Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
Sportwagen
Hoi iedereen,Weet iemand waar we voor ons huwelijk een sportwagen (type audiTT - nissan 350Z - porsche - ...)zouden kunnen huren voor 1 dag?Groetjes,Els 18-10-2008
Andere Reacties: 2 19-8-2008 16:27:58

annelies
een komiek (of hoe zegde dat)
Wij hadden ooit eens op een feest een man die een uur aan een stuk moppen kwam tappen.Hij deed dat erg goed, en had de zaal volledig meeIk weet niks van hem, geen naam niet vanwaar hij komt.Is er hier toevallig iemand die weet wie dat zou kunnen zijn...
Andere Reacties: 4 19-8-2008 16:23:29

Els
oldtimers
Hey!Iemand enig idee waar ze (degelijke en betaalbare) oldtimers verhuren?Bedankt!Els
Andere Reacties: 6 19-8-2008 15:52:21

annouschka
Trouwjurk Nicky Vankets
Hoi allemaal,Is er iemand die een jurk van Nicky Vankets zal dragen op haar bruiloft??Zo ja, kan je mij aub een schatting geven van wat ik hiervoor mag tellen in mijn budget??Alvast bedankt!!!
Andere Reacties: 11 19-8-2008 15:33:36

Els
@ Liese
Dag Liese,die ceremoniemeester waar jullie mee gaan werken, die Vrancken, heeft die ook een website? Ik vind hem niet direct via google en ben nog volop op zoek naar een ceremoniemeester...Els
Andere Reacties: 3 19-8-2008 15:11:27

Sarah
@Heidi i.v.m. Videograaf
Heidi, ik heb je een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie van je ontvangen. Kan het zijn dat ik het verkeerde e-mailadres ontvangen heb??Je kan mij mailen op sarah.achten@telenet.beMercikes ;-)
Andere Reacties: 1 19-8-2008 15:07:25

Natasja
Foto's gasten
Hoi,Even een vraagje wij zijn een tijdje geleden naar een huwelijk geweest en als we binnen kwamen trok de fotograaf een foto van iedereen. We moesten een kader van een schilderij vasthouden en dan met ons twee erdoor kijken.Ik vond dit wel heel orig...
Andere Reacties: 4 19-8-2008 12:50:00

Anke
Bruidjes Lier
Hey toekomstige bruidjes,Ik vroeg me af of er nog bruidjes in Lier zijn die zo goed als alles moeten regelen en die hun ervaringen met mij willen delen. Wij hebben nog 221 dagen op de teller staan en hebben dus nog veel te doen. Ook ideetjes of ding...
Andere Reacties: 11 19-8-2008 11:11:34

nele
@ petra die op 22 augustus trouwt
Hey Petra,Veel succes met je trouw dit weekend. Ik wou je nog wat vragen maar ben je mail adres kwijt.Stuur je me een mailtje aub.Dank je Neleprutske_748@hotmail.com
Andere Reacties: 0 19-8-2008 10:46:29

Els
@ Liesbeth 13/09/2008
Liesbeth, ik las hier wat verderop dat jullie een goeie ceremoniemeester hebben/hadden die je stress wegnam. Wie is dat en van waar is hij/zijn jullie? Ik geraak er maar niet aan uit waar we een goeie ceremoniemeester kunnen vinden...Wij zijn van de ...
Andere Reacties: 3 19-8-2008 10:42:29

Petra
Stresspijn ???
Beste medebruidjes,Ik trouw nu vrijdag en sinds gisteren heb ik dus vreselijke pijn ter hoogte van mijn maag, het is gewoon niet uit te houden, heb vannacht geen oog dichtgedaan, al 8 pijnstillers geslikt, niks helpt. Mijn toekomstige wil constant me...
Andere Reacties: 10 19-8-2008 10:24:01

Annelies
Vervoer - nieuwe wagens
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar vervoer voor onze trouwdag. Oldtimers is niet echt ons ding en de suite zal zelf voor vervoer zorgen.We zijn dus op zoek naar een mooie nieuwe wagen (audi, bmw, ...) om het bruidskoppel te vervoeren. In onze d...
Andere Reacties: 3 19-8-2008 10:07:35

Kirsten
Hoe de kerk binnen gaan?
Hoi iedereen,ik heb een vraagje. Mijn vader brengt mij naar het altaar in de kerk. Maar hoe moet mijn vriend binnen komen (met wie?)?Hoe doen jullie dit?Groetjes Kirsten
Andere Reacties: 4 19-8-2008 9:29:40

Nathalie
HOF TER MUDE KNOKKE
Hallo,Heeft iemand ervaring met feestzaal Hof ter Mude?Graag jullie reacties.
Andere Reacties: 4 19-8-2008 9:23:26

Sissi
dj Marcel
Hallo,Iemand ervaring met dj marcel?www.DJ marcel.beWij hebben een eerste ontmoeting met hem gehad en het leek wel ok.
Andere Reacties: 4 19-8-2008 8:33:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...