Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Karen
Naam van je man?
HalloWij zijn nu al een goeie maand getrouwd en ik weet niet goed wat ik nu moet doen met mijn naam. Stel ik mezelf voor met mijn meisjesnaam of met de naam van mijn man?Ik zag in de boekjes en "Trouwen voor dummies" dat ze in Nederland de ...
Andere Reacties: 10 21-8-2008 17:21:59

Debby
dagplanning.
Hey iedereen,Hoe ziet jullie dagplanning eruit?Ik dácht het zo te doen:-vertrek Deurne (met oldtimerbus)-11.00u gemeentehuis Hoboken (vanaf dan beginnen ze pas met trouwen)-12.00u kerk Antwerpen-13.30u (kerk kan uitlopen) foto's nemen-16.00u-18....
Andere Reacties: 3 21-8-2008 14:31:12

Vanessa
bruidsmeisje
We zouden graag het dochtertje ( 8 jaar ) van mijn schoonzus als bruidsmeisje vragen om voor te lopen. Is dit de gewoonte dat wij haar kleertjes kopen en wat zouden we haar achteraf als cadeautje kunnen geven?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 21-8-2008 14:11:23

Liesbet
kindjes van 2-5-6-7-8 op avondfeest???
Hallo, iedereen die kindjes heeft zal dit beter weten dan ik... Ik vraag me af of de kindjes van mijn zuster en van mijn schoonzuster, die een hele dag burgelijk huwelijk, kerkelijk huwelijk, recepties,..moeten meegaan of zij nog in staan zullen zijn...
Andere Reacties: 17 21-8-2008 12:40:53

Lies
Ideetje Enveloppedoos
Hey bruidjes,Ik heb nog eens een vraagje, wij hebben geen rekeningnummer op onze uitnodiging staan, maar we hebben wel centjes gevraagd.Nu ben ik niet zo voor een ordinaire enveloppedoos. Vele gebruiken een huisje of zo, maar wij hebben al gebouwd, d...
Andere Reacties: 6 21-8-2008 12:17:21

ellen
vervoer
hey allemaal, ik heb reeds wat opzoekingswerk gedaan rond vervoer op de dag zelf. we twijfelen tussen verschillende wagens, liefst old-timersook mini-coopers vinden we heel tof. een old-timer busje moet ook de max zijn maar is wel vrij duur? vonden j...
Andere Reacties: 3 21-8-2008 11:44:20

liesbeth
Ballonnen voor in de kerk
Dag bruidjes,ik heb overlaatst hier op het forum ergens iets gelezen van een bruidje dat ballonnen in de kerk had ipv bloemen en dat sprak mij zo aan dat ik hetzelfde wil doen: combinatie van ballonnen (ivoor) en witte bloemen. Nu zou ik graag willen...
Andere Reacties: 3 21-8-2008 11:14:38

Annelies
budget & gifts
Dag medebruidjes,Ik zit met een vervelend probleempje ivm de deling in de kosten voor ons huwelijksfeest van de ouders.Toen we onze trouw bekendmaakten hebben mijn ouders onmiddelijk gezegd dat ze eens gingen bespreken in hoeverre ze zouden delen in ...
Andere Reacties: 11 21-8-2008 11:03:33

Cindy
Ijskar Antwerpen
Hey iedereen,Ik probeer mijn verloofde te overhalen om bij het buitenkomen aan de Kerk zo'n ijskar te laten komen. Maar weten jullie betaalbare adresjes uit het Antwerpse? Want zoals retro enzo die komen wel overal, maar betaal je veel bij aan kilomt...
Andere Reacties: 3 21-8-2008 10:41:15

Kim
Fotograaf gezocht
Hai,Ik ben op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 12-09-2009.Ik heb al verscheidene sites bezocht en ben zo terecht gekomen bij Jef Celen die jammer genoeg reeds bezet is. Hebben jullie nog tis voor fotografen van diezelfde prijsklasse?Bedan...
Andere Reacties: 13 21-8-2008 10:06:10

An
Wagens van Nuyts od Laurens Maurice
Heeft er iemand van jullie ervaring met de wagens van Nuyts in Gelrode/Aarschot of Maurice Laurens uit Itegem ?
Andere Reacties: 0 21-8-2008 9:27:44

dorien
@Valerie - fotograaf Outer
Hey Valerie,Welke fotograaf hebben jullie gekozen want wij zijn nog op zoek naar iemand.Groetjes!Dorien
Andere Reacties: 1 21-8-2008 9:05:36

Elke
Cadeau bruidspaar
Hallo bruidjes,heb een klein creatief probleem. De broer van mijn aanstaande huwt volgende week en ik zit met de handen in het haar wat de cadeau betreft. Oké, ze vragen een envelopje maar ik wil daar wel een extraatje bijdoen. Mijn aanstaande i...
Andere Reacties: 4 20-8-2008 22:00:39

annelies
dirk bauters
Enkele dagen terug vond ik via jullie de naam van de komiek die bedoelde, nl dirk bauters. Daarvoor bedankt.Nu probeer ik via google aan zijn gegevens te komen, en vind ik enkel via capiauprojects zijn vraagprijs, dit zou een artiestenbureau zijn.Zij...
Andere Reacties: 0 20-8-2008 21:13:06

Sissi
@Karen 13/06/09
Hey,Mij e-mail adres is : sylvie_van_huffel@hotmail.com
Andere Reacties: 1 20-8-2008 20:25:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...