Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
...
Volgende
Laatste
Cindy
't vosken, keysershof, hofke van eksaerde,...
heeft er iemand ervaring met 't vosken in eksaarde, hofke van eksaerde of keysershof in sinaai? Hoe zijn deze prijs-kwaliteit? Zijn er nog andere zalen aan te raden in omgeving waasland? Liefst niet overdreven duur maar goede prijs-kwaliteit verhoudi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
9-3-2008 15:59:21
Wendy
feestzaal omgeving Sint-Niklaas voor BBQ
Hallo iedereen !!Wij zouden graag volgend jaar trouwen, maar we zijn nu al aan het rondkijken voor een toffe feestzaal in de omgeving van Sint-Niklaas. Wij zouden graag een bbq geven met daarna een trouwfuif. De moeilijkheid is om hiervoor een zaal t...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
8-3-2008 16:06:21
Evelyn
Hof Vandeputte
Hallo,Wij trouwen in het najaar en hebben nu zaterdag een afspraak voor een rondleiding in hof vandeputte is Brakel. Wie heeft hier ervaring mee? Wordt er sowieso met catering gewerkt of kan dit ook met een andere traiteur?Groetjes,Evelyn
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
6-3-2008 21:42:59
sonja
goedkope zaal
hoi mijn ventje en ik geven elkaar het ja woord op 08-08-08 en eigenlijk heb ik zowat alles geregeld behalve .... locatie, wij werken met een rent a priest dus wij opzoek naar een zaal op dergelijke om met ongeveer 40 personen te vertoeven tijdens de...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
6-3-2008 16:47:08
valérie
Keuze tussen passade-venkel-dapellegrino
Hallo, kan iemand ons helpen in de keuze van onze feestzaal ? We twijfelen tussen Passade in Mechelen, De Venkel in Kortenberg, en Dapellegrino in Diegem. Hebben jullie feedback of ervaring in een van die zalen ? groetjes, Valerie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
6-3-2008 11:13:53
Liesbet
leuke feestzaal in de buurt van Hasselt?
Dag allemaal,Zit een beetje met de handen in het haar. We hebben een optie genomen om ons feest te houden in Den Lavaar in Heusden (op 20/12/2008). Nu is mijn verloofde niet meer zo zeker van deze locatie. Misschien dat we iets te snel een optie geno...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
5-3-2008 22:46:58
Daisy
De architect in Lennik
Hallo iedereen, wij zijn enorm geïnteresseerd om de architect in lennik te gebruiken als feestzaal. Heeft iemand hiermee ervaring en kan iemand me hierover iets meer vertellen. zijn deze schappelijk qua prijs??
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
5-3-2008 21:26:19
Kelly
Hof ter Meyghem in Oudegem
Weet er iemand van jullie of hof ter meyghem in oudegem goed is voor een trouwfeest te geven? Alle positieve en negatieve reacties zijn welkom.Kelly (10/10/2008)
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
5-3-2008 19:58:39
Elke
feestzaal
Zijn er mensen die ervaring hebben met Hof ter Beke in Drongen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
5-3-2008 18:43:31
Daisy
Feestzaal - eten en taart
hallo,Ik zou de familie en dichtste vrienden uitnodigen voor de receptie en het eten. De receptie zou zijn tussen 18H00 en 19h30. Tegen 20h00 zouden we dan aan het diner beginnen. Ik wou dan graag de rest van de vrienden uitnodigen tegen 22h00 voor h...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
5-3-2008 18:13:22
Daisy
Feestzaal in Vlaams-Brabant (regio Halle)
Hey,Wij zijn verliefd op de feestzaal in Gooik (Krekelhof). Heeft iemand hier al ervaringen mee gehad? Kent iemand nog mooie feestzalen in vlaams brabant (ik woon in de omgeving van Halle).
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
5-3-2008 18:09:31
Daisy
Forfait voor dranken na het eten
Hallo,Ik heb al een feestzaal gevonden en bij hen is voor alles een forfait voorzien. Ik betaal 13 euro per persoon voor de drank na het eten. Deze forfait geld ongeveer tot 03h00. Nu is het mogelijk nog een forfait te nemen vanaf 03h00 maar ik vraag...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
5-3-2008 18:08:03
Kelly
Landenbuffet of Aziatisch buffet
Hallo,Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Brussel-Halle-Vilvoorde of Regio Gent/Aalst waar het mogelijk is een landenbuffet te nemen. Wij zijn immers zot van de Chinese keuken, maar een traiteur vinden(verbonden aan feestzaal)die a...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-3-2008 22:30:46
Kimberly
Menu besproken
Kiekeboe allemaal,Gisterenavond zijn we onze menu gaan bespreken in Hof ten bosse.Nu komt het wel echt allemaal heel dichtbij é.Groetjes4 juli
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-3-2008 18:18:45
vanessa
maelstede
hallo,heeft iemand positieve zowel negatieve reacties van maelstede te kuurne?alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-3-2008 17:52:31
Eerste
Vorige
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Artxpo
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info