Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Anneke
Ondergoed situatie
Hello Bruidjes,Ik heb voor een kleedje gekozen met lage decolleté voor & achter. (Pronovias Rania)Welke ondersteuning (corset, bh,...)kan ik best kiezen?Iemand ervaring mee? Thx.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-5-2009 0:29:34

Evelien
hoeveel kost jullie trouwkleed met alles erop en eraan
Hey bruidjes,hoeveel betalen jullie voor trouwkleed inclusief juwelen, accesoires, schoenen, ... gewoon all in je outfit?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 7-5-2009 15:55:44

Jessica
Nog geen kleed, wat nu?
Hey bruidjes... hoelang op voorhand moet je naar je kleed beginnen zoeken? Wanneer moet je ze echt gevonden hebben? Want ik kan me voorstellen dat het toch nog even duurt om die op de juiste maat te maken enzo?Kunnen jullie mij helpen?Ik heb nog een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 7-5-2009 14:42:01

Katrien
Kleedje garamaj
Hoi dames,Ik heb een mooi kleedje gezien. De "Diva" van Garamaj. Heeft iemand een idee rond wat prijs dit ligt!Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-5-2009 13:09:00

Sharon
Eerste pas!!!!
Dag bruidjes,maandagavond heb ik voor de eerste keer mijn kleed aangedaan en het was PRACHTIG (al zeg ik het zelf). Ik voelde me net als een prinsesje.Ik heb mijn kleed laten maken via een ontwerp dus ik had het nog nooit gezien. Ze had normaal gezeg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-5-2009 12:34:14

Sophie
nieuwe collectie
Weet er iemand wanneer de nieuwe collecties van de trouwjurken binnenkomen?groetjes,
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-5-2009 13:35:38

Claudia
E&R Bevelo
Hey,Een goede raad aan iedereen, blijf bij E&R weg!!!Vorig jaar september had ik mijn trouwkleed bij E&R gevonden. Dolblij want we hadden al héél veel winkels bezocht. Januari mocht ik een eerste keer passen....De sjaal die ze moest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-5-2009 12:20:37

Wendy
Nog 13 dagen!!! Ben zaterdag mijn kleedje gaan halen
Ik ben supergelukkig! Ik ben zaterdag mijn kleedje gaan halen en het past perfect. Ik had 's morgens een proefkapsel laten doen. Ik had ook mijn juweeltjes bij.Eens aangekomen in Herentals begonnen te zenuwen een beetje te komen! Kan ik nog wel in mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-5-2009 19:43:50

Mieke
Prachtig trouwkleed Cymbeline te koop
Hallo lieve bruidjes!Wij zijn vorig jaar in november getrouwd en hadden een onvergetelijke dag! Gezien plaatsgebrek in de kleerkast, heb ik besloten om mijn trouwkleed – waar ik heel veel positieve reacties op kreeg - te verkopen. Het is een i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-5-2009 17:57:14

Sofie
nieuwe trouwjurk
hello,Door omstandigheden moet ik mijn kleedje verkopen. Is ne marylise, anika, nooit gedragen, nog niet versteld. dus kan nog alle kanten mee uit. foto's kunnen via mail;of weet er iemand een goede naaister om het eventueel te hermaken tot een klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-4-2009 21:23:41

ellen
1ste pas
Hallo,op 6 juni moet ik voor mijn eerste pas beurt. Ik ben van nu al heel nerveus. Zal ik er nog in kunnen? Ziet het er nog zo mooi uit? Is dit normaal? Wij trouwen op 03/10/09.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-4-2009 12:55:57

angie
splinternieuw
hallo ik heb een splinternieuw trouwkleed mijn oma wou me verassen en kwam terug van parijs en ze had het mee maar helaas heb ik er al 1tje dus zijn wij samen overeen gekomen dat ik het mag verkopen ze is nog nooit gedragen het is een france maat 40 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-4-2009 20:12:11

ariadne
mijn kleed gevonden !!
Beste bruidjes,ik wil het gewoon met jullie delen: ik heb mijn bruidsjurk gevonden !na een maand twijfelen, en rondkijken heb ik afgelopen zaterdag beslist. Ik heb nog wel een tien andere kleedjes aangehad, maar ben uiteindelijk toch bij mijn alleree...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-4-2009 15:11:43

Sharon
EERSTE PAS
Hoi iedereen,gewoon even laten weten dat ik bloednerveus ben voor vanavond. Ik heb dan trouwens mijn eerste pasbeurt, weliswaar in zo'n katoenen stof dat ze op voorhand doen. Ik weet dat het wel nog niet zal zijn wat ik wil (waarschijnlijk 1000 x moo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-4-2009 12:38:05

valentine
Jurk sincerity te koop
Beste bruiden!Vorig jaar had ik een mooi huwelijk in juni. Na een korte periode is alles stukgelopen en dat na een relatie van 8jaar! Nu...don't worry. Het leven is tekort om te blijven treuren en er zijn ergere dingen denk ik dan.Om terug op de rail...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-4-2009 13:58:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info