geslaagd!
Hallo allemaal, Wij geven geen klassiek diner, maar een trouwfuif met een soort van walking dinner. Voor de 'grote receptie', hebben we ook een kleine receptie met de suite met 'betere hapjes' en die zijn we gisteren gaan voorproeven bij ons traiteu...
Voorbereiding Reacties: 2 4-6-2012 8:48:16

tash
organzazakjes.nl, verkeerd bic nummer !!!!!!!!!!! doeme hé!!!
gisteren bestel ik als bedankjes een hoopje boeddha's bij bovenvermelde site en maak ik de keuze om vooraf te betalen. Ik wil zonet de betaling overschrijving en krijg dus de melding dat ik een fout BIC nummer heb ingegeven.  Het is wel degelijk...
Voorbereiding Reacties: 13 4-6-2012 8:24:38

Tiffanie
kamerjas bride
Hallo allemaal, Weet er iemand waar je een kamerjas van 'bride' of bruidje, of een trainingspak ervan kunt kopen? Eventueel online... Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2012 23:39:38

Lies
Aftellen, schrappen, ... maar die schoonmama hé... pff
Bah... ik heb de laatste tijd weer veel dingen kunnen schrappen, ik moet eigenlijk alleen nog gaan passen en een kapsel kiezen, en de rest is zo goed als voorbereid met hier en daar nog wat knutselwerk... (of zo zie ik het toch :)) Ik wilde, moest...
Voorbereiding Reacties: 5 3-6-2012 21:59:53

ilse
help dagindeling bij fuif,nog gaan eten met suite? buffet s'avonds om 20u
Beste, Ik weet gewoon niet hoe ik onze dag zo leuk mogelijk kan indelen,wij trouwen om half 2 in het gemeentehuis,geen kerkelijk huwelijk,daarna zou ik graag wat foto's nemen maar wat dan met de ouders en getuigen? Moeten zij naar huis? :) Ook zit ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2012 21:30:15

Lynn
Flesjes, lintjes, tulle, witte loper, ... ??
Oh mijn god, nog 109 dagen op de teller en nog zoveel te doen! Het is echt ongelofelijk hoe snel de tijd gaat, ik weet nog goed dat ik hier kwam kijken met nog boven de 800 dagen op de teller en nu is het bijna aan ons ... We staan denk ik goed op s...
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2012 21:14:25

ilse
bedankjes uitgenodigde bij trouwfuif in provincie Antwerpen?
Hallo bruidjes in spé! Ik zit met een dilemma,wel of geen bedankjes afgeven aan de genodigden...ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier voor de 1e keer heb gelezen dat dit soms wordt gedaan,bij ons,ik woon in de provincie Antwerpen (Lille) ,heb ...
Voorbereiding Reacties: 6 3-6-2012 20:50:45

vanessa
Nog 18 dagjes
hey bruidjes Eindelijk de laatste maand ingegaan, bruidskleed hangt klaar, ringen zijn toegekomen, nog enkel kerkboekjes drukken, en geschenken afwerken. Nog geen last van zenuwen, maar zal nog wel komen denk ik. En hopen maar dat de dag niet te s...
Voorbereiding Reacties: 0 3-6-2012 19:00:15

Charlotte
Mijn vrijgezellenavond zit er al op zi! Nu aftellen naar de trouwdag! was superleuk!
Superleuke dag gehad gisteren! 's Morgens moest ik m'n kleed nog eens gaan passen samen met m'n ma en zus daarna moesten we voor m'n proefmake-up die goed meegevallen is ( nog niet helemaal op punt maar het gaat de goede richting ...
Voorbereiding Reacties: 0 3-6-2012 18:36:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...