Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

KELLY
mening gevraagd
iemand ervaring met dicovideo? groetjes kelly
Andere Reacties: 2 22-8-2008 15:35:44

Karen
betalen ouders mee...?
hoi iedereen,Vroeger werd de trouw meestal betaald door de ouders...Dat is nu wel anders... Krijgen jullie ook nog een groot bedrag van de ouders? (Betalen ze bv het avondfeest?) Of betalen jullie alles volledig zelf?Gr
Andere Reacties: 28 22-8-2008 14:06:11

pascale
passie voor eten
wij trouwen op 14.08.2009 en hebben onze feest in het kastelenhof te stekene vastgelegd.wij hebben het eten vast gelegd bij passie voor eten.wij hebben met die mensen samen gezeten en hebben er het volste vertrouwen in dat alles tot in de puntjes ver...
Andere Reacties: 7 22-8-2008 13:55:24

annouschka
trouwen in italië
Aan Stefanie,over een goeie maand vertrekken we naar Italië op prospectie (zo heet dat toch hé)Nu heb ik al contact opgenomen met inge van der kraan van de italiaanse bruiloft.Heb jij hiermee al ervaring??Of is er iemand anders die al een b...
Andere Reacties: 0 22-8-2008 13:53:38

Eveline
Goedkoop vervoer gezocht
Wij zoeken goedkoop vervoer voor een 20-tal mensen. Een oud busje of huifkar of iets dergelijks. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 22-8-2008 13:19:18

nele
levertijd trouwkleed
hey iedereen,ik en mijn schoonzus gaan allebei trouwen zij iets rapper dan mij. Zij trouwt in maart maar ze zegt ik heb nog alle tijd om mijn kleed te kiezen. Maar wanneer begint het te spannen voor er een te kiezen ik dacht 6m voor het huwelijk dat ...
Andere Reacties: 10 22-8-2008 13:09:55

Kristien
Iemand spray-tanning gedaan?
Hallo,Heeft er iemand zich ooit bruin laten spuiten? (spray-tan)Weet iemand of dat mooi egaal is en of het afgaat op wit?groetjesKristien
Andere Reacties: 8 22-8-2008 12:21:49

Amber
Yes!! De foto's!!!!
Hey Bruidjes en Bruidegommetjes,Ik had hier al gemeld dat er op onze site al wat amateurfotootjes stonden, maar nu hebben we het eerste deel "echte foto's" van de fotograaf gekregen!Hier is de link: http://flickr.com/photos/25850385@N02/set...
Andere Reacties: 9 22-8-2008 12:00:55

Yasmina
Schietkanon
Hey medebruidjesWe hadden een schietkanon dat we konden lenen van vrienden, blijkt dat dit stuk is.De poeder hebben we al in ons bezit. Nu zoeken we nog een schietkanon...Kan iemand ons verderhelpen? Iemand die ons een schietkanon kan verhuren?we won...
Andere Reacties: 0 22-8-2008 11:20:02

Isabelle
wel of geen bedankjes?
Hallo,ben ik de enige die geen bedankjes voorziet voor de mensen? Ik heb zoiets van: ze hebben al een mooi feest gekregen dat ook veel geld kost, dus waarom nog iets extra doen? Voor onze ouders en getuigen gaan we wel iets doen.GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 19 22-8-2008 10:24:20

Isabelle
inspraak ouders/schoonouders
Hallo,ik zou eens willen weten of er bij jullie veel inspraak is van de ouders/schoonouders? Mijn ouders trekken zich niet zoveel aan van onze keuzes, zij vinden dat het onze trouw is en dat we dus doen wat we willen. Mijn schoonouders daarentegen wi...
Andere Reacties: 11 22-8-2008 10:15:37

vanessa
trouwkoppel badeendjes
dag medebruidjes,ik ben overal op zoek naar het bad-eendjes trouwkoppel maar vind deze nergens, kheb al heel wat winkel gedaan waar ze tientallen verschillende eenden hebben maar deze nog nergens, moet iemand een plaats weten .. ben van w-vl roeselar...
Andere Reacties: 12 22-8-2008 8:19:26

ANNELIES
zaal
Hello,Hebben jullie reacties op:- waesmeer in temse- hofke van bazel- straffe kost in stekene- keysershof in sinaai- art nouveau in st gillis waas- watermeulen in kruibekeAlvast bedankt, pff de zoektocht nr een zaal is precies toch zo simpel nog nie ...
Andere Reacties: 3 22-8-2008 0:19:33

tine
witte bruidsduiven
Heywij trouwen op 20.09.08 te Wevelgem en zijn op zoek naar witte bruidsduiven om na onze viering los te laten...blijkbaar is dit niet zo makkelijk te vinden?!zijn er mensen die witte bruidsduiven weten te vinden in de regio kortrijk of omstreken?alv...
Andere Reacties: 3 21-8-2008 20:56:42

KELLY
dj dringend gezocht
IK BEN OPZOEK NAAR EEN GOEIE DJ VOOR BINNENKORT MIJNE HEEFT AFGEBELD REGIO OOST VLAANDEREN ( ronse) wie kan mij helpen
Andere Reacties: 10 21-8-2008 17:49:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...