Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
foto's van onze dag 05 mei 2012
Hey bruidjes  en bruidjes to-be :-) 5 mei zijn wij in het huwelijksbootje gestapt en heb hier dan eventjes niet meer op het forum gekeken... Nu hebben we foto's gekregen van de fotograaf en heb ik er enkele online gezet :-)Voor diegenen waar de ...
Voorbereiding Reacties: 10 3-6-2012 18:25:42

Kristien
Trouwringen zijn prachtig!
Joepie! We zijn de trouwringen gaan afhalen dit weekend en ze zijn echt prachtig! Met dank aan goudsmid Anneleen Eyckmans! Groetjes Kristien
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2012 16:21:53

caroline
De laatste loodjes...
Waaaaaaaa! Nog 5 dagen zie ik hier op mijn teller staan :). Ik heb nu nog een weekje verlof dus het aftellen kan rustig beginnen :). Alle 9-juni bruidjes,veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!
Voorbereiding Reacties: 10 3-6-2012 16:12:52

delphine
probleem: fotograaf 7 juli 2012
  Hoi iedereen Wij hadden een studente fotografie geboekt voor onze trouwreportage op 7 juli. Zij heeft nu blijkbaar een probleem en kan niet aanwezig zijn op onze trouw. Heeft er iemand een alternatief? 7 juli 2012 in Lokeren vanaf ongeve...
Voorbereiding Reacties: 5 3-6-2012 14:43:49

Ilse
Gastenboek
Hey bruidjes in spé, Omdat we nog in volle verbouwing en schilderswerken zijn leek het me wel fijn om als alternatief voor ons gastenboek allemaal fotokaders te voorzien. Hier kunnen vrienden en familie dan hun wensen voor ons achterlaten en di...
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2012 14:16:58

Vicky
alweer een paar stapjes verder!
Joepie! gisteren de trouwring gekozen van mijn vriend. heel mooie, matte eenvoudige brede ring uit staal. zeer aangenaam van prijs ook, dat compenseert zoals verwacht mijn ring die iets boven ons budget lag, maar waar ik op slag verliefd op was...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2012 10:02:24

Caroline
Goede raad nodig... over zus!
Hoi iedereen Er moet mij toch iets van het hart. Heb het hier in de familie al wat besproken maar kom er zelf niet uit. Ik trouwde op 12 mei 2012 (dus all 22 dagen gelukkig getrouwd). Nu was mijn getuige mijn beste vriend, hij zei van in het begin ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2012 9:00:54

Sara
Aftellen...
Gisteren was weer een constructieve dag. Ze (Fede di Oro) zijn de ringen komen leveren en.. wat zijn ze mooi! Enkel de gravering vinden we wat aan de kleine kant. We zijn dan ook de bedankingen gaan bestellen. Voor de mannen een jeneverflesje en voor...
Voorbereiding Reacties: 4 3-6-2012 8:29:29

Alessia
Gastenlijst blijft maar groeien en het budget gaat lekker mee :o
Hoi allemaal, terwijl iedereen druk bezig is met het organiseren van hun trouw, het werk en het huishouden maken we toch nog tijd voor dit geweldig forum! Dus bij deze een update over onze gasten. Oorspronkelijk hadden we afgesproken dat we een 120 g...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2012 21:16:31

Melissa
Onze ringen...
Hey hey! Een tijdje geleden kwam ik hier mijn vreugde uiten over de bestelling van onze ringen! Ik was hélemaal in de wolken! Mijn ring ging gemaakt worden van oud-goud dat ik mee had, mijn ventje koos voor een stalen exemplaar waar de graverin...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2012 20:17:34

Nathalie
Wat gaat de tijd toch snel...
Wat gaat de tijd toch snel... Wij zijn begonnen aan iets rond de 650 dagen en zitten nu onder de 400 dagen (nog altijd veel, maar het begint te korten... ). Dit wou ik toch even laten weten :-) In september trouwen we wel al voor de wet, dus dat ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2012 16:24:22

Evy
Wie nodigen jullie uit voor wat?
Hey lieve bruidjes, Graag jullie mening over het volgende: Wie nemen jullie allemaal op het eten? Want ik weet niet goed wat doen. We hebben momenteel 3 opties in onze gedachten, wat zouden jullie kiezen? Optie 1: Uitgebreid diner met de suite (25p...
Voorbereiding Reacties: 9 2-6-2012 15:26:44

Kelly
Probleem!!
Hoi, ik heb al verschillende dingen via Etsy besteld en altijd ging alles supervlot, correct en was ik heel erg tevreden over alles. Nu heb ik echter op 15 april heb volgende besteld: http://www.etsy.com/listing/89060118/swarovski-pearls-and-rhinest...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2012 13:25:35

Karolien
en de nachtmerries zijn begonnen :-s
Met nog 2 weken op de teller heb ik deze nacht de eerste nachtmerries gehad.... Heb gisteren mijn proef make up gehad en het was zeeer mooi, maar heb er dus over gedroomd... Dat ik zo hard moest wenen dat alles gewoon uitliep (heb hier snel last van ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2012 9:37:18

Lilabluestar
GE-WEL-DIG!
Het lief werd zonet opgehaald door drie sexy dokters van de MUG voor een zwaar geval van bacheloritis. Hij werd in allerijl in zwembroek en badjas gestoken en meegenomen voor een medische behandeling. Wat ben ik benieuwd! Ondertussen heb ik vanochte...
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2012 9:29:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...