Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

heidi
even mijn hart luchten
hallo, gisteren eens bij mijn ouders langsgeweest en uiteindelijk zijn we over de trouw begonnen!! Moest tot na de communie wachten om aan bepaalde mensen een uitnodiging te geven (waarom weet ik niet!!) Gisteren er dus over begonnen en ja nu mocht i...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2012 9:06:15

stephanie
Hoe menu formuleren
Hallo! Met nog 27 dagen op de teller, zijn we nu de laaste dingetjes aan het regelen! Wij moeten binnekort onze menu's gaan bestellen maar zitten met een probleem hoe we het moeten formuleren op de menukaarten zelf. Dit is onze menu: Voorgerechte...
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2012 8:49:26

Sophie
W-day
Goeie morge trouwertjes in spé, Vandaag is het onze grote dag! De afgelopen dagen zijn bijzonder rustig verlopen en ook nu ben ik zo kalm. Ik ben opgestaan met een mega glimlach, en heb kriebels in mijn buik. Gisteren nog alles weggedaan naar ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2012 6:48:14

Charlotte
Morgen mijn vrijgezellen!!!!
De stress begint nu toch wel toe te slaan! Ben eens benieuwd wat ze allemaal gaan uitsteken met me!
Voorbereiding Reacties: 10 1-6-2012 22:00:34

rosette
help
gans ons huwelijk staat in het teken van Elvis, alles is bijna geregeld wij trouwen binnen 6 weken, nu denken wij er plotseling aan dat wij geen enkel goed idee hebben om onze trouwringen te presenteren op het stadhuis, in het teken van Elvis, iemand...
Voorbereiding Reacties: 5 1-6-2012 21:46:05

Debbie
Onestopweddingshop
Joepie! Vandaag een pakje gekregen van Onestopweddingshop! Mijn gastboek ziet er mooier uit in het echt dan op foto :) Ben er super blij mee. Goede service ook van die website! Xx
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 19:58:01

Martine
Aftellen geblazen
we tellen af , nog 18 uurtjes en het is zo ver ! Wat is dat toch vlug voorbij gegaan , dat jaartje plannen . Maar we gaan er morgen volop van genieten , en ze hebben beloofd dat we morgen zon gaan krijgen . Aan alle bruidskoppels voor morgen ( 02-0...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 16:32:00

Fairytale
Trouwoutlet.nl?
Hoi, Zijn er onder jullie die al eens bestel hebben bij trouwoutlet.nl? Greetz.
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 16:24:45

francis en joeri
35 dgen
yes yes nog maar 35 dagen wachten tot aan onze trouw. als ik er aan denk begind het toch wel te kribbelen en zeker ik nu weet dat me ventje volgde week zijn pak mag gaan pasen en als het goed meteen mee nemen. kan echt niet wacht tot onze dag dan k...
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 15:38:12

Melissa
Hulp nodig van creatieve bruidjes...met...
een passie voor schrijven :) Ik zit met het volgende: Bij het regelen van onze ondertrouw kregen we een vragenlijstje mee van de gemeente, dat de ambtenaar als 'leidraad' gebruikt om het geheel een beetje aan elkaar te breien... Vraagjes zoals 'Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 2 1-6-2012 15:02:05

Mieke
Trouwring
Hey Bruidjes Ik heb jullie raad nodig bij een delicate kwestie.. De verlovingsring die ik gekregen heb van mijn ventje, ligt in mijn kast om te gebruiken als trouwring. Om dit even duidelijk te maken: Mijn ventje heeft een oude ring van mij gebruikt...
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2012 12:43:32

Femke
Zo spannend!
Nog 3uur werken en dan is het bijna zo ver! Toch raar na zo lang af te tellen dat het morgen aan ons is! Ik heb echt geen idee wat te verwachten morgen dus ik vind het echt zo spannend! IK hoop dat we mooi weer gaan hebben, ze voorspellen geen regen ...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 12:36:27

heidi
wat vinden jullie hiervan??
Ben gisteren op zoek geweest achter kleine flesjes voor iets in te doen, het was de bedoeling om jeneverflesjes te kopen of zo, maar ben dus bij iets anders uitgekomen en vind dit persoonlijk iets beter. Wat denken jullie. op de verpakking moeten jul...
Voorbereiding Reacties: 7 1-6-2012 12:21:46

Evy
Nog 1 jaartje!!!!!
Woehoe, hieronder staat de teller op 364 dagen, het laatste jaar is ingegaan . Ben al de hele dag aan het rondlopen met ne grote smile op mijn gezicht! Als ik er even bij stilsta, denken wat zijn we achter een jaar aan het doen op dit moment... Het ...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 12:12:08

Sandra
Uitnodigingen zijn klaar + optie voor honeymoon!
Hallo allemaal, Gisteren de uitnodigingen gaan ophalen...ze zijn GE-WEL-DIG!! Mijn liefje is tijdens gans de voorbereidingsperiode vrij 'koel' gebleven...maar sinds hij de uitnodigingen gisteren in zijn handen heeft gekregen, is hij helemaal losgesl...
Voorbereiding Reacties: 22 1-6-2012 10:46:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...