Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroline
Oproep VINTAGE KAPPER GEzocht (jaren 50) Regio Leuven Mechelen
Beste medebruidjes Ik ben radeloos opzoek naar een kapster of kapper die ervaring heeft met jaren 50 kapsels. (rock and roll of rockabilly).Liefst ook iemand die met de trouwdag zelf aan huis wilt komen. De enige die ik nog maar gevonden h...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 5-11-2014 11:09:11

Kelly
Ervaringen 'de goede herder'
De titel zegt het zelf: wij zijn op zoek naar iemand om onze viering (op de locatie) te verzorgen en ik ben via de feestzaal bij de Goede Herder uitgekomen met Broeder Gino waar de feestzaal het meeste mee samenwerkt. iemand hier ervaringen mee? Al...
Ceremonie Reacties: 3 5-11-2014 9:54:12

Britt
birdcage sluier
Ik heb gekozen voor een birdcage sluier. Ik vroeg mij alleen af wie dit ook heeft gedragen en hoe lang dat jullie die hebben gedragen (tot na de ceremonie? tot na de receptie?) 
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-11-2014 0:02:23

kim
Misboekje
Hoi iedereen, We hadden gisteren ons onthaalgesprek voor ons kerkelijk huwelijk. Omdat ik echt tijd wil steken in het maken van een persoonlijke viering wil ik graag al aan mijn Misboekje beginnen werken. En daar vraag ik beetje jullie hulp. Zijn e...
Religie Reacties: 24 4-11-2014 18:45:44

WENDY
De oude eik-Turnhout ( ervaringen)
Hallo, Wij geven ons feest in De oude eik in turnhout. Wie heeft er al een trouwfeest meegemaakt of er zelf al een geven? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-11-2014 17:13:13

Femke
Cereomiemeester waasland
Weet er iemand een goede (betaalbare)  ceremoniemeester regio waasland? Groetjes Femke
Voorbereiding Reacties: 3 4-11-2014 12:06:12

Vansteenbrugge
Vandaag geven we opnieuw 250 € weg!
Beste koppels, Hebben jullie reeds meegedaan met de wedstrijd van TROUW & TRENDS? Deze avond geef ik opnieuw 2 kadobons van 125 € weg. Surf snel naar onze website: www.tfv.be voor een deelname. Gratis kaarten kunnen ook via de site wo...
Voorbereiding Reacties: 0 4-11-2014 10:23:46

Ellen
Mijn droomjurk wordt er één van November Styling
Vorige week ben ik op afspraak geweest bij Aksana Van November Styling, en vandaag heb ik beslist om er mijn jurk te bestellen. Ik had al heel wat positieve commentaren gelezen wat mijn nieuwsgierigheid had opgewekt. Ze is enorm gedreven in het ontw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-11-2014 22:54:13

Mich
catering Paris Royal
Hallo Heeft er iemand ervaring met cateringbedrijf Paris Royal? Als ik hun website bekijk, beantwoordt hun aanbod eigenlijk perfect aan wat wij graag willen op ons avondfeest: verschillende eetstandjes, geen diner aan tafel maar iets ongedwongen, b...
Voorbereiding Reacties: 2 3-11-2014 22:21:46

tine
Locatie's trouwfoto's regio brugge
Hallo wij trouwen op 1 augustus 2015 wij hebben bijna al alles maar wij zoeken nog een top locatie voor onze trouw foto's 😃 iemand iets van ideeën ? Tips zijn altijd van harte welkom ! 👍😄
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-11-2014 22:06:27

Laetitia
Trouwkleed te koop! Nooit gedragen!
Hallo bruidjes, Ik heb een nieuwe trouwjurk te koop van het merk Orea Sposa - Style L717. Het is een maatje 38, geen aanpassingen aan gedaan en uiteraard nooit gedragen. Het is gekocht geweest bij E&R in Beringen en eventuele retouches mogen daa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-11-2014 17:10:44

Wendy
Rode loper zelf leggen
Hallo, Zijn er hier nog koppels die zelf een rode loper leggen ipv te huren? Hoe maken jullie die vast aan de kerktrappen?
Ceremonie Reacties: 2 3-11-2014 16:07:42

Joke
decoratie trouwzaal
hoi bruidjes en bruidegoms, ik ben op zoek naar iemand die onze zaal kan decoreren? we hadden iemand op het oog maar die is precies van de noorderzon verdwenen, en ik weet veel mensen zullen zich afvragen waarom zelf niet doen? voor de simpele reden...
Ideeën Reacties: 3 3-11-2014 12:01:39

Annemie
Verslagje
Met een beetje vertraging ons verslagje. Het waren twee super dagen. Echt een aanrader om op twee dagen na elkaar te trouwen en dat telkens met mijn trouwkleed aan!http://www.appleblueweddings.be/2014/11/01/annemie-wim-29-30-08-2014/Kleed: Bruidshui...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 3-11-2014 8:16:40

daisy
Ervaring Hof de Merode - mechelen
Hallo, Heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in Hof de Merode in Mechelen. Wij denken eraan om deze zaal te gebruiken, maar wonen in het buitenland en kunnen hem niet bezoeken - foto's zien er mooi en ook redelijk in prijs -maar had graag wat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-11-2014 2:02:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...