Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Wanneer uitnodigingen versturen
Hoi Volgens de planning hier zou je 3 maand op voorhand de uitnodigingen moeten versturen.  Ik dacht aan 2 maand op voorhand.  Er tussenin is precies riskant want dan zit de uitnodiging tussen de nieuwjaarskaartjes in de post.  Het do...
Uitnodigingen Reacties: 10 13-11-2014 17:40:18

Kelly
Herfst - winterbruidjes
Dag meiden, Zijn er eigenlijk nog veel die tussen november en mei gaan trouwen? De fotograaf wist me te vertellen dat het zo rond deze periode stil valt en zich meestal herneemt rond de maand mei... Ik vroeg me af of er nog veel gaan trouwen in tuss...
Voorbereiding Reacties: 11 13-11-2014 11:11:53

Sarah
Jazzband
Hey, tijdens de trouwbeurs in het kasteel van Brasschaet vonden wij de band "Les Types" van make my day wel heel goed. Zij vragen als trio voor 3x45min € 850 excl BTW. Kent iemand jazz bandjes die goedkoper zijn?
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 12-11-2014 19:59:09

Karen
Muziek om de kerk binnen te komen
Hallo allemaal, We hebben nog wel wat tijd, maar ik ben toch al stilletjesaan op zoek naar muziek om naar het altaar te lopen. Alles wat ik laat horen aan mijn verloofde, vindt hij "te triestig". Maar je kan toch niet op van die up tempo muziek naa...
Ceremonie Reacties: 7 12-11-2014 19:24:45

melissa
Help trouwbus en photobooth
Dag bruidjes Met nog 184 dagen op de teller gaan we nu toch beslissingen moeten maken. Wij zijn op zoek naar bus voor de suite, maar de prijzen liggen tussen de 680-900 euro. Heeft iemand goedkopere bussen die ze huren of alternatieven ? Het is ...
Ceremonie Reacties: 4 12-11-2014 18:01:11

stephanie
bloednerveus, het passen komt eraan ...
Dag lieverds allemaal, vandaag ziek in de zetel maar zo had ik de tijd om eindelijk eens te bellen naar de winkels. Ik heb het lang uitgesteld, tot iedereen me de oren van mijn lijf zaagde, "steph, je moet nu echt wel eens beginnen zoeken naar jou kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-11-2014 14:28:39

christel
al 39 dagen geleden 4-10-2014 hier een filmpje van onze mooie dag!
https://www.youtube.com/watch?v=h-mRuF8_cWE&feature=youtu.be ja elke dag geniet ik nog na van onze heel mooi dag echt alles was super! Liefs Christel 
Video Reacties: 4 12-11-2014 13:11:37

Dorien
Mauritius
Hallo Wij zijn volop aan het rondkijken voor onze huwelijksreis. Ons eerste gedacht was om gewoon zoals andere jaren naar Turkije te gaan. Maar we vinden dat het volgend jaar toch net iets meer mag zijn.. Nu ben ik Mauritius tegengekomen en op slag ...
Huwelijksreis Reacties: 1 12-11-2014 13:06:40

Stéphanie
Kerkelijke ceremonie zonder eucharistie / misboekjes gevraagd???
Hey, Wij trouwen ook voor de kerk maar zonder eucharistie, enkel met een woorddienst. Er is wel een homilie, evangelie, Onze Vader enz. maar er wordt niet ter communie gegaan. Volgens de pastoor wordt dat meer en meer gedaan, hij maakte er ook abso...
Ceremonie Reacties: 1 12-11-2014 11:49:05

Kim
ongedragen bruidskleed:
Hallo Weet er iemand een winkel die mijn ongedragen bruidskleed zou willen overkopen ? MerciGroetjes kim  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-11-2014 9:44:43

Mieke
Iemand ervaring met La Sposa in Roeselare of andere La Sposa winkels....
Ik keek naar de jurk op vitaya en ik wil mss eens gaan kijken. Wat zijn de prijzen enzo? Bedankt 😇
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-11-2014 21:44:50

Wouter
Great Gatsby feestpakket te koop, richtprijs 350€
Wij trouwden deze zomer in Great Gatsby, jaren '20 stijl! Daarom willen wij nu al dit decoratiemateriaal verkopen aan zij die hiernaar op zoek zijn! Het is een zeer uitgebreid feestpakket, en heeft veel moeite & tijd gekost dit bijeen te vinden ,...
Voorbereiding Reacties: 7 11-11-2014 21:39:20

Els
Super tevreden!
Beste bruidjes, Onze trouw is al 2 weekjes achter de rug maar we genieten nog steeds na! Ik vond het dan ook gepast om enkele zaken waar we super tevreden over waren aan jullie te melden! Wij hebben onze feest gehouden in het Kasteel van Saffealere...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 11-11-2014 20:30:20

kylie
Zoekt huurwagen Porche 356 West-Vlaanderen
Hallo, Graag zouden wij een Porche 356 huren voor op onze trouwdag. Regio West-Vlaanderen. Heeft er iemand zo'n wagen ter beschikking? Alvast bedankt,
Voorbereiding Reacties: 2 11-11-2014 19:59:30

wendy
hoe maak je de outoversiering vast
help heeft iemand een idee hoe je autoversiering bevestigt zou deze zelf willen maken maar heb geen idee hoe je die aan je auto hangt zonder hem te beschadigen
Voorbereiding Reacties: 3 11-11-2014 17:34:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...