Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
cavakraam?
hello medebruidjes en gommetjes,wie kan ons misschien helpen?het zit namelijk zo, van de stad krijgen we de keuze om na ons wettelijk huwelijk een kleine receptie te doen. nu is het wel zo dat we zelf voor iemand moeten zorgen die de drankjes klaarze...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2012 18:22:10

veronique
Nog 1 maand!!!
Zoals de titel het zegt,  jaja, nog juist 1 maand, en dan is het aan de 30 juni-bruidjes!!                                             ...
Voorbereiding Reacties: 13 30-5-2012 16:25:50

Jessica
menu's Ava?
Hey iedereen, Mijn gedachten laten me weer niet met rust:-)!dus hier ben ik weer met een vraagje. Wij werken met een italiaans buffet een koud en een warm buffet. Eerste waren niet van plan 'menu' kaarten te voorzien, maar dat lijkt met zo 'kaal'. M...
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2012 15:36:39

stephanie
Cupcakes
Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die cupcakes kan maken voor onze trouw. Het zouden er zo'n 40-tal moeten zijn :-).. Weet er iemand waar ze dit doen? Regio Heusden-Zolder - Hasselt? Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2012 14:45:01

Kelly
Eindelijk nog eens wat kunnen afvinken!
Met nog 65 dagen voor de boeg werd het toch dringend tijd om nog eens wat met ons huwelijk bezig te zijn. Niet zo eenvoudig nu we sinds 7 weekjes ook mama en papa zijn geworden!! Eindelijk onze ringen besteld (niet de ring van mijn dromen want die...
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2012 14:44:26

Linsey
Nog 2 dagen!!!
Oo zo leuk... nu begint het echt wel hèèl kortbij te komen, nog vandaag tot 17u werken en dan morgen tot de middag. Heb net een snel lunchadresje uitgezocht en zo ook onze fotolocatie gevonden (ok het was met voorbedachte rade van er te ga...
Voorbereiding Reacties: 11 30-5-2012 14:11:39

Joeri
Fotolocatie
hey iedereen, Weer effe geleden dat ik iets gepost heb. Ondertussen zijn alle grote dingen geregeld en hebben we een weekje gaan zonnen in gran canaria. Zaaaaalig, elke dag tussen de 33 a 38 graden, ideaal om de batterijtjes eff eop te laden en de l...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2012 13:41:18

Elli
Nog 1 dag
De titel zegt het zelf, nog 1 dag en enkele uren en het is onze beurt... Het weer belooft niet veel goeds, maar wij gaan zelf stralen! Ik ben nu plots zo benieuwd naar alles, hoe mijn kleed gaat zitten (hoe moet ik daar in godsnaam mee naar toilet g...
Voorbereiding Reacties: 6 30-5-2012 13:05:11

sophie
stress of burnout????
Hey bruidjes! Gisteren mijn test make-up laten doen en het was mooi! Echt zoals ik het wou! Ik doe nooit make-up aan en ik wou het dan ook naturel houden en daar is ze perfect in geslaagd! Mijn ventje zei zelfs dat het nog wel iets harder mocht zijn...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2012 11:19:02

treesje
bedankjes zelf maken
kan maar niet beslissen maar ik krijg het in mijn hoofd om de bedankjes zelf te maken. Ga er dan meer voldoening van hebben denk ik he. en denk dat het ook goedkoper zal uitvallen en mijn mijn goesting zal zijn. Al jullie ideeen zijn van harte welko...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2012 11:14:49

Sara
layout ideetjes gezocht
Ik ben eindelijk bijna klaar met het misboekje maar nu ben ik aan het denken voor de layout, ik denk dat ik niet het traditionele misboekje wil. Iemand tips of leuke ideetjes/foto's voor een keertje een andere layout dan het traditionele. We hebben e...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2012 9:56:01

Vanessa
Ahhhh muggen!
Pfff, zondag bbq gehad. En ik zit nu vol muggenbulten. Ze hebben gewoon door mijn kleren heen geprikt! Ik reageer er nogal hevig op, dus serieuze bulten van 2 a 3 cm.... 6 stuks op mijn schouders en rug.... Heel fijn nu ik zaterdag ga trouwen en een ...
Voorbereiding Reacties: 9 29-5-2012 21:46:57

Saskia
Muziek vraagjes
1e vraag: komen enkel jullie op een speciaal liedje de zaal binnen? Of ook de vorige tafels? 2e vraag: wat is een goede knaller om na het vermenigvuldigen te beginnen? Ik heb zo wat schrik dat er na de vermenigvuldigingsdansen ineens niemand gaat kom...
Voorbereiding Reacties: 1 29-5-2012 20:59:58

stephanie
Info nodig over avondfeest !
Hallo! Wie kan er mij meer info geven wat er normaal gebeurd na de openingsdans? Hoe word er gesplist? Groetjes !
Voorbereiding Reacties: 2 29-5-2012 19:44:18

Stéphanie
Vragen van collega's op mijn trouwfeest
Zit met een vraagje omtrent het uitnodigen van mijn collega's op mijn trouwfeest. Er zijn namelijk een paar collega's waar ik echt goed mee overeenkom en die ik dus ook graag op mijn avondfeest zou willen. Maar dan zijn er ook die ik liever enkel op ...
Voorbereiding Reacties: 11 29-5-2012 16:54:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...