Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lore
Monnikenhof
Dag allemaal,Een perfecte locatie kiezen is niet zo eenvoudig! Waarschijnlijk ben ik niet de enige dit zo ervaart :-)! We hadden ons oog laten vallen op kasteel van hoen, maar is helaas in september 2015 niet meer beschikbaar op een zaterd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-11-2014 8:54:58

Jolande
Op zoek naar zanger(es)
Wij zijn op zoek naar een zanger en/of zangeres die onder begeleiding van een instrument de muziek kan verzorgen in de kerk. Onze voorkeur gaat uit naar nummers van bijv. Adele, ellie goulding, marco borsato, jason mraz, bruno mars, ... We hebben jo...
Muziek - Live Reacties: 16 7-11-2014 7:42:31

Charlotte
trouwkoets / vervoer
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een koets (liefst een witte) voor regio Boechout/Lier. Iemand ervaringen mee? En wat met de suite? Bijna 22 man, moeten ook vervoerd worden en liefst budgetvriendelijk... Bedankt voor het delen van jullie ervarin...
Ideeën Reacties: 4 6-11-2014 22:47:04

Sarah
DJ Tommy Waters
En nog steeds zijn we er nog niet uit welke Dj we zullen nemen. Heeft iemand van jullie ervaring met DJ Tommy Waters?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-11-2014 21:48:43

Karen
Ceremoniemeester Marrynique
Hey iedereen! Onze ceremoniemeester voor onze bijzondere dag ligt ook eindelijk vast. Wij hebben ervoor gekozen om samen te werken met Annelies Vandebon, gekend onder de naam Marrynique. Wij hebben een super goed gevoel bij haar en zijn ervan over...
Ceremonie Reacties: 1 6-11-2014 21:31:08

Jolien
Zuilen voor de bloemen
Hé,Even een vraagje...Ik ben hopeloos op zoek naar zuilen. Ik zou heel graag in het gangpad van onze kerk zuilen hebben waar ik vazen met bloemen kan opzetten.Alleen lijkt dat een hopeloze zoektocht. Wie oh wie kan mij helpen?Eeuwige dank! ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-11-2014 21:16:23

Meggie
ballonpilaar
Hallo Wij zijn op zoek naar een bedrijf die ballonpilaren maakt als decoratie aan de voordeur op de dag van ons huwelijk. Heeft iemand hier tips voor aub? Alvast bedankt! Groetjes, Meggie
Ideeën Reacties: 2 6-11-2014 21:09:37

Melissa
Verslag van onze 2 dagen :)
Op 15 augustus ben ik bij mijn ouders alles mee gaan klaarzetten om de suite te ontvangen voor een brunch met champagne en ben ik ook daar blijven slapen. Wonder boven wonder heb ik zeer goed geslapen :) ’s morgens ben ik om 06u00 op...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 6-11-2014 16:22:40

Femke
Muziek (moderene) voor in de kerk.... HELP TIPS??
Hoi hoi allemaal, Ik ben volop opzoek naar "hippe" liedjes voor in de kerk. Mijn toekomstige en ik horen graag deep house muziek. Deze zijn soms iets te hard denk ik voor in de kerk, bv. something special - miguel campell http://www.youtube.com/wa...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 6-11-2014 16:12:44

Melissa
Overschot van ons trouwfeest te koop
Ons trouwfeest is ondertussen 82 dagen geleden, wat gaat de tijd snel. Vorig weekend hebben we onze afterpary gehouden en nu verkopen we de spullen die we helaas niet meer gaan gebruiken. Ik plaats een aantal links hieronder, via de zoekertjes kan je...
Voorbereiding Reacties: 3 6-11-2014 15:49:22

Kelly
Limegroen haaraccessoire Linea Rafaelli
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb een limegroen haaraccessoire van Linea Rafaelli te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. Mijn mama haar kleedje van Linea Rafa...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 6-11-2014 13:06:35

schmaren
adressen tent
Hallo, Nog eens een vraagje. Mijn vriend en ik willen trouwen in een tent. Ik las al veel voor- en nadelen op het forum, maar we willen het toch heel graag doen :) Hebben er bruidjes goede adressen, prijzen of ervaringen met bep...
Locatie Reacties: 4 6-11-2014 10:48:03

Sophie
Vervoer suite
Dag bruidjesZijn hier nog koppels die hun suite hebben vervoert met een Lijnbus?Groetjes  
Ideeën Reacties: 1 5-11-2014 22:10:41

Kim
Fotomuur te koop
Te koop: de fotomuur die we zelf geknutseld hebben voor onze trouw. Prijs is 120 euro, is gelijk aan het geheel van de prijs die we hebben betaald voor alle materialen. Op te halen in regio Antwerpen.  Afmetingen: 1m80x2m, maar in de breedte ka...
Fotografie Reacties: 14 5-11-2014 20:14:16

kathleen
Inrichting en aankleden trouwzaal
Hallo, Wij trouwen op 9 mei in cafe modern in Teuven (Voerstreek). Aangezien we een retro feestje houden met allerhande acts, zoeken we iemand die ons kan helpen met de indeling van de zaal en de aankleding van de zaal. Heeft iemand ideeën van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-11-2014 20:10:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...